Het zou mij niks verbazen als Rutte ergens Aandelen heeft zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus het gaat wel over de economie? dat wij een stuk minder streng zijn dan de andere landen om ons heen.
Uiteraard, maar de vraag is of dit verkeerd is, zonder economie dondert ook alles in elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus het gaat wel over de economie? dat wij een stuk minder streng zijn dan de andere landen om ons heen.
De gouverneur van Californië verwacht 25 miljoen besmettingen in de komende weken onder zijn bevolking.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en nu gooien ze California op slot...het kan hard gaan, dat hebben sommige users hier goed gezien
Ik zag laatst iemand met haar OV-Chipkaart in haar mond de spulletjes ordenen, soberso mensen die hun mond gebruiken als hulpmiddelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:57 schreef Sfancta het volgende:
Net in Duitsland geweest, en in de winkels nemen ze het niet nauw met hygiene en besmettingsgevaar!!! Een kassiere was flappen geld aan het tellen, en haar vinger nat makend in mond.... Ben echt weggevlucht.
Dit betreft regio Heinsberg!!!!!!!
Hier in Nederland stukken en stukken beter.
Uiteraard een lockdown is economisch onhoudbaar en kan maanden/jaren duren. Of denkt iedereen dat China nu voor altijd genezen is van dit virus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs nog niks gehoord over handhaving en boetes. Zelfs die debiel in Limburg die met zijn gezin naar de bouwmarkt ging terwijl ze positief getest waren haalde alleen de krant en geen bonnenboekje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
1000 euro boete wordt helemaal niet begrepen man.
Zelfs hier in Bulgarije zijn de minimumboete op quarantaineverzuim 5000 euro.
Het volk roept het over zichzelf af. Over een paar weken iedereen verplicht binnenquote:
Dank je wel!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:03 schreef bomptonking het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)fde-worden~ad16388e/
Nee, helaas. Het weer wordt niet best.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is Nederland ook komend weekend.
Een lockdown is nodig om een piek in ic patiënten te kunnen opvangen, dat hoeft geen maanden te duren. Hoogstens 1 a 2 weken. In Nederland weten we simpelweg niet waar we staan omdat de grote piek ivm incubatietijd nog komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:02 schreef Collide het volgende:
[..]
Uiteraard een lockdown is economisch onhoudbaar en kan maanden/jaren duren. Of denkt iedereen dat China nu voor altijd genezen is van dit virus.
Ik vind dat soort bedragen zot. We verdienen hier niet allemaal 6000 euro in de maand netto?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
1000 euro boete wordt helemaal niet begrepen man.
Zelfs hier in Bulgarije zijn de minimumboete op quarantaineverzuim 5000 euro.
Je moeder gebruikt haar mond heel vaak als hulpmiddel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met haar OV-Chipkaart in haar mond de spulletjes ordenen, soberso mensen die hun mond gebruiken als hulpmiddel
De commentaren zijn wel GOUDquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vind de bron shady
of ligt dat aan mij?
quote:Trump is surrounded by Democrat Doctors in the FDA and CDC that did not want the Chloroquine "Secret" to be revealed. Just watch how all of the mealy mouthed officials react when they confronted with a simple solution to the Wuhan Corona Virus. They talk out of both sides of their mouths, they look like Deer in Headlights, and that includes "Dr Fauci, and that lady with short black hair that looks Persian, dont know her name. The Deep State JUST LOST AGAIN!
CHLOROQUINE WORKS, IT'S SAFE, COSTS NEXT TO NOTHING.
THIS WEEKEND, MAKE SURE THE SUPPLY IS AVAILABLE NATIONWIDE, PRESIDENT TRUMP, END THE LOCK DOWN. DEMOCRATS LOSE AGAIN.
Het domstecjuistquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Het beste is die grenzen gewoon dicht.
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs nog niks gehoord over handhaving en boetes. Zelfs die debiel in Limburg die met zijn gezin naar de bouwmarkt ging terwijl ze positief getest waren haalde alleen de krant en geen bonnenboekje.
Dat is juist de bedoeling. Als die boete 1000 euro is zijn er genoeg mensen die dat kunnen missen. Het moet afschrikken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind dat soort bedragen zot. We verdienen hier niet allemaal 6000 euro in de maand netto?
Hier lijkt het elke dag drukker te worden op straatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:04 schreef Zeroku het volgende:
Net 2 uur gewandd en 5 mensen tegengekomen. Nederland blijft binnen
Op bewust mensen in gevaar brengen mag van mij een veel hogere straf staan hoor, of je nou dronken achter het stuur kruipt of bewezen besmettelijk je corona snot overal aan gaat smerenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind dat soort bedragen zot. We verdienen hier niet allemaal 6000 euro in de maand netto?
quote:Cirque du Soleil ontslaat per direct bijna al zijn personeel. Het gaat om 4679 werknemers, zo'n 95 procent van het totale aantal mensen dat in dienst is. Vanwege het coronavirus worden wereldwijd shows geschrapt. Het bedrijf zegt geen andere mogelijkheid te zien om de boel overeind te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |