Oh dat laatste is nu ineens wel een goed idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Echt he wat ga je doen in het weekend
Eens met me kinderen in de tuin spelen dat heb ik nooit gedaan.
Een ander
Dollen, vraagt men wat is dat
Met je blote kont van de dijk rollen
een ander
Mijn schoonmoeder opzoeken
Lang geleden dat ik snachts online was. Maar vannacht zal ik er zijn om @skysherrif naar bed te sturen als hij er dan weer isquote:
Blufquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snachts online was. Maar vannacht zal ik er zijn om @:skysherrif naar bed te sturen als hij er dan weer is
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snachts online was. Maar vannacht zal ik er zijn om @:skysherrif naar bed te sturen als hij er dan weer is
Dat zei die man dus ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat laatste is nu ineens wel een goed idee.
In thee zal het wel lekker smaken. Heb wel van die thee met gember smaak. Maar dat is toch anders dan versequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Let maar opmisschien pak ik de downtime ook nog eens
No way dat ik er niet ben om de downtimefight met jou aan te gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Let maar opmisschien pak ik de downtime ook nog eens
Is dat zo? Dat laatste dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel heel gezond.Ook voor je zaad.
Ik heb een collega laatst een stukje rauw gegeven omdat die dat nog nooit geproefd hadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe nee, veel te pittigDev vind het rauw ook lekker
mijn mond stond in brand toen ik een hapje van de gember in de thee nam.
Ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:47 schreef skysherrif het volgende:
Wie gaat er nou weer gember rauw eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |