Mijn pa werkt nog steeds, die is inmiddels 72 en heeft zich vorig jaa gecommitteerd aan een baan voor de komende 4 jaar in de politiek.quote:
Denk het eens om. Van de 17 miljoen mensen zijn pas kleine 2500 mensen besmet mer het virus getest. Zeg dat het er 15.000 mensen zijn omdat er zo weinig getest wordt.....dan is dat tot nu toe een heel klein aantal. Aantal doden ook. Ik maak me totaal geen zorgen. En als ik het krijg dan krijg ik het, en dan ben ik gelijk immuun erna. Super!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Neezeker niet en ik weet ook heus wel dat iedere dag veel mensen dood gaan aan weet ik wat, dus die 20 ongeveer wat nu per dag omkiepen aan dit virus is niet veel. Maar volgende week kunnen dat er ook 50 per dag zijn. En de week erna 100. Etc etc zie Italië; daar is het echt zuur nu.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef riazop het volgende:
Voor degenen die troost zoeken:
De verlaten stad
Ik heb mijn oma al een paar weken niet gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens een enorm goede maatregel is het verbieden van bezoekjes aan verzorging- en bejaardentehuizen.
Zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens een enorm goede maatregel is het verbieden van bezoekjes aan verzorging- en bejaardentehuizen.
En als je juist geen troost wil:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef riazop het volgende:
Voor degenen die troost zoeken:
De verlaten stad
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En als je juist geen troost wil:
Dat ziet er al uit alsof de organisatie zwakzinnig is, dus het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.instagram.com/p/B97kbW7FWCc/?igshid=1kkeni51rqex2
Ik hoop zo dat dit satire is. Een feest organiseren
Is dat al met zekerheid vastgesteld?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Denk het eens om. Van de 17 miljoen mensen zijn pas kleine 2500 mensen besmet mer het virus getest. Zeg dat het er 15.000 mensen zijn omdat er zo weinig getest wordt.....dan is dat tot nu toe een heel klein aantal. Aantal doden ook. Ik maak me totaal geen zorgen. En als ik het krijg dan krijg ik het, en dan ben ik gelijk immuun erna. Super!
Yes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat al met zekerheid vastgesteld?
Nee. Men denkt dat te weten op 99% zeker.quote:
Speculatie weer: de VS kan eindelijk wat ruimer testen waar enige vertraging in zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:40 schreef crystal_meth het volgende:
Nog geen WHO Situation Report voor 19/3. Eerste keer dat ze zo laat zijn voor zover ik me herinner, normaal is het er rond 23:00.
quote:"Nu ik het heb gehad ben ik immuun", zegt ze opgelucht. "Ik ga gewoon naast mensen staan praten, ik kan het niet meer krijgen en kan anderen niet meer besmetten. Als ik nu fit genoeg was, ging ik direct helpen bij een bejaardentehuis of zo."
https://www.1limburg.nl/p(...)rus-ik-ben-nu-immuunquote:Microbioloog over immuniteit
Klopt de aanname van Petra dat ze nu immuun is voor het virus? "Er zijn nog niet echt bewijzen dat iemand het twee keer kan krijgen", zegt microbioloog Frans Stals van Zuyderland Ziekenhuis. "Als je een bepaalde verkoudheid hebt gehad, krijg je dat type ook niet nog eens. We gaan ervan uit dat de varianten van het coronavirus dezelfde kloon zijn. We zijn er 99 tot 100 procent van zeker van dat je daar in principe voor bent beschermd."
Ik speel het sinds kort op ps4quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ah jammerAl mn ps4vrienden spelen nl sinds kort wat anders en verveel me.dood
Gelijk neerknuppelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er al uit alsof de organisatie zwakzinnig is, dus het zou best kunnen.
In tijden van crisis leer je nog meer hoeveel mensen er ongekend dom zijn.
Volstrekt eens met dat statement. 100%. Niet helemaal duidelijk waar je het over hebt echter?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Een test op 4 resusapen is voor mij geen onomstotelijk bewijs.
Proest!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Een test op 4 resusapen is voor mij geen onomstotelijk bewijs.
Wat vreemd is, normaal gaven ze data die tot 10 uur 's morgens lokale tijd was binnengekomen, maar gisteren was het veranderd naar middernacht..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speculatie weer: de VS kan eindelijk wat ruimer testen waar enige vertraging in zit.
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 09:03:10I am from Bergamo, the Italian city most hit by the virus. My direct family is OK, but the situation in my hometown is dire. The hospital beds are finished. The crematorium cannot keep up. 319 deaths in a day. For info, read basically any article here https://t.co/6h9HD6o9R0 reageer retweet
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 09:06:20The military had to come in to collect the dead, bring them to other cities. Each of those coffins contains someone who has died alone, far away from their loved ones-who couldn't go and visit for fear of the infection-without a funeral-because no crowds https://t.co/c4MnAuKuU5 https://t.co/3aK9Igfi85 reageer retweet
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 09:06:20This is what happens if we don't manage to contain the spread. It happened in Wuhan, and we didn't pay attention. It happened in Bergamo, and still some are talking about "herd immunity". Don't let it happen again. Stay home. reageer retweet
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:10:57A nice description by the WSJ. Our hospital was built in 2012, top of the line, one of the best in italy and probably europe. And still, it was crushed by this pandemic.
https://t.co/Dk7hE3FYZx reageer retweet
Ah gelukkig ze kan alweer zeuren dan gaat het vast wat beter met haar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor de mensen wie het leed bespaard is gebleven en die verder ook niemand kennen die er serieus mee in aanraking is gekomen natuurlijk wel.
Maar verder eens hoor. Wat een drama en ellende. Onzekere tijden. Ik word er moedeloos van.
En dat dan je vriendin aan je kop zeurt dat je de sokken op de verkeerde plek hebt gelegd of iets. Dan denk ik van WTF waar maak je je druk om, misschien liggen we over 3 weken allebei aan de beademing man, donderstraal op met je kutsokken.
Als mijn geheugen mij niet bedriegt wel.quote:
En dat was?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:50 schreef PP_Sound het volgende:
Ik houd me nog steeds aan het advies van de 1e besmette Belg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |