Ik vond het topkwaliteit Lans!quote:
Dank je maat. Toch heeft iemand in de toppa gesnitchd.quote:
Naamtopic. Leuk.quote:
Ja dat moet wel. @Jojoortje zal het niet geweest zijn, die genoot volgens mij wel van je werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je maat. Toch heeft iemand in de toppa gesnitchd.
Dank je, was ik wel even aan toe. Jij ook makker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi maat. Gefeliciteerd met het weekend
Tyf anders effe op ja.quote:
Ja, daar kreeg ik nog wat live materiaal van. Goeie genade zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. @:Jojoortje zal het niet geweest zijn, die genoot volgens mij wel van je werk.
*gebedjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:46 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er niet op mijn gebbetje gereageerd wordt.
Hopelijk krijgen jullie GEEN fijn weekend.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:46 schreef GGMM het volgende:
ik denk dat dit gedoe wel langer duurt, virus is niet zomaar wegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat geld blijft nu op de bank
2021 loopt lans binnen
Misschien moet je je vorm van humor eens gaan heroverwegen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:46 schreef GGMM het volgende:
Sowieso. Maar eh, ik moet nu mensen gaan terugbetalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat geld blijft nu op de bank
2021 loopt lans binnen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat dit gedoe wel langer duurt, virus is niet zomaar weg
Dat wordt binnenkort het ongelijk toegeven aan de grote @aTypischquote:.’’ De expert voorspelt dat het dodental door corona ‘zeker meer gaat worden dan bij een normale griep’ ,,Dit is echt een pandemie, op de schaal van virussen is corona een grote meneer.’’
@El-Stinho are you watching?!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt binnenkort het ongelijk toegeven aan de grote @:aTypisch
Ik vind @aTypisch - blijkbaar als ik enige in dit topic - dan ook een prima user.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt binnenkort het ongelijk toegeven aan de grote @:aTypisch
Los van zijn panische eigenschappen ik ook wel jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind @:atypisch - blijkbaar als ik enige in dit topic - dan ook een prima user.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:
@aTypisch is een waardeloos figuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind @:atypisch - blijkbaar als ik enige in dit topic - dan ook een prima user.
Uhu. Mijn zoon oefende vandaag met thuisleren ook op v en f klanken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |