SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Absoluutquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die akkoorden opbouw is prachtig en dan die pizzicato achtige synth klanken...
Die mening deel ik wel, ben blij dat ik 'm nog een keer live heb kunnen zien met al die schitterende Beatles- en Wings songs...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
De grootste muzikale levende legende, denk ik...Paul McCartney - Hope For the Future (Mirwais mix)
Ik gok op een bak autotune.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor. Hierna moet je trouwens wel even een paar minuten afzien
Nah, iedereen gaat dood.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
Ja, dat zou wel een schok zijn als Paul McCartney zou overlijden.
Ik ken dat... Gisteren belde mijn schoonzus ergens over. Aardige meid hoor, maar lang van stof. Gesprek duurde 33 minuten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik was even weg omdat mijn moeder belde.
Misschien een beetje...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een bak autotune.
Je hebt ook helemaal geen schaamte...
Hij wel, ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op de voorpagina na je dood...
Hangt er maar net van af hoe je om het leven komt. Denk aan zo'n Gökmen T...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt niet op de voorpagina na je dood...
Dat is wel echt langquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dat... Gisteren belde mijn schoonzus ergens over. Aardige meid hoor, maar lang van stof. Gesprek duurde 33 minuten.
Toen ik het typte, moest ik daar ook aan denken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt er maar net van af hoe je om het leven komt. Denk aan zo'n Gökmen T...
Gelukkig heeft dat onmens vandaag levenslang gekregen. Zo normaal groot nieuws zijn; is nu een soort klein bijzaakje.
Het was ook de enige mogelijke straf. Ik hoop dat hij nog een lang en ongelukkig leven zal hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt er maar net van af hoe je om het leven komt. Denk aan zo'n Gökmen T...
Gelukkig heeft dat onmens vandaag levenslang gekregen. Zo normaal groot nieuws zijn; is nu een soort klein bijzaakje.
Laten we dat hopenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik het typte, moest ik daar ook aan denken.
Ik gok er op dat dat bij Raf wel mee zal vallen...
Fairground vond ik zo'n verschrikkelijke rip off, dat ik dat album waarschijnlijk ook nooit heb beluisterd...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Staat op hetzelfde album van Fairground, Never Never Love...
Ze heeft een hele mooie stem; vooral als ze wat lager zingt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Recent draaide ik het nummer Long Time Coming van de Amerikaanse zangeres Caitlyn Smith. Nu is er een volledig nieuw album: Supernova. Daarvan draai ik Feel That Way.Caitlyn Smith - Feel That Way
Inderdaad wel prettig. Ze heeft recent bij Stephen Colbert opgetreden; ook live is ze prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft een hele mooie stem; vooral als ze wat lager zingt.
Ik heb geen idee. Wat ik wél weet, is dat de volgende twee nummers alles hebben te maken met tv-kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn er trouwens al Netflix achievements?
Ik ga het uitspelen denk ik.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Blur blijft bij mij nooit hangen. Als ik een nummer hoor vind ik het wel leuk, maar 10 minuten later ben ik het weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Blur staat met 3 opeenvolgende singles van het album 13 in mijn Top 200 allertijden (die ik dringend moet actualiseren, trouwens).
Zowel Tender, Coffee & TV als No Distance Left To Run. Stuk voor stuk geweldig én ook compleet verschillend.
Teken dat ik ze vaker moet draaienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Blur blijft bij mij nooit hangen. Als ik een nummer hoor vind ik het wel leuk, maar 10 minuten later ben ik het weer vergeten.
Oeps.... die is er toch tussendoor geglipt.quote:
Bij wijze van waarschuwing mag je die van mij best draaien...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oeps.... die is er toch tussendoor geglipt.Ik kwam ook nog Everytime You Touch Me van Moby tegen. Die heb ik maar niet uitgekozen.
Nee, ik kijk juist minder tv. Ik ben 's avonds echt moe deze week. Thuiswerken en nauwelijks buiten komen is vermoeiender dan ik dacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Kijk iets te veel Netflix deze dagen.
Misschien verderop in de show. Heb eerder vanavond In This World al gedraaid. Ik onthou 'm even.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij wijze van waarschuwing mag je die van mij best draaien...
Dat ervaar ik nu ook wel, op één of andere manier ben ik de controle kwijt over mijn werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kijk juist minder tv. Ik ben 's avonds echt moe deze week. Thuiswerken en nauwelijks buiten komen is vermoeiender dan ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |