Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb nog 8 rollen en een pak koffiefilters
komt goed

Misschien zou dat nog maar het beste ook zijn. Als één wereldgrote pleister die er de komende weken in één keer afgaat. Dat zou ziek zijn...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat gaat er gebeuren als het in Italië niet wil dalen de komende 10 dagen vraag ik me af, wordt dan duidelijk dat dit misschien niet te stoppen is?

Dan neemt de populatie van Italie met 10% af en gaan we daarna gewoon verder levenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat gaat er gebeuren als het in Italië niet wil dalen de komende 10 dagen vraag ik me af, wordt dan duidelijk dat dit misschien niet te stoppen is?

Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se. Er is nog echt heel veel IC-capaciteit.

Ja en denk je dat hij dag mag / zou zeggen als ze dit niet verwachten?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee, hij zei wellicht/misschien

Weet je, eerst werd er gezegd na een dag of 8 zou het moeten afvlakken, toen werd het 10. Inmiddels zitten we op dag 11 en nu lees ik 10-14quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In principe zou je na 10-14 dagen wat moeten zien, dus het heeft nog een paar dagen.
Maar ik heb weinig hoop.

twitter:nowthisnews twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:12:42NBC News reporter: 'What do you say to Americans who are watching you right now who are scared?'
Trump: 'I'd say that you're a terrible reporter. That's what I'd say.' https://t.co/yW53gUicro reageer retweet

Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.quote:

Nee joh. Dan hebben we of allang een vaccin of allang groepsimmuniteit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Kan wel 2 jaar duren deze ellende.

Dat zou wel hoog zijn. Heeft iemand het overzicht nog van China?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef Momo het volgende:
Ah volgens Steves stream 10% van de doden in Italie jonger dan 60 jaar.

bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.

Dat is toch niet veel. Dan zitten we al half vol of zo? De maatregelen merken we pas over 10 dagen. Dan is de IC vraag al twee keer verdubbeld...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.

Wij zitten in een achtbaan van 2 weken, Amerikanen al 4 jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een totale mongool is het toch ook. Dan ben ik nog wel blij dat wij een staatshoofd hebben die misschien niet echt overkomt alsof hij erg betrokken is, maar wel normale woorden spreekttwitter:nowthisnews twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:12:42NBC News reporter: 'What do you say to Americans who are watching you right now who are scared?'
Trump: 'I'd say that you're a terrible reporter. That's what I'd say.' https://t.co/yW53gUicro reageer retweet

Als zijn populariteitscijfer nu niet onder de 10% komt is Amerika definitief een laagbegaafd land.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een totale mongool is het toch ook. Dan ben ik nog wel blij dat wij een staatshoofd hebben die misschien niet echt overkomt alsof hij erg betrokken is, maar wel normale woorden spreekttwitter:nowthisnews twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:12:42NBC News reporter: 'What do you say to Americans who are watching you right now who are scared?'

quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:

Nieuws niet gevolgd?quote:

En toen ik het laatst dacht (onderbuik) was het stemmingsmakerij. Maakte me dus terecht zorgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef Momo het volgende:
Ah volgens Steves stream 10% van de doden in Italie jonger dan 60 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |