quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk liedje is het ook, staat zeker in mijn top 10.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Russen kunnen wel aardig goed tellen in het Spaans
En ik had nét zo'n goeie dag Aoibhin!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, daar doel ik juist ook deels op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb het ook niet direct over inhoudelijk (op zich ook wel), maar meer hoe hij voor de dag komt, die persconferenties doet, vragen beantwoordt etc.
Dat was de eerste restaurantketen die tijdens de Coronacrisis failliet ging.quote:
Heb je een beetje een crush?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Mark doet het zo ontzettend goed dit allemaal. IJzersterk hoe hij nog steeds fris en fruitig elke dag voor de dag komt.
![]()
![]()
![]()
Die is toch leuk Strani .quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik had nét zo'n goeie dag Aoibhin!
Ik heb ze hier in de buurt wel eens gezien, maar dat kan ook op een station geweest zijn. Ik heb er nog nooit gegeten, dat weet ik welquote:
Dat lag misschien meer aan het feit dat ik het niet ken en er nog nooit gegeten heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was de eerste restaurantketen die tijdens de Coronacrisis failliet ging.
Minstens een jaar dit niet op het heilige Eurovisie podium is die hele pandemie misschien wel gewoon waard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nah. Nee. Maar ik vind het hem goed doen en ik denk weleens van, wie steunt hém. Hij heeft geen partner en is alleen maar keihard aan het werk. Ik vind dat hij ook iets verdient van LIEFDE.quote:
Spanjaarden komen in veel verschillende gedaantes!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat? U2 heeft me toch echt geleerd dat Spanjaarden tellen 1, 2, 3, 14
quote:
Dus ik denk van de Italiaanse schnitzels?quote:Vapiano is een keten van eetgelegenheden met Italiaanse gerechten die zijn oorsprong vindt in Duitsland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vapiano
Toen ik het voor het eerst hoorde wist ik echt niet of ik het verschrikkelijk of leuk moest vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:33 schreef ato het volgende:
[..]
Leuk liedje is het ook, staat zeker in mijn top 10.
Soms moet er even wat minder leuks tegenover te staan om al het mooie te waarderenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik had nét zo'n goeie dag Aoibhin!
quote:A chance conversation between a paediatrician and a McLaren engineer led to Birmingham Children’s Hospital trialling a works F1 ECU in a children’s intensive care ward. The F1 ECU works and measures exactly the same parameters as a standard hospital unit, albeit much faster. For example, standard units take a heart cardiogram once or twice an hour; the F1 ECU can measure 125 times per minute.
Slaag mot hij hebben, wordt 'ie een vent van.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah. Nee. Maar ik vind het hem goed doen en ik denk weleens van, wie steunt hém. Hij heeft geen partner en is alleen maar keihard aan het werk. Ik vind dat hij ook iets verdient van LIEFDE./wordt softie
Pizzaatje Bratwurstquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Dus ik denk van de Italiaanse schnitzels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die apparatuur zal dan wel snel bezorgd worden. Padoempats.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
F1-teams gaan helpen met medische apparatuur maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |