O lekker vooral die pecanbroodjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind die niet lekker![]()
Pecanbroodjes en koffiebroodjes daarentegen
S`nachts posten is soberso leuk.En die DT boeit mij eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is toch geluk hebben, heb hem weleens gepakt maar vaker niet. De strijd is wel leuk, al die users die opeens opduiken en als een malle gaan posten
quote:
En terecht Henk.quote:
nee dat spel duurt zeker nog 5 uren dat werd ik niet kijken zo lang tot 9 00 misschien nog puntenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wachten tot het rustig word of gaan slapen voor Brasil
Keuzes maken Mario, wat is belangrijker punten of BB
Wat is er leuk aan dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
S`nachts posten is soberso leuk.En die DT boeit mij eigenlijk niet.
Ik maak maar een grapje hoor, ik zal proberen wel online te komen. Maar zal juist leuk zijn als jij er ook bentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pecan is wel heerlijk ja
Als ik nou vannacht ga slapen () neem jij dan in de ochtend een pecanbroodje mee
Noodgang had vanochtend een post gemaakt waarin hij mij zijn kloontje maakte maar ik kan hem niet meer vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee hoor ik ben al een kloon van @:noodgang Of ben jij ook een kloon van hem
NEE NU GA IK SLAPEN OOKquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje hoor, ik zal proberen wel online te komen. Maar zal juist leuk zijn als jij er ook bent@:moemoe er ook nog bij en dan strijden om die 03:37 award
En je krijgt zoveel pecanbroodjes als je wil
Devzero is een leuke user,en Sky is s`nachts ook wel lief.quote:
Overdag niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Devzero is een leuke user,en Sky is s`nachts ook wel lief.
Dan moet je stil zijn en je kans afwachtenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat spel duurt zeker nog 5 uren dat werd ik niet kijken zo lang tot 9 00 misschien nog punten
Ik weet niet wat je nu voor antwoord van dot wil horenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doet hij wel wat voor je terug ? Je laat hem toch niet gratis op de bank slapen he
Dat ze je aan het schoonmaken zet!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu voor antwoord van dot wil horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |