Dat was wel grappig idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde dat bezoek van Anton nog weleens terugkijken.
Poezel had het laatst over een gifje,ik wist gelijk welke.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven bij op 1 of andere manier.
Jij weet ook nog heel veel idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Poezel had het laatst over een gifje,ik wist gelijk welke.
Altijd in voor een geintjequote:
Zijn zus is ook leuk.quote:
ahhh vandaar dat mario ons elke keer voorziet van de tijdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
kon ook goed kloklezen, maar dat kunnen ze in die regio allemaal
Dat is waar ik dus bang voor ben.quote:
* Gizmogirl28 Laat het kwartje liggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhh vandaar dat mario ons elke keer voorziet van de tijd
nu valt het kwartje
ze ook gerust laten vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 Laat het kwartje liggen.
Kan er niks mee.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar ik dus bang voor ben.
En toch hou ik er serieus rekening mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit soort via via bangmaakberichten kun je echt weinig mee. Niemand die t weet ook
Ja ben er van geschrokken.quote:
Vreselijk. Hopelijk gebeurd het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar ik dus bang voor ben.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef Nizno het volgende:
daarom kan ik
[..]
ze ook gerust laten vallen
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |