Ik maak een ontbijtje voor haarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat ze je aan het schoonmaken zet!
Dat zit helemaal goed, ga natuurlijk niet alles verklappen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doet hij wel wat voor je terug ? Je laat hem toch niet gratis op de bank slapen he
Ook wel,maar anders.quote:
Dat zeer zeker, mis Dev in de ochtend de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Devzero is een leuke user,en Sky is s`nachts ook wel lief.
Meestal gaat hij niet lager dan op z'n knieën.quote:
Snachts is het soms zelfs leuker idd. Dan draait het echt meer om gezelligheid. Punten wordt niet naar gekekenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
S`nachts posten is soberso leuk.En die DT boeit mij eigenlijk niet.
Dat is ook laag genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal gaat hij niet lager dan op z'n knieën.
Als je maar niet op mijn voeten gaat stappenquote:
Is hier overdag ook hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snachts is het soms zelfs leuker idd. Dan draait het echt meer om gezelligheid. Punten wordt niet naar gekeken
Ik vraag me nu af of ik je ooit een verhaal heb verteld of je gewoon slechte ervaringen hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je maar niet op mijn voeten gaat stappen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo diep en laag kan ik wel dansen jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer zo overdag, maar snachts is het vaak een klein groepje die dan gwn aan het kletsen is. En @Grrrrrrrr was ook vaak online snachts en die kan leuke verhalen vertellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hier overdag ook hoor
Vooral nu jij er wat vaker bent en ook als Niz er is.
Dm me maar en als er eventuele foto’s zijn dan zie ik die ook wel verschijnen. Anders kan je me appenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit helemaal goed, ga natuurlijk niet alles verklappen.
Maar ik krijg zeker iedere keer een pecanbroodje
Die komt later,hoop vandaag met een beter humeur.quote:
Haha nee je hebt me geen verhaal verteld hieroverquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of ik je ooit een verhaal heb verteld of je gewoon slechte ervaringen hebt
Viel wel mee tochquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die komt later,hoop vandaag met een beter humeur.
Gisteren was ze niet te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |