Oh dat laatste is nu ineens wel een goed idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Echt he wat ga je doen in het weekend
Eens met me kinderen in de tuin spelen dat heb ik nooit gedaan.
Een ander
Dollen, vraagt men wat is dat
Met je blote kont van de dijk rollen
een ander
Mijn schoonmoeder opzoeken
Lang geleden dat ik snachts online was. Maar vannacht zal ik er zijn om @skysherrif naar bed te sturen als hij er dan weer isquote:
Blufquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snachts online was. Maar vannacht zal ik er zijn om @:skysherrif naar bed te sturen als hij er dan weer is
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snachts online was. Maar vannacht zal ik er zijn om @:skysherrif naar bed te sturen als hij er dan weer is
Dat zei die man dus ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat laatste is nu ineens wel een goed idee.
In thee zal het wel lekker smaken. Heb wel van die thee met gember smaak. Maar dat is toch anders dan versequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Let maar opmisschien pak ik de downtime ook nog eens
No way dat ik er niet ben om de downtimefight met jou aan te gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Let maar opmisschien pak ik de downtime ook nog eens
Is dat zo? Dat laatste dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel heel gezond.Ook voor je zaad.
Ik heb een collega laatst een stukje rauw gegeven omdat die dat nog nooit geproefd hadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe nee, veel te pittigDev vind het rauw ook lekker
mijn mond stond in brand toen ik een hapje van de gember in de thee nam.
Ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:47 schreef skysherrif het volgende:
Wie gaat er nou weer gember rauw eten
Dat ga jij winnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vers fruit en limoen snachts vechten om de downtime
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
No way dat ik er niet ben om de downtimefight met jou aan te gaan
Het oude kliekje is weer samen Mario, laat ze ff is toch leukquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:52 schreef mario390 het volgende:
het is toch nu alles te schnell zo kreg ik geen punt
Echt héquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NEE! DAT MAG JIJ NIET
![]()
Slapen zei ik! jeugd van tegenwoordig
De bank maar weer gereed maken Sky?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NEE! DAT MAG JIJ NIET
![]()
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NEE! DAT MAG JIJ NIET
![]()
Is toch geluk hebben, heb hem weleens gepakt maar vaker niet. De strijd is wel leuk, al die users die opeens opduiken en als een malle gaan postenquote:
Ik hoor een amateur pratenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is toch geluk hebben, heb hem weleens gepakt maar vaker niet. De strijd is wel leuk, al die users die opeens opduiken en als een malle gaan posten
Eten afpakken is wel heel.laagquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bepaal jij niet
*pakt snel croissantje terug*
Welke croissantje ? Die is al op hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bepaal jij niet
*pakt snel croissantje terug*
En ik had nog wel zo'n lekker chocoladebroodje die ik met je wou delenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke croissantje ? Die is al op hoor![]()
Hahaatjessky jij pannekoek
wanneer dann? vanochtend werd ik anders slapen om dat in brasil niet tot an het ende van de nachtspel kijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het oude kliekje is weer samen Mario, laat ze ff is toch leuk
KOmt straks wel weer.
Ik vind die niet lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo'n lekker chocoladebroodje die ik met je wou delen
Heb het ook niet over nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw bank niet ga halen maar zo elk moment in mn bedje in slaap val
Ssssst nu weet iedereen dat je mijn kloon bentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja, je zei al dat je het leuk vind tegen jezelf te praten. Je bent daar dus weer mee bezig
Pecan is wel heerlijk jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind die niet lekker![]()
Pecanbroodjes en koffiebroodjes daarentegen
Ja, wachten tot het rustig word of gaan slapen voor Brasilquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer dann? vanochtend werd ik anders slapen om dat in brasil niet tot an het ende van de nachtspel kijk
Maak maar klaar danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het ook niet over nu.
Maar je mag hier niet zijn van Moentje vannacht,
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ssssst nu weet iedereen dat je mijn kloon bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |