Hoiquote:
Doe nu maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja dan weet ik of ik je nu alvast punten moet geven of dat je ze aankomende nacht zelf wel pakt
Tuurlijk.quote:
Lief aanbod van Niz of niet. Schrijft ze zo bij op je contoquote:
7.07 minuut. Vertrek van Ruud.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het snelste topic was daar iets van 6 minuten.
wijntje erbij?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik hoef geen puntjes hoor, kom alleen een beetje mee kletsen hier
Zeker...toch weer een puntjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief aanbod van Niz of niet. Schrijft ze zo bij op je conto
Echt hequote:
Dag Ruud,ik was net aan het checken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
7.07 minuut. Vertrek van Ruud.
Geweldig was dat.
Dat je dat ook zo precies weetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
7.07 minuut. Vertrek van Ruud.
Geweldig was dat.
Die zal ik nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dag Ruud,ik was net aan het checken.![]()
Goedenavond Gizzy.
ja ik wil je liever wat dichter bij me houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker...toch weer een puntje
[..]
Echt he
Zo vaak opgezocht omdat het ter sprake kwam.quote:
cutequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik wil je liever wat dichter bij me houden
Wat gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik wil je liever wat dichter bij me houden
Het rare is wel dat van jaar 1 wel de uitzendingen niet beschikbaar zijn.De andere jaren wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo vaak opgezocht omdat het ter sprake kwam.
Van jaar 1 weet ik best nog wel veel ook eigenlijk.
Knap. Bij mij is het afgelopen en klaar. Maar dat soort dingen blijft nooit zo bij mij hangen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo vaak opgezocht omdat het ter sprake kwam.
Van jaar 1 weet ik best nog wel veel ook eigenlijk.
Ja dat is heel vreemd idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rare is wel dat van jaar 1 wel de uitzendingen niet beschikbaar zijn.De andere jaren wel.
Sommige dingen blijven bij op 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap. Bij mij is het afgelopen en klaar. Maar dat soort dingen blijft nooit zo bij mij hangen.
Ik wilde dat bezoek van Anton nog weleens terugkijken.quote:
Dat was wel grappig idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde dat bezoek van Anton nog weleens terugkijken.
Poezel had het laatst over een gifje,ik wist gelijk welke.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven bij op 1 of andere manier.
Jij weet ook nog heel veel idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Poezel had het laatst over een gifje,ik wist gelijk welke.
Altijd in voor een geintjequote:
Zijn zus is ook leuk.quote:
ahhh vandaar dat mario ons elke keer voorziet van de tijdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
kon ook goed kloklezen, maar dat kunnen ze in die regio allemaal
Dat is waar ik dus bang voor ben.quote:
* Gizmogirl28 Laat het kwartje liggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhh vandaar dat mario ons elke keer voorziet van de tijd
nu valt het kwartje
ze ook gerust laten vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 Laat het kwartje liggen.
Kan er niks mee.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar ik dus bang voor ben.
En toch hou ik er serieus rekening mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit soort via via bangmaakberichten kun je echt weinig mee. Niemand die t weet ook
Ja ben er van geschrokken.quote:
Vreselijk. Hopelijk gebeurd het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar ik dus bang voor ben.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef Nizno het volgende:
daarom kan ik
[..]
ze ook gerust laten vallen
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |