SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Kan iemand mij vertellen waarom mijn plaatselijke vrij ruim gebouwde lunchroom dicht moet gaan, maar zelfs de kleinste kapperszaken open mogen blijven? Kan iemand dit mij uitleggen?![]()
Niks daarvan, ik had exact dezelfde verwijten al helemaal in het begin.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:23 schreef Vallon het volgende:
Verwijten maken nadat dingen anders blijken te zijn vastgesteld als eerder onderbouwd voorspelt, is makkelijke kritiek van blaters. Het is de koe in de kont kijken en als water dan zou branden zou het een perfecte brandstof zijn.
En dat kan ik nog bewijzen ook: COR / De amateurs van het RIVM![]()
Beetje lullig zaaltjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
Persco Rutte: https://nos.nl/livestream(...)e-premier-rutte.html
Was dit aangekondigd?![]()
ingelast???quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
Was dit aangekondigd?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 12:54:03Heel bijzonder dat coalitie beroep doet op een oppositiepartij voor invulling ministerschap, PvdA treedt hiermee overigens niet toe tot kabinet #opvolger #Bruins reageer retweet
![]()
nee, we missen dat soort dingen te vaakquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
Was dit aangekondigd?![]()
Oh dat klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Rutte gaat de nieuwe minister aankondigen gok ik.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Hollanders niet welkom in Belgie
Het crisiscentrum van België roept Nederlanders tijdens een persconferentie op om niet meer naar de Ardennen of Belgische kust te komen. ,,Alle niet essentiële verplaatsingen zijn verboden in België", aldus het crisiscentrum.![]()
Nieuwe minister denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef Snikkelbeer het volgende:
Was dit aangekondigd?
Hoewel iedereen hier hoop op TOTALE LOCKDOWN![]()
lol, werd voor gek verklaard als topicstarter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik had exact dezelfde verwijten al helemaal in het begin.
En dat kan ik nog bewijzen ook: COR / De amateurs van het RIVM![]()
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik je ga vragen om ook de bron erbij te posten ipv gewoon losse flodders te schieten, oke?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef riazop het volgende:
Het crisiscentrum van België roept Nederlanders tijdens een persconferentie op om niet meer naar de Ardennen of Belgische kust te komen. ,,Alle niet essentiële verplaatsingen zijn verboden in België", aldus het crisiscentrum.Sterkheidsbaas van alles.![]()
grens gaat van het weekend dicht vanuit belgische overheid. kan niet andersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef riazop het volgende:
Het crisiscentrum van België roept Nederlanders tijdens een persconferentie op om niet meer naar de Ardennen of Belgische kust te komen. ,,Alle niet essentiële verplaatsingen zijn verboden in België", aldus het crisiscentrum.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Rutte gaat de nieuwe minister aankondigen gok ik.Ik denk dat je gelijk hebt.twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 12:55:25Nieuws: PvdA’er Martin van Rijn volgt Bruno Bruins op https://t.co/fxVX34RYbV reageer retweet
![]()
Waarom dan maar 1 spreekding?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Rutte gaat de nieuwe minister aankondigen gok ik.![]()
Vorige week deden de meeste Belgen het juist andersom. Met zijn allen naar Nederlandquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef riazop het volgende:
Het crisiscentrum van België roept Nederlanders tijdens een persconferentie op om niet meer naar de Ardennen of Belgische kust te komen. ,,Alle niet essentiële verplaatsingen zijn verboden in België", aldus het crisiscentrum.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Misschien een kapperstoel neerzetten en sbi code kvk aanpassen? en dan open gaan als kapper.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn plaatselijke vrij ruim gebouwde lunchroom dicht moet gaan, maar zelfs de kleinste kapperszaken open mogen blijven? Kan iemand dit mij uitleggen?![]()
803+171=1002quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:41 schreef Fukushima het volgende:
aantal doden spanje
19 maart 767
20 maart 1002 (en wordt meer gedurende de dag)
Interessant.![]()
Nu wij nog, Zeeland word volgende week overspoeld met gekkies.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef riazop het volgende:
Het crisiscentrum van België roept Nederlanders tijdens een persconferentie op om niet meer naar de Ardennen of Belgische kust te komen. ,,Alle niet essentiële verplaatsingen zijn verboden in België", aldus het crisiscentrum.Narf!![]()
en dat was ook niet wenselijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorige week deden de meeste Belgen het juist andersom. Met zijn allen naar Nederland![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nieuwe minister denk ik.
Hoewel iedereen hier hoop op TOTALE LOCKDOWN
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ja en... wat is je punt...... dat we het RIVM en Rutte dus niet meer moeten vertrouwen en wat is cq. wordt dan wiens alternatief ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik had exact dezelfde verwijten al helemaal in het begin.
En dat kan ik nog bewijzen ook: COR / De amateurs van het RIVM"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ze zijn lekker bezig in het Brexit paradijs van ome Boris:twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
How do we stay safe in this environment?
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet
I´m back.![]()
Bordje op schoot tijdens een knipbeurt, alleen niet zeiken als er een haar in je eten zitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien een kapperstoel neerzetten en sbi code kvk aanpassen? en dan open gaan als kapper.
briljant![]()
![]()
welke getallen zijn dit nou?quote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
dat kan toch ook via een persbericht, hoeft toch geen persco voorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:57 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]Ik denk dat je gelijk hebt.twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 12:55:25Nieuws: PvdA’er Martin van Rijn volgt Bruno Bruins op https://t.co/fxVX34RYbV reageer retweet
![]()
details hoor, maar misschien zoals trump het doetquote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Klinkt als een geschikte manquote:Van Rijn studeerde economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en was onder meer directeur-generaal Gezondheidszorg (DGG) bij het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport van 2003 tot 2007, directeur-generaal Management en Personeelsbeleid (DGMP) bij het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties van 2000 tot 2003 en plaatsvervangend directeur-generaal van Volkshuisvesting op het ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer van 1995 tot 2000. Vanaf januari 2008 was hij CEO van pensioenfonds PGGM. Van Rijn is lid van de PvdA.Raar dat een PVDA'er is
![]()
![]()
Zelfde gaat ook op voor de NS.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn lekker bezig in het Brexit paradijs van ome Boris:[ afbeelding ]twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @:BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet![]()
Opmerkelijk. Een PvdA'er.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:57 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]Ik denk dat je gelijk hebt.twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 12:55:25Nieuws: PvdA’er Martin van Rijn volgt Bruno Bruins op https://t.co/fxVX34RYbV reageer retweet
I´m back.![]()
Nog een van de Rotterdamse school. Die lijken goed op elkaar te zijn ingespeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef StephanL het volgende:
PvdA'er Martin van Rijn nieuwe minister voor Medische Zorg![]()
We zakkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Van gisteren... Spanje 803.
[ afbeelding ]RIVM
![]()
![]()
Idd overdrevenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kan toch ook via een persbericht, hoeft toch geen persco voor![]()
https://www.aao.org/headline/alert-important-coronavirus-context
Toch die ogen weer!
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 13:01:49 ]![]()
Bizar ja. Van de week was er gewoon geen vlees meer te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt ja. En veel mensen die het allemaal niet volgen, denk ik. Plus nog veel buitenlandse werknemers, die in groepjes om 5 uur even langs de Appie gaan. Overigens hebben ze op de Huijbergse straat nu schermen gekregen bij de Ap. Weet niet op de Haviksberg. Overigens was daar zaterdag een vechtpartij om toiletpapier hè, hoorde ik.
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Ik dacht enkel het corona dossierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
Huh? De Jonge was toch al aangesteld als minister?![]()
"Van Rijn was namens de PvdA van 2012 tot 2017 staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in het kabinet-Rutte II." (NOS liveblog)quote:
Hierom denk ik. Wel bijzonder![]()
Minister voor Corona. Van Rijn voor de rest van de zorg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
dus rutte gaat praten over een nieuwe minister? Is dat al bevestigd? lijkt me idd nogal vreemd om daar een persco over te gaan houden, opeens.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
De Jonge wordt als minister van Volksgezondheid hoofdverantwoordelijk voor Corona, maar er komt een nieuwe minister van Medische Zorg om hem te helpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ze doen wel meer rare dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
dus rutte gaat praten over een nieuwe minister? Is dat al bevestigd? lijkt me idd nogal vreemd om daar een persco over te gaan houden, opeens.![]()
Ik volg het even niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Logician2.0 het volgende:
https://www.aao.org/headline/alert-important-coronavirus-context
Toch die ogen weer!![]()
Nah, geluk dat ze Schippers niet hebben genomen iig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
"Van Rijn was namens de PvdA van 2012 tot 2017 staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in het kabinet-Rutte II." (NOS liveblog)
Hierom denk ik. Wel bijzonderI´m back.![]()
Persoonlijke titel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:03 schreef Remco het volgende:
Is dat vaker gebeurd een minster uit de oppositie?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
leuk geluid rechts de journalist, links rutteEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ja, hoe zit het eigenlijk met de verdeling man - vrouw nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, geluk dat ze Schippers niet hebben genomen iig.![]()
Dat waren de Belgen ook niet die hier naar de kroeg kwamen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef riazop het volgende:
Het crisiscentrum van België roept Nederlanders tijdens een persconferentie op om niet meer naar de Ardennen of Belgische kust te komen. ,,Alle niet essentiële verplaatsingen zijn verboden in België", aldus het crisiscentrum.![]()
Dat het mij opviel dat veel mensen die het hadden incl ikzelf en mijn gezin nu allemaal rood oogwit kregen.quote:
En nu ineens deze update over rood oogwit als symptoom![]()
Alle VVD'ers zijn de laatste jaren in opspraak geraakt. Er is geen VVD'er te vinden zonder een schoon cv.quote:![]()
Of dat bruins in die tijd weer beschikbaar is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte denkt dat coronacrisis dus < 3 maanden gaat duren.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Nog meer FOK!-ers met vooruitziend blikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:04 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat het mij opviel dat veel mensen die het hadden incl ikzelf en mijn gezin nu allemaal rood oogwit kregen.
En nu ineens deze update over rood oogwit als symptoom
Wel bizar dat je dit echt nergens hoort.![]()
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte denkt dat coronacrisis dus < 3 maanden gaat duren.![]()
welke achterlijke debiel gaat er nu nog ff naar de Ardennen of de kust.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat waren de Belgen ook niet die hier naar de kroeg kwamen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Dat vind ik optimistisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte denkt dat coronacrisis dus < 3 maanden gaat duren.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Mensen die met de kennis van nu die er is, zelf dus niet willen of kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn lekker bezig in het Brexit paradijs van ome Boris:[ afbeelding ]twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @:BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet
Kan bijna niet geloven dat dit waar is."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
mwa denk je dat als ze weten dat het langer gaat duren ze dit zullen zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte denkt dat coronacrisis dus < 3 maanden gaat duren.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
FOK!ers hebben meestal rode ogen van het vele FOK!en om 4 uur snachts.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog meer FOK!-ers met vooruitziend blik
Wel bizar dat je dit echt nergens hoort.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Evenstar
![]()
Niemand denkt dat de wereld vergaat, reageer gewoon normaal aub.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.![]()
Iemand die de portefeuille kent, geen of minder inwerktijd nodig. Prima toch?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Evenstar
![]()
Jezus, wat zitten daar domme mensen zeg .... Hoevaak moet Rutte uitleggen hoe het zit, de tering.![]()
Klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Iemand die de portefeuille kent, geen of minder inwerktijd nodig. Prima toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Het mooie is, net als jij doet Rutte dat zonder een enkel argument.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat ik hier al roep de hele tijd, maar mensen geloven liever dat de wereld vergaat.![]()
oh boyquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
![]()
Advies om te hamsteren in Taiwan, er is toch genoeg.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 04:59:53While most governments are asking people to stop panic buying, Taiwan's premier is taking a different approach: "Buy as much as possible, there's plenty of goods .. As the economy is slowing down, of course the government encourages everyone to enthusiastically buy" - REU reageer retweet
![]()
![]()
Gelukkig, hij is ook kort en duidelijk en hij doet het goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Zwansen het volgende:
Wel mooi, geeft aan dat partijpolitiek niet belangrijk is nu.![]()
wat roep je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Serie tweets hoe China met inkomende reizigers omgaat.
https://twitter.com/LukasHenselEcon/status/1240494951177302016![]()
Dat zegt hij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte denkt dat coronacrisis dus < 3 maanden gaat duren.![]()
Jij bent natuurlijk nogal biased met je lunchroom. Ik hoop serieus voor je dat dit zo is. Maar zonder vaccin gaat dit voorlopig zo door naar mijn mening. Maar wie ben ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
![]()
Waarom zijn mensen verbaast over dat het iemand uit de coalitie is? Nu heb je gewoon iemand nodig die het zsm kan oppakken.![]()
Slim! Dit zorgt er misschien voor dat consumenten twee keer nadenken en normaal gedrag vertonen. "Stop met hamsteren" zorgt alleen maar voor meer paniek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:07 schreef Smack10 het volgende:
Advies om te hamsteren in Taiwan, er is toch genoeg.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 04:59:53While most governments are asking people to stop panic buying, Taiwan's premier is taking a different approach: "Buy as much as possible, there's plenty of goods .. As the economy is slowing down, of course the government encourages everyone to enthusiastically buy" - REU reageer retweet
![]()
Ik ben geen rutte fan, verre van maar vind wel dat hij dit echt netjes doet.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Ik heb geen lunchroom, die zit bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk nogal biased met je lunchroom. Ik hoop serieus voor je dat dit zo is. Maar zonder vaccin gaat dit voorlopig zo door naar mijn mening. Maar wie ben ik![]()
Mensen met hooikoorts hebben dat deze periode ook...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK!ers hebben meestal rode ogen van het vele FOK!en om 4 uur snachts.know'm sayin?
word? word.![]()
tja....je hebt ze...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welke achterlijke debiel gaat er nu nog ff naar de Ardennen of de kust.....![]()
Evenstar
![]()
Indirect wel. Hij zei zelfs dat hij het ruim heeft genomen.quote:
Ik denk niet dat hij bedoelt dat het over drie maanden weg is, maar wel dat het dan geen dikke crisis meer is.![]()
Dat zei hij letterlijk wel.quote:
1 vraag later wist hij weer niet hoe lang het moest gaan duren, maar hij zei het echt letterlijk de vraag ervoor wel.![]()
Volledig ongeschikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:09 schreef Confetti het volgende:
Wie de neuk boeit het dat die man van de PvdA is. Jezus wat een journaliste .![]()
Omdat journalisten niet luisteren naar wat hij zegt en domme vragen stellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef Collide het volgende:
Ik schakelde net te laat in, waarom was Rutte vies mad.![]()
Dit zijn allemaal speculaties, en je legt dingen in zijn mond. Houd het gewoon bij wat hij gezegd heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Indirect wel. Hij zei zelfs dat hij het ruim heeft genomen.
Ik denk niet dat hij bedoelt dat het over drie maanden weg is, maar wel dat het dan geen dikke crisis meer is.![]()
Reactie Nijman van GS:twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 13:08:58Van Rijn was in het vorige kabinet Rutte ook verantwoordelijk voor de decentralisatie (en daarmee sloop) van de jeugdzorg, hij sloot verzorgingshuizen en brak de zorg verder af.
Wat een WAARDELOZE keus om deze blunderlul terug op Zorg te zetten. #VanRijn #CoronaCrisis reageer retweetI´m back.![]()
Evenstar
![]()
Omdat de journalisten echt te dom zijn om te poepen. Allemaal zelfde vraag stellen over hoezo iemand van PvdA en hoezo iemand uit coalitie en hoe ziet taakverdeling er dan uit ... Rutte uitleggen, volgende vraag ... maar hoe zit het dan ......%^$%"e:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef Collide het volgende:
Ik schakelde net te laat in, waarom was Rutte vies mad.![]()
Ik zie dat de Britten vol inzetten op Italië inhalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweetAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Gooi ff je inlogcodes in DM danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:44 schreef BeriBeri het volgende:
Haha hier in Spanje krijg je gratis Premium acces voor pornhub👍En altijd het laatste woord.![]()
Geenstijl.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie Nijman van GS:twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 13:08:58Van Rijn was in het vorige kabinet Rutte ook verantwoordelijk voor de decentralisatie (en daarmee sloop) van de jeugdzorg, hij sloot verzorgingshuizen en brak de zorg verder af.
Wat een WAARDELOZE keus om deze blunderlul terug op Zorg te zetten. #VanRijn #CoronaCrisis reageer retweet![]()
Min of meer dat de piek qua belasting ook voor ministerie dan weg is. Maatregelen dan al doorgevoerd en allicht al daling in aantal nieuwe gevallen. Dan is er ook meer tijd op ministerie voor een nieuw persoon om in te springenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Indirect wel. Hij zei zelfs dat hij het ruim heeft genomen.
Ik denk niet dat hij bedoelt dat het over drie maanden weg is, maar wel dat het dan geen dikke crisis meer is.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Beetje onverantwoordelijke conclusie indd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal speculaties, en je legt dingen in zijn mond. Houd het gewoon bij wat hij gezegd heeft.![]()
Nijman en Geenstijl . Die hebben al 10 jaar geen nieuws meer gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een WAARDELOZE keus om deze blunderlul terug op Zorg te zetten. #VanRijn #CoronaCrisis reageer retweet![]()
Ditquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef -river- het volgende:
Heel goed besluit, we hebben nu de juiste mensen nodig ongeacht uit welke partij ze komen.![]()
![]()
Nog steeds, hier de Lidl in valkenswaard staat vol met zequote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorige week deden de meeste Belgen het juist andersom. Met zijn allen naar Nederland![]()
this crisistijd, dat moeten ze allemaal eens begrijpenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:09 schreef Confetti het volgende:
Wie de neuk boeit het dat die man van de PvdA is. Jezus wat een journaliste .![]()
@Kyran, @phpmystyle, @Zeroku, @JR-Style-93, @_I, @THEFXRquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:58 schreef Kyran het volgende:
@:Salina
Sorry, late reactie, nu pas thuis.
Gewoon gaan! Alle ziekenhuizen nemen echt voldoende maatregelen om verspreiding te voorkomen. Daarnaast zijn de ziekenhuizen echt heel rustig op dit moment. Denk serieus dat het UMC in Utrecht nog maar 20-30% van de normale drukte heeft. Daardoor ontstaat meer ruimte en ben je niet in elkaars nek aan het hijgen.De mensen die daar komen worden keer op keer gewezen op de risico's van en gedragsregels omtrent corona. De professionals weten natuurlijk ook wat er speelt en nemen alle benodigde maatregelen.
Denk serieus dat je meer kans loopt om besmet te raken in de lokale supermarkt dan in een ziekenhuis op dit moment, dus ik zou het door laten gaan. Vooral omdat de kans bestaat dat regulier zorg dat kan wachten de komende tijd nog verder afgebouwd gaat worden.
Zojuist Amphia gebeld, vroeg me af wat de status nu was en of het wel veilig was. Bleken ze mij te hebben geprobeerd te bellen vanmorgen. Alle afspraken worden afgezegd iig tot 6 april. Alleen voor uiterste spoedgevallen zal er nog één kaakchirurg en enkele medewerkers aanwezig zijn.
Mijn nieuwe afspraak staat nu voor...19 juni.![]()
![]()
Alleen als problemen weer ernstig gaan opspelen kan ik via TA verzoeken om sneller terecht te kunnen bij KC.
(insert epic meldown rant)"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Is ook zo maar als je fok gelooft dan is dat pas7 april 2021quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Mijn sportschool zegt op 7 april gewoon weer open te gaan hoor.
(Ik waardeer de positiviteit)![]()
Hij heeft ervaring.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
"Van Rijn was namens de PvdA van 2012 tot 2017 staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in het kabinet-Rutte II." (NOS liveblog)
Hierom denk ik. Wel bijzonderWie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat dus!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef -river- het volgende:
Heel goed besluit, we hebben nu de juiste mensen nodig ongeacht uit welke partij ze komen.![]()
Damnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweetje ziet ook dat iedereen zich er wel bewust van is dat dit niet handig is, lekker awkward ook in je eigen kraag ademen en zo.
![]()
![]()
Hier doen we hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:07 schreef Smack10 het volgende:
Mensen in T doen wat de bazen zeggen.
Mensen in NL doen juist niet wat de bazen zeggen.
Resultaat hetzelfde.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Niemand weet hoe lang dit precies gaat duren, maar alle tekenen zeggen dat het ergens tussen 3 en 6 maanden gaat zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is ook zo maar als je fok gelooft dan is dat pas7 april 2021![]()
Bizar, hoe efficiënt en serieus China het neemt. Geloven zij niet in een soort van herd immunity concept? wachten zij op het vaccin?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:08 schreef Aurelius het volgende:
Serie tweets hoe China met inkomende reizigers omgaat.
https://twitter.com/LukasHenselEcon/status/1240494951177302016![]()
04-07 bedoel jequote:
7 april gaat echt niet alles weer open....1000%woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
De Speld zal zo wel over deze megatransfer van de VVD/Rutte III berichten met meer details over de transfersom, eventuele bonussen, weeksalaris, uitkoopclausule...![]()
Er zijn nu belangrijkere dingen die voorgaan en dat heb je te respecteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Kyran, @:phpmystyle, @:Zeroku, @:JR-Style-93, @:_I, @:THEFXR
Zojuist Amphia gebeld, vroeg me af wat de status nu was en of het wel veilig was. Bleken ze mij te hebben geprobeerd te bellen vanmorgen. Alle afspraken worden afgezegd iig tot 6 april. Alleen voor uiterste spoedgevallen zal er nog één kaakchirurg en enkele medewerkers aanwezig zijn.
![]()
Alleen als problemen weer ernstig gaan opspelen kan ik via TA verzoeken om sneller terecht te kunnen bij KC.
(insert epic meldown rant)![]()
heeft hij nu de kans om alles te herstellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Van Rijn was in het vorige kabinet Rutte ook verantwoordelijk voor de![]()
Uberhaupt die underground willen nemenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Damnje ziet ook dat iedereen zich er wel bewust van is dat dit niet handig is, lekker awkward ook in je kraag ademen en zo.
![]()
https://www.hln.be/wetens(...)informatie~a48fe595/quote:Nieuwe test voor coronavirus: sneller, goedkoper en meer informatie
Amerikaanse, Finse en Australische wetenschappers hebben in de strijd tegen het coronavirus een gloednieuwe test ontwikkeld die duizenden mensen per dag kan screenen, meer informatie oplevert en goedkoper is. Hun resultaten raakten deze week bekend en gelden als een grote stap voorwaarts in de strijd tegen de pandemie. Hun manier van screenen wordt ondertussen ook al in de praktijk gebruikt.
Om te bepalen of een persoon besmet is met SARS-CoV-2, het nieuwe coronavirus, gebruiken vorsers op dit moment een test die kijkt of er genetisch materiaal van het virus in een neus- of keeluitstrijkje zit. De nieuwe test kijkt of er antilichamen, ook wel antistoffen genoemd, tegen SARS-CoV-2 in ons bloed zitten.![]()
Zichtbaar blijven, controle uitstralen, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
waarom een persconferentie, had toch gewoon in een communiqué gekund, heb je die zeikvragen niet![]()
Mwoah, op eoa manier lijkt hij in het publieke debat toch best wel invloedrijk te zijn hoor. Niet bepalend dat niet, maar wel iemand die zijn zegje kan doen. (En soms veel redelijker dan het duo Greetje & Terry btw).quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nijman en Geenstijl . Die hebben al 10 jaar geen nieuws meer gemaakt.I´m back.![]()
Gijscoman
![]()
Hou hoog de naam van N.E.C.![]()
Is dit nu bewijs voor het bestaan van een partijkartel of de eerste stap richting het door Baudet zo vurig gewenste zakenkabinet? Jeetje; zware tijden voor ons Thierry.![]()
Hij weet de weg zonder al te veel ingewerkt te moeten worden. Hopelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een WAARDELOZE keus om deze blunderlul terug op Zorg te zetten. #VanRijn #CoronaCrisis reageer retweet
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
ja, anders fallietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Thierry hater gespot.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Gijscoman het volgende:
Is dit nu bewijs voor het bestaan van een partijkartel of de eerste stap richting het door Baudet zo vurig gewenste zakenkabinet? Jeetje; zware tijden voor ons Thierry.
Zo 2016![]()
![]()
lekker boeiend ook uit welke partij die komt ....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat de journalisten echt te dom zijn om te poepen. Allemaal zelfde vraag stellen over hoezo iemand van PvdA en hoezo iemand uit coalitie en hoe ziet taakverdeling er dan uit ... Rutte uitleggen, volgende vraag ... maar hoe zit het dan ......%^$%&woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dat doe ik ook hoor, maar ik mag het wel balen vinden toch? Ik heb die afspraak ook niet zonder reden uiteraard. Bedankt voor het meeleven verder.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Er zijn nu belangrijkere dingen die voorgaan en dat heb je te respecteren.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
en dat is the first wave, 2021 weer de volgende wavequote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand weet hoe lang dit precies gaat duren, maar alle tekenen zeggen dat het ergens tussen 3 en 6 maanden gaat zijn.![]()
Ook iemand die niet snel bezwijkt onder druk, dat bleek tijdens zijn staatssecretarisschap wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Jojoke het volgende:
Gelukkig dat De Jonge een ervaren kracht naast zich krijgt.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)piano-bijna-faillietquote:Vapiano Duitsland failliet, Nederland dreigt ook.![]()
Balen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
![]()
(insert epic meldown rant)
Mijn man zijn wortelkanaalbehandeling en mijn galblaas operatie zijn ook uitgesteld. Ik hoop zo dat die galblaas niet gaat ontsteken
And so the lion fell in love with the lamb![]()
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze.....maanden lang overbleaste IC's, veel doden etc, om de status herd immunity te bereiken kost erg veel tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bizar, hoe efficiënt en serieus China het neemt. Geloven zij niet in een soort van herd immunity concept? wachten zij op het vaccin?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nee er bestaat geen enkel bewijs voor herd immunity is het idee in China. "Gewoon" elk nieuw geval strict isoleren, en véél meer preventie (iedereen mondkapjes, veel testen, over doekjes). Bevolking gaat er daar ook heel anders mee om natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bizar, hoe efficiënt en serieus China het neemt. Geloven zij niet in een soort van herd immunity concept? wachten zij op het vaccin?![]()
met normale schoenenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Jojoke het volgende:
Gelukkig dat De Jonge een ervaren kracht naast zich krijgt.![]()
Ben wel benieuwd naar het beeldmateriaal waarin Rutte blijkbaar boos werd op een journalist. Vind het ook niet meer normaal dat hij eens boos word.![]()
Herd immunity is niet het doel van Nederland, is al een keer of 100 gezegd. (For the record.)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze.....maanden lang overbleaste IC's, veel doden etc, om de status herd immunity te bereiken kost erg veel tijd.![]()
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, maar ik mag het wel balen vinden toch? Ik heb die afspraak ook niet zonder reden uiteraard. Bedankt voor het meeleven verder.![]()
Wow, doe ff relaxt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Evenstar
![]()
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.![]()
Dat is geen keuze, dat is een mogelijk gevolg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Predator40 het volgende:
dat hele herd immunity is een erg gevaarlijke keuze![]()
Afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Afgelopen zaterdag volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Anton91 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het beeldmateriaal waarin Rutte blijkbaar boos werd op een journalist. Vind het ook niet meer normaal dat hij eens boos word.![]()
Net als ander instellingen die gewoon de nu momenteel bekende planning volgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
(Ik waardeer de positiviteit)
De bieb hier zegt ook om 7 april weer open te gaan.
Je moet je ergens aan vasthouden.
Zelf hou ik er rekening mee dat dit alles wel eens flink wat langer kan gaan duren. Net als dat (niet essentiële) winkels nu massaal tijdelijk zelf op eigen initiatief sluiten en/of veelal alleen nog een beperkte middagopening hebben. De kosten van open houden zijn hoger dan het sluiten, zeker nu de overheid met man en macht reddingsboeien aan het werpen is.
Verder niet bang voor gebrek aan energie of voeding.
Wel straks wel een beetje mijn hart vast houden voor de gevolgen die het tijdelijk negeren van normale zorgdingetjes tot gevolg kunnen hebben. Je kunt een paar weken een controle of poli-zaken even uitstellen maar wat als dat maanden gaat worden en mensen blijven doorlopen met hun "onbelangrijke" aandoeningen ?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Kabinetsbeleid uitvoeren, tsja... Het ligt vaak wat minder eenvoudig dan Nijman stelt...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat in deze tijd mensen enkel aan zichzelf denken.![]()
Als je vergaat van de pijn in je smoel mag je daar niet over klagen omdat er een pandemie is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat in deze tijd mensen enkel aan zichzelf denken.![]()
Totdat je zelf met tandpijn zit...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
Dan is het alsnog vervelend.
Er is altijd wel iemand die zieliger is of het slechter heeft, daarom mogen bepaalde gevoelens er nog wel zijn.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
wat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Herd immunity is niet het doel van Nederland, is al een keer of 100 gezegd. (For the record.)![]()
Mortaxx - 2020quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedacht![]()
Je kunt ook overdrijven. Als je pijn hebt en daarvoor naar een kaakchirurg moet en dat kan nu niet dan is dat kut. Einde. Dat moet gewoon mogen hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat in deze tijd mensen enkel aan zichzelf denken.Sterkheidsbaas van alles.![]()
We moeten even een F5'er aanwijzen die de RIVM site straks ververst. Gisteren lag de site er uit zodat Jaap de nieuwe HTML file niet meer kon uploaden.![]()
volgens mij was dat 14 maartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Sterkte voor beiden iig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Balen!
Mijn man zijn wortelkanaalbehandeling en mijn galblaas operatie zijn ook uitgesteld. Ik hoop zo dat die galblaas niet gaat ontsteken![]()
Ik hoop ook dat mijn kaak niet gaat ontsteken net zoals in oktober. Eerst zou ik in januari geholpen worden, ging niet door want ingreep te complex; toen maart en nu dus juni. Kaak is een soort tikkende tijdbom, verstandskies die er echt uit moet, tandvleesontsteking gehad en paradontitis (ontsteking).
Anyway, respect voor al het ziekenhuispersoneel met alles wat ze nu doen, maar tot vanmorgen zag het er nog even naar uit dat ik nu eindelijk geholpen zou worden en had ik nog even hoop. Nu maar even afwachten of het tot juni goed blijft gaan; geen stress krijgen want dat vergroot de kans op ontstekingen misschien weer.
Uiteindelijk zal het wel goed komen, en als het fout dreigt te gaan trekken we gewoon aan de bel, toch?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
klopt ja....neem een paracetamol, klaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je vergaat van de pijn in je smoel mag je daar niet over klagen omdat er een pandemie is?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Je kan niet wachten tot 6 april?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het meeleven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat de premier de 3 maanden noemde toont aan dat hij de ernst van de situatie niet inziet. Totale ontkenning. Reuze benieuwd naar de nieuwe cijfers.![]()
Oh is dat zo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:04 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat het mij opviel dat veel mensen die het hadden incl ikzelf en mijn gezin nu allemaal rood oogwit kregen.
En nu ineens deze update over rood oogwit als symptoom
Alsof je geblowed hebt, gesprongen aders of echt een kleurverandering?![]()
Precies. Dan zou je bij wijze van ook niet mogen klagen als je wel Corona hebt, maar het overleefd. Want hey: er zijn ook minder gelukkigen die er aan bezwijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Als je pijn hebt en daarvoor naar een kaakchirurg moet en dat kan nu niet dan is dat kut. Einde. Dat moet gewoon mogen hoor.And so the lion fell in love with the lamb![]()
Omdat ze nog niks weten. Als ze over een week ofzo besluiten toch langer dicht te moeten blijven dan blijft je sportschool gewoon dicht hoor. Zelfde geldt voor horeca.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was die afspraak wel door gegaan en aangezien dat niet zo is deal ermee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Als je pijn hebt en daarvoor naar een kaakchirurg moet en dat kan nu niet dan is dat kut. Einde. Dat moet gewoon mogen hoor.![]()
Dus jij baalt nu nergens van?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Interessant![]()
toch heeft rutte het ook gehad over groepsimmuniteitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ziekenhuiscapaciteit niet overschrijden.![]()
Jij denkt dat dit op 6 april over is?quote:
Optimist.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
EN één iemand die het bericht van de website hier neerplempt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef BarryOSeven het volgende:
We moeten even een F5'er aanwijzen die de RIVM site straks ververst. Gisteren lag de site er uit zodat Jaap de nieuwe HTML file niet meer kon uploaden.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Multatilu op 20-03-2020 13:26:54 ]Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
Geniaal! Deze held heeft even een oplossing gevonden voor mensen met allerlei pijnen dus ook die jarenlang met chronische pijn rondlopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt ja....neem een paracetamol, klaarPREDATOR40
![]()
![]()
Dat doet hij toch ook? Hij baalt er alleen van. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was die afspraak wel door gegaan en aangezien dat niet zo is deal ermee.And so the lion fell in love with the lamb![]()
Waar haal je het vandaan dat mensen - zoals ik - alleen aan zichzelf denken? Ben je wel lekker?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat in deze tijd mensen enkel aan zichzelf denken.
Vanmorgen kreeg ik voornamelijk reacties dat het allemaal wel gewoon door zou (kunnen) gaan, dat de ziekenhuizen zo lekker leeg waren, etcetera. Ik kreeg dus een beetje hoop dat het gewoon door zou gaan.
Maar wat jij nu gewoon beweerd, dat ik alleen maar aan mijzelf zou denken, is klinkklare onzin."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Nee, ik had een mri en afspraak bij de neuroloog staan ivm mijn ziekte maar ik heb het lef niet te klagen. De zorg kan dit virus amper aan dus wie ben ik om te zeuren dat MIJN afspraak niet doorgaat. Neem een paracetamol en wacht op je beurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:25 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dus jij baalt nu nergens van?
Interessant![]()
Misplaatste reactie maar begrijpelijk NIMBY gedrag om het leed te verwerken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er gaan mensen elders dood en dus is het noodlot van mensen hier ineens onbelangrijk.
Ik voorzie ook nog een hoop nare effecten van het momentele terugschroeven van (onvermijdelijke) prioriteiten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
vraag me af wat die andere kaakchirugen dan doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
![]()
Nederland is nog steeds volop elkaar aan het besmetten, vrijheid/blijheid beleid, de cijfers beginnen nu pas een beetje op te lopen, en dan denken sommigen echt dat alles weer open gaat op 6 april ?
en dat je alles weer kan doen ?
ze zitten in china al 7 weken compleet op slot, en nederland zit niet eens op slot.....
dit gaat nog tot eind mei duren, en grote kans op een complete lockdown.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dan heb jij nog nooit een nierkoliek gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je ineens enorme pijn krijgt mag je wel aan de trekken toch? Niks zo erg als tandpijn.![]()
Ik krijg het idee dat -river- aan het trollen is en het is sowieso niet de moeite waard om er op te reageren, trol of niet.
@Salina , succes met wachten
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Wij uiteindelijk ook..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die gaan dus ook straks die 3k doden aantikken![]()
Ziekenhuizen leeg??? lolquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat mensen - zoals ik - alleen aan zichzelf denken? Ben je wel lekker?
Vanmorgen kreeg ik voornamelijk reacties dat het allemaal wel gewoon door zou (kunnen) gaan, dat de ziekenhuizen zo lekker leeg waren, etcetera. Ik kreeg dus een beetje hoop dat het gewoon door zou gaan.
Maar wat jij nu gewoon beweerd, dat ik alleen maar aan mijzelf zou denken, is klinkklare onzin.![]()
Dit gaat helemaal mis.twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
De Mof nog maar 44 dooien op 16600 besmettingen, daar geloof ik ook geen flikker van.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ja, dat denk ik ook.quote:
Zal vandaag al naar de 100 gaan, en feitelijk alleen Noord-Brabant hard getroffen.![]()
Nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg het idee dat -river- aan het trollen is en het is sowieso niet de moeite waard om er op te reageren, trol of niet.
@:Salina , succes met wachten![]()
Mooi dat Rutte het landsbelang voor het partijbelang zet.
Als hij ECHT aan het landsbelang denkt, dan stelt hij Baudet aan als minister.![]()
DDaar zeggen ze dat de daadwerkelijke besmettingen 2x zo hoog zijn. Hier is dat 10x of zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef -XOR- het volgende:
De Mof nog maar 44 dooien op 16600 besmettingen, daar geloof ik ook geen flikker van.![]()
Concerten gingen ook nog gewoon door. GB is over 2 weken corona central, mark my words.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
Dit gaat helemaal mis.twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @:BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweetIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ja goed idee. We hebben nu echt iemand nodig zonder ervaring op welk ministerie dan ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef polderturk het volgende:
Mooi dat Rutte het landsbelang voor partijbelang zet.
Als hij ECHT aan het landsbelang denkt, dan stelt hij Baudet aan als minister.![]()
Nederland elkaar nog volop aan het besmetten? Dat kan nog helemaal niet duidelijk zijn omdat de gevolgen van de maatregelen nog niet zichtbaar zijn. Zijn dus je onderbuik gevoelens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef Predator40 het volgende:
Nederland is nog steeds volop elkaar aan het besmetten, vrijheid/blijheid beleid, de cijfers beginnen nu pas een beetje op te lopen, en dan denken sommigen echt dat alles weer open gaat op 6 april ?
ze zitten in china al 7 weken compleet op slot, en nederland zit niet eens op slot.....
dit gaat nog tot eind mei duren, en grote kans op een complete lockdown.![]()
Dus belgie heeft een reisverbod, alleen noodzakelijke dingen mag je naar buiten, maar hier staat vrolijk de markt op het plein en kun je winkelen bij de Hema.![]()
en Boris nog vrolijk melden vandaag, binnen 12 weken is het voorbij.......droom verderquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Concerten gingen ook nog gewoon door. GB is over 2 weken corona central, mark my words.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik ben niet tegen Baudet, maar voor deze functie is hij niet geschikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef polderturk het volgende:
Mooi dat Rutte het landsbelang voor partijbelang zet.
Woow...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
Dit gaat helemaal mis.twitter:DRileyamusing twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:49:29This was my commute to work in London this morning @:BorisJohnson. This is what you get on London underground when you reduce the service but people still have to go to work. There was a lot of coughing too.
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Evenstar
![]()
Dit is dus een resultaat van slecht beleid. Als je het aantal patiënten ongecontroleerd laat oplopen komt er een punt dat je alle bedden, apparatuur, personeel etc. van andere afdelingen moet gaan plukken. Hierdoor komt je normale zorg dus in de problemen en kan je zelfs relatief simpele ingrepen niet meer uitvoeren, laat staan de complexere dingen waar nog meer mankracht en nog meer materiaal voor nodig is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af wat die andere kaakchirugen dan doen?
Hey, maar verder is het een griepje hoor. Bij iedere griepepidemie worden duizenden afspraken afgezegd, cohorten opgezet en lopen de IC's vol.![]()
He kijk, de onderbuik spreekt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef Predator40 het volgende:
dit gaat nog tot eind mei duren, en grote kans op een complete lockdown.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Verschrikkelijk. Bah.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
#CoronaVirusUpdate https://t.co/wT345MEjND reageer retweet"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Veel artsen en verpleegkundigen worden nu in korte tijd opgeleid voor noodsituaties, als het nodig is kunnen ze dan daarvoor worden ingezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af wat die andere kaakchirugen dan doen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Als premierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef polderturk het volgende:
![]()
Evenstar
![]()
Als je niet het hele verhaal (van vanmorgen) hebt meegekregen reageer dan ook aub niet.quote:![]()
Niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
![]()
De komende dagen/weken zal meer duidelijk worden. Er is nog niet echt wat over te zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:32 schreef roos94 het volgende:
Heb 25 mei een concert staan. Maar denk dat veel artiesten hun tour gaan afblazen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Want? Een storende zender in deze tijden?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef polderturk het volgende:
![]()
De personen met ervaring waren vooral bezig met stikstof metingen i.p.v. een dodelijke virus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja goed idee. We hebben nu echt iemand nodig zonder ervaring op welk ministerie dan ook.![]()
![]()
Wat een onzin. Niet iedereen is hier een hele dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je niet het hele verhaal (van vanmorgen) hebt meegekregen reageer dan ook aub niet.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
we spreken elkaar over 2 weken.....als de aantallen nog schrikbarend oplopen ( exponential growth )quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Iedereen mag reageren en iedereen weet dat alle ziekenhuizen propvol zitten en keihard werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je niet het hele verhaal (van vanmorgen) hebt meegekregen reageer dan ook aub niet.![]()
Nee doe dan Kuzuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef polderturk het volgende:
Als hij ECHT aan het landsbelang denkt, dan stelt hij Baudet aan als minister.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Je zou vervwachten dat je vanaf het weekend langzaam effecten van de social distancing in Brabant gaat zien. Ik vrees alleen dat het vervolgens snel op schuift naar de grote steden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De komende dagen/weken zal meer duidelijk worden. Er is nog niet echt wat over te zeggen.![]()
Wil jij vandaag de F5'er zijn? Vanaf 14.00 uur is goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik begin nu alvast met refreshen, dan hoef ik straks niet meer zo vaak.
Jaap zal je dankbaar zijn.![]()
Die het bovendien uit principe gewoon overal mee oneens is. Goed plan!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja goed idee. We hebben nu echt iemand nodig zonder ervaring op welk ministerie dan ook.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Evenstar
![]()
Nee, geen onderbuik gevoelens, maar gewoon even langs een park, speeltuin, bouwmarkt, tuincetra etc lopen en je zie thet. Tot een paar dagen terug kon je dit ook zien bij IKEA. Gisteren waren er berichten van Sligro in volgens mij Amersfoort waar geen enkele parkeerplaats meer beschikbaar was, omdat iedereen daar even boodschappen ging doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nederland elkaar nog volop aan het besmetten? Dat kan nog helemaal niet duidelijk zijn omdat de gevolgen van de maatregelen nog niet zichtbaar zijn. Zijn dus je onderbuik gevoelens.
Denk je dat de besmettingen opeens opgehouden zijn?![]()
Zeer onprofessioneel van Rutte trouwens om niet iemand uit dit topic te polsen voor die vacature. Hier zit de kennis.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De mortality rate is misschien wel niet zo gigantisch hoog als hier wordt voorgesteld. Met genoeg IC- en testcapaciteit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef -XOR- het volgende:
De Mof nog maar 44 dooien op 16600 besmettingen, daar geloof ik ook geen flikker van.
Op het infame cruiseschip met allemaal oude mensen was het uiteindelijk 1% - Dit is de enige populatie die volledig getest is. Met jongere mensen zou dat veel lager liggen (en daar komt-ie), meer in de buurt van seizoensgriep.![]()
https://www.hln.be/nieuws(...)ntroles-op~a399122c/quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik je ga vragen om ook de bron erbij te posten ipv gewoon losse flodders te schieten, oke?
Niet landelijk, maar sommige grensgemeenten nemen zelfstandig maatregelen. Was net op het VTM-nieuws (een Nederlander werd teruggestuurd omdat hij in België biologisch kippeneten kwam kopen, andersom werd een Belg opnieuw naar huis gestuurd omdat hij naar een Nederlandse Gammavestiging wou rijden.![]()
Juist, die kan meteen aan het werk en dat hebben wij nodig en Rutte ziet dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef polderturk het volgende:
Van Rijn hoeft in ieder geval niet ingewerkt te worden.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer onprofessioneel van Rutte trouwens om niet iemand uit dit topic te polsen voor die vacature. Hier zit de kennis.![]()
![]()
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat het nog helemaal niet duidelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, geen onderbuik gevoelens, maar gewoon even langs een park, speeltuin, bouwmarkt, tuincetra etc lopen en je zie thet. Tot een paar dagen terug kon je dit ook zien bij IKEA. Gisteren waren er berichten van Sligro in volgens mij Amersfoort waar geen enkele parkeerplaats meer beschikbaar was, omdat iedereen daar even boodschappen ging doen.
Denk je dat de besmettingen opeens opgehouden zijn?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
In je vorige post met een halve printscreen staat niks wat dit suggereert of impliceertquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef Newone82 het volgende:
Kortom, schappen blijven leeg komende dagen/weken bij AH. Zie mail van net van AH.![]()
Loop je daar allemaal langs? Met welk nut?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, geen onderbuik gevoelens, maar gewoon even langs een park, speeltuin, bouwmarkt, tuincetra etc lopen en je zie thet. Tot een paar dagen terug kon je dit ook zien bij IKEA. Gisteren waren er berichten van Sligro in volgens mij Amersfoort waar geen enkele parkeerplaats meer beschikbaar was, omdat iedereen daar even boodschappen ging doen.
Ik hoop op veel minder tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:37 schreef 2562 het volgende:
[..]
Dat is nog wel een redelijk milde toename toch?![]()
Evenstar
![]()
De ziekenhuizen zijn qua aantal bezoekers/patiënten/personeel etc leger dan ooit. Dat is wat ik vanmorgen tegen Salina zei en dat is waar Salina nu op terug kwam. Je weet dus niet waar het over gaat en reageert als een dolle stier. Doe gewoon even rustig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen mag reageren en iedereen weet dat alle ziekenhuizen propvol zitten en keihard werken.
Dat de IC's volliggen en de ziekenhuizen overlopen of gaan overlopen met besmette patiënten is een feit en daar gaat het hier niet over.![]()
Stupide journalisten die met zijvragen het niet snappen en ons, de burger daarmee denken te gaan informeren. Goed dat er nu iemand is met statuur die het wil, kan doen en heel blij dat Rutte zo voortvarend bezig is. Dat geeft moed. Laten we de de discussie over kleur en natuur (inclusief marmotjes in de bioindustrie) even als mindere importantie van de mensen nu zien.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Die cijfers liggen onder de verwachtingen als je de trendlijn doortrekt. Pas boven de 500 besmettingen en 30 doden is het een duidelijke verergering.quote:Géén kloon van tvlxd!![]()
hioer zit wel wat kennis en inzicht, die geen rekening hoefden te houden met de economie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer onprofessioneel van Rutte trouwens om niet iemand uit dit topic te polsen voor die vacature. Hier zit de kennis.
p.s meneer van rijn heeft ook aardig wat grote faals achter zijn naam staanwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Stel dat dit corona-virus was op komen duiken vlak na de Spaanse Griep, zou het dan wel eens zijn opgemerkt?
Ik bedoel.... OK, er zijn nu iets van 80 slachtoffers gevallen. Tussen de 63 en 95 jaar. Dat zou rond 1920 niet eens zijn opgevallen. We zijn de lat natuurlijk steeds hoger gaan leggen mbt hetgeen we accepteren als maatschappij als een lang en prettig leven.
Nu worden we eens een keer geconfronteerd met een virus waar we niet meteen een antiserum voor hebben en nu schreeuwt iedereen moord en brand.
Het is misschien wel heel bijzonder dat we dit decennia lang niet hebben meegemaakt, ipv dat we dit ineens op ons bord krijgen.Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
+401quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wel meer denk ik
+500
+30 doden
+17 doden![]()
De besmettingen zijn niet ineens opgehouden maar geloof wel een stuk vermindert. Ik ben ook elke dag wel even de stad in geweest en zag altijd genoeg mogelijkheden om ver genoeg bij iedereen weg te blijven. Vandaag leek het helemaal wel uitgestorven. Het is stukken rustiger dan pak hem beet 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen mij, ik heb niemand voor dolle stier uitgescholden en dat doe jij nu wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
De ziekenhuizen zijn qua aantal bezoekers/patiënten/personeel etc leger dan ooit. Dat is wat ik vanmorgen tegen Salina zei en dat is waar Salina nu op terug kwam. Je weet dus niet waar het over gaat en reageert als een dolle stier. Doe gewoon even rustig.
Dat de IC's volliggen en de ziekenhuizen overlopen of gaan overlopen met besmette patiënten is een feit en daar gaat het hier niet over.![]()
Behalve dat er met zeer beperkt testen zeker een cap op het eerste cijfer zitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Die cijfers liggen onder de verwachtingen als je de trendlijn doortrekt. Pas boven de 500 besmettingen en 30 doden is het een duidelijke verergering.![]()
Bovenop de directe corona doden zullen er ook een hoop indirecte dodelijke slachtoffers zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ik had een mri en afspraak bij de neuroloog staan ivm mijn ziekte maar ik heb het lef niet te klagen. De zorg kan dit virus amper aan dus wie ben ik om te zeuren dat MIJN afspraak niet doorgaat. Neem een paracetamol en wacht op je beurt.
Vlekjes en knobbeltjes waarmee men langer doorloopt als anders, want de ziekenhuizen zitten even vol. Kankerbehandelingen die doorgaans zo snel mogelijk worden uitgevoerd worden nu ook uitgesteld, waardoor de patiënt mindere kansen heeft.![]()
Ze plannen april en mei nog niets in - voor de zekerheid denk ik, pas vanaf juni; bij (ernstige) klachten kan ik wel weer bellen in april/mei om te kijken of ik toch wat eerder terecht kan indien nodig.quote:
Verder zien we wel hoe het zich ontwikkeld de komende weken/maanden, zowel in het Amphia als met mij.
Er zijn wel belangrijkere zaken aan de gang, zeker hier in Breda/Brabant. Dat weet ik, dat weet iedereen. Maar goed, het was even balen dat een afspraak die ik eigenlijk al maanden nodig heb nu toch weer niet doorgaat. Uiteindelijk zal het wel allemaal loskomen, en als het fout gaat kan ik nog aan de noodrem trekken.
Daarmee heb ik nu wel even genoeg gezegd over mijn eigen situatie, al vind ik sommige reacties wel hartverwarmend.
Kunnen we die voorspellingen niet achterwege laten.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Fixed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
De ziekenhuizen zijn qua aantal bezoekers/patiënten/personeel etc leger dan ooit. Dat is wat ik vanmorgen tegen Salina zei en dat is waar Salina nu op terug kwam. Je weet dus niet waar het over gaat en reageert als een dolle stier. Doe gewoon even rustig.
Dat de IC's volliggen en de ziekenhuizen overlopen of gaan overlopen met besmette patiënten is een feitvermoeden en daar gaat het hier niet over.![]()
We zijn gewoon hardstikke verwend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Stel dat dit corona-virus was op komen duiken vlak na de Spaanse Griep, zou het dan wel eens zijn opgemerkt?
Ik bedoel.... OK, er zijn nu iets van 80 slachtoffers gevallen. Tussen de 63 en 95 jaar. Dat zou rond 1920 niet eens zijn opgevallen. We zijn de lat natuurlijk steeds hoger gaan leggen mbt hetgeen we accepteren als maatschappij als een lang en prettig leven.
Nu worden we eens een keer geconfronteerd met een virus waar we niet meteen een antiserum voor hebben en nu schreeuwt iedereen moord en brand.
Het is misschien wel heel bijzonder dat we dit decennia lang niet hebben meegemaakt, ipv dat we dit ineens op ons bord krijgen.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
De vraag is zo groot, dat wij meer tijd hebben om winkels goed bij te vullen. Leer lezen kerel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In je vorige post met een halve printscreen staat niks wat dit suggereert of impliceert![]()
Als het RIVM alleen maar mensen met hevige klachten test dan gaat het natuurlijk minder hard omhoog dan het totaalplaatje (wat we niet weten). Nog steeds exponentieel, maar bv maar 10% meer iedere dag, ipv 30%.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gisteren zaten we al op +409 besmettingen. +500 is wellicht wat hoog maar zou maar zo kunnen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het aantal voorspellingen groeit exponentieel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Géén kloon van tvlxd!![]()
Ja, reken er maar op dat dat concert niet doorgaat. Het wordt lastig om van land naar land te reizen. Bij sommige landen moet je eerst in quarantine, dat wordt niets.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:32 schreef roos94 het volgende:
Heb 25 mei een concert staan. Maar denk dat veel artiesten hun tour gaan afblazen?![]()
Van Rijn als sloper moet nu opbouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:35 schreef polderturk het volgende:
Van Rijn hoeft in ieder geval niet ingewerkt te worden.I´m back.![]()
Ik zit in de trein de nature van deze week te lezen, en in een artikel daarin laten ze zien dan deze corona bindt aan het humane ACE2 eiwit en bijvoorbeeld niet aan die van muizen, muizen kunnen dus niet geïnfecteerd worden.
Maar ze testen daar ook ACE2 van civet katten, vleermuizen en varkens. En die binden allemaal aan deze corona, nou zou ik me niet zo druk maken om de vleermuizen en civetkatten. Maar ik vraag me wel af of onze varkenspopulatie gechecked wordt... En of dat een extra bron kan zien zijn\worden?
Bron: Zhou et.al. 2020 nature
In dezelfde nature staat ook dat tests om makaken laten zien dat die slechts milde effecten hebben, ben benieuwd of ze erachter komen wat de mens zo heftig doet reageren.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: