Nog later terug?quote:Ollongren vanwege coronavirus later terug
De terugkeer van minister Ollongren (Binnenlandse Zaken) wordt uitgesteld vanwege het coronavirus. Ollongren was gestart met de voorbereiding op haar terugkeer. De planning was dat zij eind maart weer aan het werk zou gaan. Artsen adviseren haar alleen hiermee te wachten vanwege haar recente gezondheidsklachten.
Ollongren werd vorig jaar geopereerd aan haar bijholtes. Daarna traden complicaties op. Sinds 1 november is ze officieel met ziekteverlof. De staatssecretarissen Van Veldhoven en Knops hebben haar taken overgenomen en Ollongrens D66-partijgenoot Koolmees vervangt haar als vicepremier.
Zij vergaderen nu met de andere ministers in de wekelijkse ministerraad.
Ik vind het een prima juridische mogelijkheid. Moest vandaag nog een dom hert van een collega uitleggen dat ze echt niet met een hoestend kind de supermarkt in kon en mocht. Die mag van mij gerust een boete krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:52 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
1 advocaat beweerd dat het juridisch mogelijk is om een corona patient, die mensen aansteekt door naar buiten te gaan, aansprakelijk gesteld kan worden en een boete van 87k moet betalen of 4 jaar de cel in.
Complicaties naar aanleiding van een operatie aan de bijholtes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog later terug?
Wat heeft die eigenlijk?
Maar probeer dit eens in te beelden als het om een griep virus gaat. Ik zal het nooit goed praten maar 87k boete gaat wel een beetje ver alleen maar omdat je iemand hebt aangestoken die een week later weer kern gezond is. En waarbij oude mensen met een gewone griep ook kan sterven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Rest van je leven op een sociaal minimum vertoeven. Prima wat mij betreft.
Iets met de bijholtes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog later terug?
Wat heeft die eigenlijk?
https://www.lc.nl/friesla(...)schuld-25479133.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, kom dan eerst maar eens met de bron
Minstens een half uur reizen en dan nog in de rij gaan staan terwijl het op zat plekken in Nederland daar in de buurt al rond de 1.20 zit. Dan ben je inderdaad een loser, helemaal wanneer je weet dat je niet welkom bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok 30% minder betalen op dezelfde brandstof, oftewel ¤ 40 euro afrekenen ipv ¤ 60, is "loser"
Prettig weekend
Angsthaasquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oh hey, dat vermoeiende kereltje weer.
Dit dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:56 schreef Viltje het volgende:
[..]
Complicaties naar aanleiding van een operatie aan de bijholtes.
Dat staat er toch?
Nee, in godsnaam nier, laten we blijven optrekken met duitsland, ik ben serieus...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Het beste is die grenzen gewoon dicht.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:57 schreef Sfancta het volgende:
Net in Duitsland geweest, en in de winkels nemen ze het niet nauw met hygiene en besmettingsgevaar!!! Een kassiere was flappen geld aan het tellen, en haar vinger nat makend in mond.... Ben echt weggevlucht.
Dit betreft regio Heinsberg!!!!!!!
Hier in Nederland stukken en stukken beter.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:57 schreef riazop het volgende:
Zondag beslist Duitsland over een lockdown
https://www.bild.de/polit(...)n-69507558.bild.html
Stel dat de strategie van Rutte werkt dan hebben we economisch een gigantisch voordeel straks terwijl buurlanden nog maanden in het gezeik zittenquote:
Ja gigantisch. Kunnen we direct wegstorten naar Italie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Stel dat de strategie van Rutte werkt dan hebben we economisch een gigantisch voordeel straks terwijl buurlanden nog maanden in het gezeik zitten
Kun je niet nog ff een uitroepteken gebruiken? Ik versta je amper.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:57 schreef Sfancta het volgende:
Net in Duitsland geweest, en in de winkels nemen ze het niet nauw met hygiene en besmettingsgevaar!!! Een kassiere was flappen geld aan het tellen, en haar vinger nat makend in mond.... Ben echt weggevlucht.
Dit betreft regio Heinsberg!!!!!!!
Hier in Nederland stukken en stukken beter.
Thanks, kon hem niet vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:57 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
https://www.lc.nl/friesla(...)schuld-25479133.html
Hoe dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Stel dat de strategie van Rutte werkt dan hebben we economisch een gigantisch voordeel straks terwijl buurlanden nog maanden in het gezeik zitten
Dus het gaat wel over de economie? dat wij een stuk minder streng zijn dan de andere landen om ons heen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef Collide het volgende:
[..]
1000 euro boete wordt helemaal niet begrepen man.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar probeer dit eens in te beelden als het om een griep virus gaat. Ik zal het nooit goed praten maar 87k boete gaat wel een beetje ver alleen maar omdat je iemand hebt aangestoken die een week later weer kern gezond is. En waarbij oude mensen met een gewone griep ook kan sterven.
Ik bedoel als je die persoon 1000 euro boete geeft wordt de boodschap denk ik ook wel begrepen.
Waar las je dit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |