SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Absoluutquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die akkoorden opbouw is prachtig en dan die pizzicato achtige synth klanken...
Die mening deel ik wel, ben blij dat ik 'm nog een keer live heb kunnen zien met al die schitterende Beatles- en Wings songs...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
De grootste muzikale levende legende, denk ik...Paul McCartney - Hope For the Future (Mirwais mix)
Ik gok op een bak autotune.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor. Hierna moet je trouwens wel even een paar minuten afzien
Nah, iedereen gaat dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
Ja, dat zou wel een schok zijn als Paul McCartney zou overlijden.
Ik ken dat... Gisteren belde mijn schoonzus ergens over. Aardige meid hoor, maar lang van stof. Gesprek duurde 33 minuten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik was even weg omdat mijn moeder belde.
Misschien een beetje...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een bak autotune.
Je hebt ook helemaal geen schaamte...
Hij wel, ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op de voorpagina na je dood...
Hangt er maar net van af hoe je om het leven komt. Denk aan zo'n Gökmen T...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op de voorpagina na je dood...
Dat is wel echt langquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dat... Gisteren belde mijn schoonzus ergens over. Aardige meid hoor, maar lang van stof. Gesprek duurde 33 minuten.
Toen ik het typte, moest ik daar ook aan denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt er maar net van af hoe je om het leven komt. Denk aan zo'n Gökmen T...
Gelukkig heeft dat onmens vandaag levenslang gekregen. Zo normaal groot nieuws zijn; is nu een soort klein bijzaakje.
Het was ook de enige mogelijke straf. Ik hoop dat hij nog een lang en ongelukkig leven zal hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt er maar net van af hoe je om het leven komt. Denk aan zo'n Gökmen T...
Gelukkig heeft dat onmens vandaag levenslang gekregen. Zo normaal groot nieuws zijn; is nu een soort klein bijzaakje.
Laten we dat hopenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik het typte, moest ik daar ook aan denken.
Ik gok er op dat dat bij Raf wel mee zal vallen...
Fairground vond ik zo'n verschrikkelijke rip off, dat ik dat album waarschijnlijk ook nooit heb beluisterd...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Staat op hetzelfde album van Fairground, Never Never Love...
Ze heeft een hele mooie stem; vooral als ze wat lager zingt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Recent draaide ik het nummer Long Time Coming van de Amerikaanse zangeres Caitlyn Smith. Nu is er een volledig nieuw album: Supernova. Daarvan draai ik Feel That Way.Caitlyn Smith - Feel That Way
Inderdaad wel prettig. Ze heeft recent bij Stephen Colbert opgetreden; ook live is ze prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft een hele mooie stem; vooral als ze wat lager zingt.
Ik heb geen idee. Wat ik wél weet, is dat de volgende twee nummers alles hebben te maken met tv-kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn er trouwens al Netflix achievements?
Ik ga het uitspelen denk ik.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Blur blijft bij mij nooit hangen. Als ik een nummer hoor vind ik het wel leuk, maar 10 minuten later ben ik het weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Blur staat met 3 opeenvolgende singles van het album 13 in mijn Top 200 allertijden (die ik dringend moet actualiseren, trouwens).
Zowel Tender, Coffee & TV als No Distance Left To Run. Stuk voor stuk geweldig én ook compleet verschillend.
Teken dat ik ze vaker moet draaienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Blur blijft bij mij nooit hangen. Als ik een nummer hoor vind ik het wel leuk, maar 10 minuten later ben ik het weer vergeten.
Oeps.... die is er toch tussendoor geglipt.quote:
Bij wijze van waarschuwing mag je die van mij best draaien...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oeps.... die is er toch tussendoor geglipt.Ik kwam ook nog Everytime You Touch Me van Moby tegen. Die heb ik maar niet uitgekozen.
Nee, ik kijk juist minder tv. Ik ben 's avonds echt moe deze week. Thuiswerken en nauwelijks buiten komen is vermoeiender dan ik dacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Kijk iets te veel Netflix deze dagen.
Misschien verderop in de show. Heb eerder vanavond In This World al gedraaid. Ik onthou 'm even.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij wijze van waarschuwing mag je die van mij best draaien...
Dat ervaar ik nu ook wel, op één of andere manier ben ik de controle kwijt over mijn werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kijk juist minder tv. Ik ben 's avonds echt moe deze week. Thuiswerken en nauwelijks buiten komen is vermoeiender dan ik dacht.
Even een blokje om gaan, bijvoorbeeld een stukje wandelen, kan op zich geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kijk juist minder tv. Ik ben 's avonds echt moe deze week. Thuiswerken en nauwelijks buiten komen is vermoeiender dan ik dacht.
Mee eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Dat stereo beeld is gewoon irritant...
Ik heb deze week een aflevering van Love Letters gekeken. Dat was wel vermakelijk als tijdsbeeld. En ik zie soms afleveringen van Dreamschool. Talkshows hoef ik ook niet nu. Hoewel André van Duin vandaag in de Wereld draait door was. Mijn man keek en ik heb wel even meegeluisterd. Dat was eigenlijk wel een goed interview.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ervaar ik nu ook wel, op één of andere manier ben ik de controle kwijt over mijn werk.
Alsof ik overal achter aan loop en dat kost mentale energie...
Ik probeer juist wel elke avond na 22.00 uur nog een uurtje leuke TV of Netflix te kijken.
De talkshows mijd ik nu even...
En een mooie, enigszins ontroerende versie van La Boheme...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze week een aflevering van Love Letters gekeken. Dat was wel vermakelijk als tijdsbeeld. En ik zie soms afleveringen van Dreamschool. Talkshows hoef ik ook niet nu. Hoewel André van Duin vandaag in de Wereld draait door was. Mijn man keek en ik heb wel even meegeluisterd. Dat was eigenlijk wel een goed interview.
Ja, maar die heb ik niet goed meegekregen. Half op de achtergrond.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een mooie, enigszins ontroerende versie van La Boheme...
Het nummer leent zich sowieso prima voor remixesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Op de CD single staan al die rap teksten los als de acapella versie, best handig bij mixen...
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een super-commercieel nieuw popnummer. Normaal ben ik daar niet zo van, maar dit liedje heeft iets ABBA-achtigs (vind ik dan). Toch maar eens een kans geven; kijken wat jullie ervan vinden.
Dat sowieso, er zijn er zat, maar ik bedoelde meer die teksten als sample tijdens andere platen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het nummer leent zich sowieso prima voor remixes
Doe rustig aan. Bedankt voor het luisteren, tot laterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik nok hem alweer, sorry.
Ben gaar, te gaar.
Rustig aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ben gaar, te gaar.
Fijne avond nog Rafeiroquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ben gaar, te gaar.
Ik vind ze sowieso 0,0 uitstraling hebben...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Met dit liedje eindigde Nederland in 2011 stijf onderaan. Het had een beter lot verdiend, vind ik. Maar de podiumpresentatie was een drama...3JS - Never Alone
Het liedje zelf was ik alweer vergeten zelfs.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Met dit liedje eindigde Nederland in 2011 stijf onderaan. Het had een beter lot verdiend, vind ik. Maar de podiumpresentatie was een drama...3JS - Never Alone
Jij bent weer lief!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik het bewust hoor. We hoefden niet bang te zijn dat we twee keer achter elkaar zouden winnen, geloof ik.
Helaas qua kosten organiseren we het dus toch 2x op rij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Je moet zoiets ook geen 2 keer op rij willen organiseren. Was in dat opzicht dus wel een goede inzending geweest.
Graag gedaan, dank voor het luisterenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog 2% batterij en dat komt overeen met 22.00 uur.
Tijd voor mijn TV momentje zo...
Voordat ik wegval, dank 11!
Dat moet ook de reden zijn geweest waarom Zweden dit in 2016 niet stuurde. Ze hadden immers in 2015 ook al gewonnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Je moet zoiets ook geen 2 keer op rij willen organiseren. Was in dat opzicht dus wel een goede inzending geweest.
Is een half uurtje ook goed? Ik denk dat ik om 22.30 ongeveer omval. Of bedoelde je dat je tot middernacht door wil gaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik knoop er nog wel een uurtje bij aan, als jullie het ook leuk vinden.
Ik zat aan 23:00 uur te denken, maar ik kan er ook wel 22:30 uur van proberen te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Is een half uurtje ook goed? Ik denk dat ik om 22.30 ongeveer omval. Of bedoelde je dat je tot middernacht door wil gaan?
En deze is natuurlijk![]()
Dat zal nog redelijk meevallen denk ik. Alleen wat betreft marketing krijg je het niet terug. Podium, PA, zaalinrichting, backstagegebeuren kan allemaal doorgeschoven worden. Gemaakte draaiboek kunnen ze gewoon handhaven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas qua kosten organiseren we het dus toch 2x op rij.
Gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Dan luister ik nog wel even mee, maar ga wel even buiten paffen eerst met mijn homer simpson sloffen buiten
Hier word ik wel vrolijk van hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gezellig
Terwijl Raf Paft, horen jullie:Parov Stelar - Brass Devil
Ja, ook inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij dit liedje:The Gibson Brothers - Non-Stop Dance
Dan heb je alvast een half uurtje voor je eerstvolgende show.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de wachtrij ingekort naar 27 minuten. Dus dan ben ik rond 22:32 uur klaar.
Still to come: de artiest die mij de slotsong van de show heeft bezorgd. En de bewuste slotsong zélf, natuurlijk
Al meer dan een uur, zelfsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je alvast een half uurtje voor je eerstvolgende show.
Doe rustig aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ik ga echt weg, ben er rond 1 of 2 uur wel weer denk ik (mits ik zin heb om online te komen dan)
M.a.w. ik ga lekker wakker liggen.
Pak zo lekker een pammetje, dan slaap ik toch zeker wel een uur.
Welterusten Rafeiro. Ik ben er rond die tijd niet (hoop ik).quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ik ga echt weg, ben er rond 1 of 2 uur wel weer denk ik (mits ik zin heb om online te komen dan)
M.a.w. ik ga lekker wakker liggen.
Pak zo lekker een pammetje, dan slaap ik toch zeker wel een uur.
Vast niet, hallucineren door slaap gebrek is me niet vreemd, haha.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Rafeiro. Ik ben er rond die tijd niet (hoop ik).
Hopelijk slaap je toch wat langer.
Toch maar liever gezeur Rafeiro. Dit is wel iets waar alarmbellen van af horen te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vast niet, hallucineren door slaap gebrek is me niet vreemd, haha.
En dat is normaal na ongeveer 120 uur zonder slaap geloof ik.
Ik ben ook zo goed in doen alsof ik slaap ondertussen. Dan krijg je geen gezeur.
Je bent er nu niet zo goed inquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vast niet, hallucineren door slaap gebrek is me niet vreemd, haha.
En dat is normaal na ongeveer 120 uur zonder slaap geloof ik.
Ik ben ook zo goed in doen alsof ik slaap ondertussen. Dan krijg je geen gezeur.
Het is niet zo'n heel positief nummer, vind ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Voorafgaand aan de show (toen nog niemand luisterde) draaide ik een remix van het origineelPet Shop Boys - It's Alright (single version)
(c) Sterling Voidquote:The year three thousand may still come to pass
But the music shall last
I can hear it on a timeless wavelength
Never dissipating but giving us strength
Laten we dat maar doen. Welke tweet bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Op 24 april verschijnt het debuutalbum van Rhys Lewis: Things I Chose to Remember. Ik heb dat album al op voorhand besteld, want dit nummer staat erop:Rhys Lewis - Hold On To Happiness
Die post ik zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen. Welke tweet bedoel je?
Ik kan het hier alleen maar heel hardgrondig mee eens zijn.twitter:RhysLewisMusic twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:25:08Today is Dame Vera Lynn's 103rd birthday, Decca are doing a little celebration and asked me to sing one of her songs. This was one of my Grandad’s favourites, and it has a sentiment that seems fitting for these days of self-isolation. #wellmeetagain #damevera103 https://t.co/TmG4WKpfMa reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan het hier alleen maar heel hardgrondig mee eens zijn.twitter:RhysLewisMusic twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:25:08Today is Dame Vera Lynn's 103rd birthday, Decca are doing a little celebration and asked me to sing one of her songs. This was one of my Grandad’s favourites, and it has a sentiment that seems fitting for these days of self-isolation. #wellmeetagain #damevera103 https://t.co/TmG4WKpfMa reageer retweet
![]()
Vera Lynn - We'll Meet Again
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Deze vrouw is thans ouder dan wij op de Nederlandse snelwegen mogen rijden.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
Ze heeft ook de Spaanse Griep meegemaakt en overleefd.
20 jaar ouder dan de eerste snelweg inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Deze vrouw is thans ouder dan wij op de Nederlandse snelwegen mogen rijden.
Hoe voel jij je brother? Alweer wat beter?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
20 jaar ouder dan de eerste snelweg inderdaad
Thanksquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Elf. Weer een mooie, doordachte, positieve show
Ja, het lijkt de goede kant weer op te gaan. Denk dat ik het ergste gehad heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe voel jij je brother? Alweer wat beter?
Fijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt de goede kant weer op te gaan. Denk dat ik het ergste gehad heb.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt de goede kant weer op te gaan. Denk dat ik het ergste gehad heb.
quote:
Ja, kan ik eindelijk weer nuttige dingen gaan doen.quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:03 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕
Ik ben nog n nachtje bij de kabouter gebleven!
Goedemorgen Diaan.quote:
Ja, 's middags is zijn vader even geweest en later nog beide oma's (los van elkaar). Dat wilde Twan heel graag. 's Avonds hebben we spelletjes gedaan. Hij heeft heel veel kaartjes gekregen, erg leuk! Ik denk dat het naar omstandigheden toch nog een leuke dag was voor hem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Was de verjaardag van Twan toch nog een beetje gezellig?
Alsnog gefeliciteerd, Tukker Terror Twan alweer 18...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, 's middags is zijn vader even geweest en later nog beide oma's (los van elkaar). Dat wilde Twan heel graag. 's Avonds hebben we spelletjes gedaan. Hij heeft heel veel kaartjes gekregen, erg leuk! Ik denk dat het naar omstandigheden toch nog een leuke dag was voor hem.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd, Tukker Terror Twan alweer 18...
quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:42 schreef MadMaster het volgende:
Morning!
Brood weer in the pocket, ideaal nu dat dat gewoon besteld klaar ligt...
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Halve nacht liggen hoesten, fijn man, hooikoorts
Zwarte knoflook, dat schijnt het summum te zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:37 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm moet zo even naar de winkel.
Wat zal ik halen:
- gewone knoflook
- verse knoflook
- knoflook poeder
- iets anders.. te weten....
Pizza?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:37 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm moet zo even naar de winkel.
Wat zal ik halen:
- gewone knoflook
- verse knoflook
- knoflook poeder
- iets anders.. te weten....
Pastasaus die ik ook als basis voor chili gebruik.quote:
Nee, nog nooit gehad. Zegt me eerlijk gezegd ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Deze al eens gehad, Brother?
[ afbeelding ]
Sambal in pastasaus?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ui fruiten, gehakt rullen, sambal en knoflook er bij. Boeren soepgroente erbij, wat tomatendrek, kruidenmix en wat pastasaus uit pot. Extreem niet Italiaans, maar wel lekker.
Ik doe dat, haha. Nederlandse manier van pasta is toch al fout.quote:
Voor de hond?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe dat, haha. Nederlandse manier van pasta is toch al fout.
Maar wijlen iemand die geen "macaroni" lustte vroeg wel om een 2e bord van mijn creatie
Dat ben ik, ik schuif (bijna) alles wel naar binnen.quote:
Te snel moet het idd niet, dan wordt het zuur.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Een goede tomatensaus begint met ansjovis, evt pancetta, tomaten en veeeeeeel tijd
Wel tomaten uit blik dan, daar zit veel meer smaak aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Een goede tomatensaus begint met ansjovis, evt pancetta, tomaten en veeeeeeel tijd
F&F / [Parkieten] #39: waar je vrienden ook veren hebben!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:04 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand het F&F topic over vogels vinden? De search is echt ruk en zelfs in je eigen geschiedenis is zoeken bagger
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
F&F / [Parkieten] #39: waar je vrienden ook veren hebben!
deze ?
Jep, maar volgens de kabouter moet ik morgen weer komen. Dat doen we dus maar niet. Het was wel een super afleiding om daar te zijn. Gisteren heerlijk gewandeld en gisterenavond met Junior en vrouw gezellig tv zitten kijken en ze hadden de open haard aangedaan.quote:
Heerlijk. En ja, afleiding heb je wel een beetje nodig nu, he?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:28 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, maar volgens de kabouter moet ik morgen weer komen. Dat doen we dus maar niet. Het was wel een super afleiding om daar te zijn. Gisteren heerlijk gewandeld en gisterenavond met Junior en vrouw gezellig tv zitten kijken en ze hadden de open haard aangedaan.
Zeker weten, en dat is zo voor iedereenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk. En ja, afleiding heb je wel een beetje nodig nu, he?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:28 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, maar volgens de kabouter moet ik morgen weer komen.
Hij is lief hoor, alleen was hij vanmorgen om 05.30 wakker dus we zaten al vroeg benedenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is lief hoor, alleen was hij vanmorgen om 05.30 wakker dus we zaten al vroeg beneden
Vanaf nu werkt Junior thuis en kan gelukkig veel video-chatten met zijn clienten. Dat kan eventueel ook in de avond uren. Zijn vrouw werkt ook thuis maar moet op vrijdag wel op haar werk zijn. Ze gaan proberen in shifts te werken dus 2 uur werken, 2 uur voor de kabouter zorgen, en zo redden ze het vast wel. We gaan elkaar niet zomaar opzoeken als het niet nodig maar we gaan elkaar ook niet uit de weg
Ik heb geen Netflix.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:10 schreef Rafeiro het volgende:
Doen jullie mee aan de netflix uitspeel challenge?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:28 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, maar volgens de kabouter moet ik morgen weer komen. Dat doen we dus maar niet. Het was wel een super afleiding om daar te zijn. Gisteren heerlijk gewandeld en gisterenavond met Junior en vrouw gezellig tv zitten kijken en ze hadden de open haard aangedaan.
YouTube uitspelen, zolang er nog nieuwe dingen bij blijven komen gaat dat waarschijnlijk in een mensenleven niet lukkenquote:
Netflix is ook lastig hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
YouTube uitspelen, zolang er nog nieuwe dingen bij blijven komen gaat dat waarschijnlijk in een mensenleven niet lukken.
Zo kom je nog eens buitenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
En zo nog terug ook voor olijfolie en wat ander spul.
Je suis een sukkel.
Welnee, gewoon afstand houden en maar hopen dat anderen dat ook doen.quote:
Haha, dat had ik straks ook. Sta je stijf stil en die knakkers snappen er geen reet van.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welnee, gewoon afstand houden en maar hopen dat anderen dat ook doen.
Al is dat in een supermarkt nogal lastig. Kon gister een gangpad niet uit omdat er aan beide kanen mensen stonden.
Klopt, was hier zelfs best stil in de winkel en dan nog krijgen ze het voor elkaar om tegelijk zowel strak links als rechts van je wat uit het schap te pakken. Heb ze maar even gevraagd of ze toevallig het nieuws de afgelopen weken een beetje gevolgd hebben...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha, dat had ik straks ook. Sta je stijf stil en die knakkers snappen er geen reet van.
Goed zo, mensen erop aansprekenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, was hier zelfs best stil in de winkel en dan nog krijgen ze het voor elkaar om tegelijk zowel strak links als rechts van je wat uit het schap te pakken. Heb ze maar even gevraagd of ze toevallig het nieuws de afgelopen weken een beetje gevolgd hebben...
Ik vind het vooral zo kut voor mensen die belangrijke momenten missen nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, was hier zelfs best stil in de winkel en dan nog krijgen ze het voor elkaar om tegelijk zowel strak links als rechts van je wat uit het schap te pakken. Heb ze maar even gevraagd of ze toevallig het nieuws de afgelopen weken een beetje gevolgd hebben...
Even flink hoesten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welnee, gewoon afstand houden en maar hopen dat anderen dat ook doen.
Al is dat in een supermarkt nogal lastig. Kon gister een gangpad niet uit omdat er aan beide kanen mensen stonden.
Had gemakkelijk gekund, hoestte gister nog bijna aan 1 stuk door. Maar probeer de zeldzame momenten dat ik nu buiten kom dat zo weinig mogelijk te doen. Wil ook niet onnodig gaan provoceren.quote:
Is nog strafbaar ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had gemakkelijk gekund, hoestte gister nog bijna aan 1 stuk door. Maar probeer de zeldzame momenten dat ik nu buiten kom dat zo weinig mogelijk te doen. Wil ook niet onnodig gaan provoceren.
Aanspreken is volwassener en beter, maar flink hoesten zorgt wel voor een directe respons door van je weg te rennen alsof je de pest hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had gemakkelijk gekund, hoestte gister nog bijna aan 1 stuk door. Maar probeer de zeldzame momenten dat ik nu buiten kom dat zo weinig mogelijk te doen. Wil ook niet onnodig gaan provoceren.
Ja, of je wordt meteen neergehoektquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aanspreken is volwassener en beter, maar flink hoesten zorgt wel voor een directe respons door van je weg te rennen alsof je de pest hebt.
Als ik een FOK!-topic zoek, gebruik ik tegenwoordig gewoon Google. Gewoon de afkorting van het forum (zoals MUZ), woord uit de topictitel en het woordje fok.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:04 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand het F&F topic over vogels vinden? De search is echt ruk en zelfs in je eigen geschiedenis is zoeken bagger
just me had het al gevonden voor mequote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als ik een FOK!-topic zoek, gebruik ik tegenwoordig gewoon Google. Gewoon de afkorting van het forum (zoals MUZ), woord uit de topictitel en het woordje fok.
Raf is een hamsteraar!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:58 schreef Rafeiro het volgende:
Zo nog even wat spul kopen om te koken en voorraad te maken.
Zo stom om meer dan normaal te maken. Ik wil geen hamster zijn
Al genoeg dieren in huisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:58 schreef Rafeiro het volgende:
Zo nog even wat spul kopen om te koken en voorraad te maken.
Zo stom om meer dan normaal te maken. Ik wil geen hamster zijn
die had je vast niet gegetenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm hier waren de eieren schoon op.
Wou een klein doosje halen, maar soit.
Balen wel nu dat spruitje niet legt
Ik zag de asperges liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef livelink het volgende:
Wij eten vanavond aspergesoep. Ze hadden weer asperges. En ik heb net even heerlijk gewandeld. De wind was wat gaan liggen en het zonnetje scheen nog. Dat had ik ook wel even nodig, want ik sta al twee dagen op voet van oorlog met mijn zoon. Hij trekt al deze veranderingen slecht en is niet te genieten. En zelf ben ik ook niet op mijn best natuurlijk. Dus dat botst.
Balen livelink dat het nu zo botst met je zoon, hij kan z'n ei ook niet kwijt en is helemaal zijn ritme kwijt en tja.. dat reageert hij dan af. Probeer tijd voor jezelf te maken anders trek je het zelf ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef livelink het volgende:
.Dat had ik ook wel even nodig, want ik sta al twee dagen op voet van oorlog met mijn zoon. Hij trekt al deze veranderingen slecht en is niet te genieten. En zelf ben ik ook niet op mijn best natuurlijk. Dus dat botst.
Jij bent gewoon een huppeltrutquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef just me het volgende:
Ik kreeg net een appje van iemand van Concordia. Of er mensen waren die zin hadden om morgen te gaan wandelen met elkaar. Ik heb gezegd dat het een leuk idee is maar dat ik niet mee ga.
Natuurlijk is het lief bedoeld maar ik durf gewoon niet. Misschien ben ik 'n te grote angsthaas maar ik ga dan liever alleen wandelen of op mijn fiets weg
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef just me het volgende:
Ik kreeg net een appje van iemand van Concordia. Of er mensen waren die zin hadden om morgen te gaan wandelen met elkaar.
Stukje wandelen, tuinschepje mee, golfkarretje achter je aan en als dan niemand het in de gaten heeft, laat je je golfkarretje staan en graaf je 200 meter verderop een gat in de grond. De rest verzin je zelf maar...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef just me het volgende:
Ik kreeg net een appje van iemand van Concordia. Of er mensen waren die zin hadden om morgen te gaan wandelen met elkaar. Ik heb gezegd dat het een leuk idee is maar dat ik niet mee ga.
Natuurlijk is het lief bedoeld maar ik durf gewoon niet. Misschien ben ik 'n te grote angsthaas maar ik ga dan liever alleen wandelen of op mijn fiets weg
Nou inderdaad. Met een groepje onderling anderhalve meter afstand houden, hoe zien ze dat voor zich?quote:
Idd. Met die anderhalve meter afstand kun je net zo goed alleen gaan wandelen. Wat ook meteen aangeeft dat degene die dat bericht heeft gestuurd het niet zo nauw gaat nemen met die afstand ..quote:
Die persoon ging vorige week ook op wintersport met zijn familie en vrienden enze waren verbaasd dat de pistes dicht gingen en dat ze terug naar huis moestenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd. Met die anderhalve meter afstand kun je net zo goed alleen gaan wandelen. Wat ook meteen aangeeft dat degene die dat bericht heeft gestuurd het niet zo nauw gaat nemen met die afstand ..
Goed bezig!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb het weer bijgelegd met mijn zoon. We kunnen weer lachen.
Ik wou dat ik zo'n achterlijke gladiool kon zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
Die persoon ging vorige week ook op wintersport met zijn familie en vrienden enze waren verbaasd dat de pistes dicht gingen en dat ze terug naar huis moesten
fijn!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb het weer bijgelegd met mijn zoon. We kunnen weer lachen. Ik hoop zo dat er geen lockdown komt, want als hij niet een eind mag gaan fietsen, weet ik het ook niet meer.
Ik ben blij dat jij gewoon Raf bentquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n achterlijke gladiool kon zijn.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
Die persoon ging vorige week ook op wintersport met zijn familie en vrienden enze waren verbaasd dat de pistes dicht gingen en dat ze terug naar huis moesten
Daar zou ik heel onaardige en confronterende dingen tegen zeggen. Of wat filmpjes sturen van hoe het in Italië er aan toegaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb het weer bijgelegd met mijn zoon. We kunnen weer lachen. Ik hoop zo dat er geen lockdown komt, want als hij niet een eind mag gaan fietsen, weet ik het ook niet meer.
Ik mis juist wel iemand om tegen aan te zeurenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Het is helaas behelpen voor iedereen en voor de één is het moeilijker dan voor de ander.
Ik ben nu eigenlijk stiekem wel blij dat ik geen partner/kinderen heb, waarbij we 24/7 op elkaar's lip zouden zitten. Ik zou zelf ook gillend gek worden.
Twee weken geleden zaten wij ook nog in de sneeuw en was Corona nauwelijks onderwerp van gesprek...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt Spruitje toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik mis juist wel iemand om tegen aan te zeuren
Ja, bizar hoe snel dingen kunnen veranderen..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee weken geleden zaten wij ook nog in de sneeuw en was Corona nauwelijks onderwerp van gesprek...
Zo eerst maar naar Melting luisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, eerst maar WidM kijken.
Oh, wacht
Je kunt nu kijken naar iets met hiphop. Kennelijk is dat tegenwoordig breed vermaak voor het hele gezin, zaterdagavond prime-time op NPO1.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, eerst maar WidM kijken.
Oh, wacht
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo eerst maar naar Melting luisteren.
Ik sla even over. Ze weten écht niet meer wat voor tv-programma's ze moeten maken, dus komen ze met bagger zoals dat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt nu kijken naar iets met hiphop. Kennelijk is dat tegenwoordig breed vermaak voor het hele gezin, zaterdagavond prime-time op NPO1.
Vooruit dan maar... *checkt of bier koud staat*quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo eerst maar naar Melting luisteren.
Heeft ook een tv-reclame van Pearle gezetenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:02 schreef brother52 het volgende:
Geen idee wat dit is, hoor het voor het eerst geloof ik.
Melting en Vout tesamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |