abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192155297
Informatie bij gezondheidsinstituten:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control - COVID_19
WHO World Health Organisation - Q & A
• Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD. Andere vragen: 0800-1351
Voorlopig behandeladvies uitgegeven op 6 maart 2020 door het RIVM

Getallen (aantallen) & Trackers:
• Livetrackers:

https://bing.com/covid

https://coronavirus.jhu.edu/map.html

https://www.who.int/redir(...)-situation-dashboard

Alle gevallen, in een lijst
Spreadsheet met cijfers die user joyvke voor ons aan het bijhouden is.

Kaartjes totdat je er dood bij neervalt:
• Timelapse: Mapping the Outbreak
Besmettingen per gemeente (RIVM-kaartje)
Preppers kaart verspreiding in NL
Nog een kaartje van NL
• Overzicht en kaart van het virus in Nederland HIER

Informatie & achtergronden:
• Wikipedia: Coronavirus outbreak
• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis
Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.
Dit doet corona met je, als je pech hebt.
On the origin and continuing evolution of SARS-CoV-2
CoronaVirus Freedom Of Speech
Waarom je de maatregelen op moet volgen en binnen moet blijven
COR / Exponentiële groei en epidemieën.

SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Coronavirussen
SPOILER

* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app

Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:13:58 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192155304
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:11 schreef DonDruiper het volgende: [..] Nee totaal niet. Deze week al 3 'rondjes' gedaan. Ik loop elke keer ongeveer 10 kilometer. Als ik Corona zou hebben dan had ik dat vast niet volgehouden :P En ik rook ook nog. Verder voor mensen die hier psychische problemen van ondervinden. STOP met bijvoorbeeld FOK!, AD, journaals etc. Stop met je telefoon in je handen de hele dag. Ga wandelen, ga filmpjes/series kijken, ga gamen. Zoek op Youtube naar de Wim Hof methode en ga dat doen, echt het helpt! Het klinkt heel cru, maar wat mij helpt is te denken dat het gelukkig is gebleken dat het voor kinderen (en dus ook mijn kinderen) totaal ongevaarlijk is. Dit virus ZAL verdwijnen. 100%. Met een beetje geluk komen we er met een sisser vanaf.
Sisser kun je vergeten. Dat is het nu al niet meer.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192155316
@DonDruiper Amen!!!

Nee totaal niet. Deze week al 3 'rondjes' gedaan.

Ik loop elke keer ongeveer 10 kilometer. Als ik Corona zou hebben dan had ik dat vast niet volgehouden :P En ik rook ook nog.

Verder voor mensen die hier psychische problemen van ondervinden. STOP met bijvoorbeeld FOK!, AD, journaals etc. Stop met je telefoon in je handen de hele dag.

Ga wandelen, ga filmpjes/series kijken, ga gamen.

Zoek op Youtube naar de Wim Hof methode en ga dat doen, echt het helpt!

Het klinkt heel cru, maar wat mij helpt is te denken dat het gelukkig is gebleken dat het voor kinderen (en dus ook mijn kinderen) totaal ongevaarlijk is.

Dit virus ZAL verdwijnen. 100%. Met een beetje geluk komen we er met een sisser vanaf.
pi_192155318
https://www.vice.com/en_u(...)hut-down-coronavirus
GameStop Instructs Employees to Ignore Law Enforcement And Not Shut Down

GameStop has informed employees that if local authorities attempt to shut down their store in states with orders to close establishments deemed “non-essential,” they are to inform law enforcement that the company believes they should be “classified as essential retail and therefore is able to remain open during this time.” The instructions came with a flyer to hand over to law enforcement, and includes the phone number for GameStop’s corporate office.

:')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_192155325
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nouja voor de mensen wie het leed bespaard is gebleven en die verder ook niemand kennen die er serieus mee in aanraking is gekomen natuurlijk wel.

Maar verder eens hoor. Wat een drama en ellende. Onzekere tijden. Ik word er moedeloos van.

En dat dan je vriendin aan je kop zeurt dat je de sokken op de verkeerde plek hebt gelegd of iets. Dan denk ik van WTF waar maak je je druk om, misschien liggen we over 3 weken allebei aan de beademing man, donderstraal op met je kutsokken. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192155327
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:11 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee totaal niet. Deze week al 3 'rondjes' gedaan.

Ik loop elke keer ongeveer 10 kilometer. Als ik Corona zou hebben dan had ik dat vast niet volgehouden :P En ik rook ook nog.

Verder voor mensen die hier psychische problemen van ondervinden. STOP met bijvoorbeeld FOK!, AD, journaals etc. Stop met je telefoon in je handen de hele dag.

Ga wandelen, ga filmpjes/series kijken, ga gamen.

Zoek op Youtube naar de Wim Hof methode en ga dat doen, echt het helpt!

Het klinkt heel cru, maar wat mij helpt is te denken dat het gelukkig is gebleken dat het voor kinderen (en dus ook mijn kinderen) totaal ongevaarlijk is.

Dit virus ZAL verdwijnen. 100%. Met een beetje geluk komen we er met een sisser vanaf.
Met of zonder het lezen op Fok!, ben nu eenmaal een enorme angsthaas, al jaren.
Je moet het ook een beetje kunnen filteren. Als het je echt gek maakt, is dit niet de goede plek idd.
Waar ik je gelijk in geef is dat wandelen, hardlopen of iets dergelijks zorgt voor goede en gezonde afleiding. Verder mag ik graag op de PS4, en dan zo nu en dan samen met mijn al uitwonende dochters, gamen. Ik spreek ze daardoor echt met grote regelmaat en dat is hartstikke leuk!
pi_192155329
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:10 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Van Ranst ...

En dat is de leidende expert in België , die de Belgische regering adviseert...

Ach van Ranst. Leuke gast op tv, maar spreekt zichzelf regelmatig tegen. Beperkte invloed.

De Belgische regering en haar beleid staan altijd erg onder invloed van wat er in Frankrijk gebeurt.

Toen Macron zijn fameuze toespraak hield wist iedereen dat de Belgen gingen volgen. En een dag later ging het land op slot.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:18:59 #8
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192155333
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nouja, het hangt ervan af wat je ervan verwacht. Een sisser kan nog steeds, afhankelijk van hoe erg je het inschat.
AZ
ALKMAAR
pi_192155334
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja voor de mensen wie het leed bespaard is gebleven en die verder ook niemand kennen die er serieus mee in aanraking is gekomen natuurlijk wel.

Maar verder eens hoor. Wat een drama en ellende. Onzekere tijden. Ik word er moedeloos van.

En dat dan je vriendin aan je kop zeurt dat je de sokken op de verkeerde plek hebt gelegd of iets. Dan denk ik van WTF waar maak je je druk om, misschien liggen we over 3 weken allebei aan de beademing man, donderstraal op met je kutsokken. :@
Je ligt niet over 3 weken aan de beademing. Dat is een absurde angst.
pi_192155337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:18 schreef Tris het volgende:
Waar ik je gelijk in geef is dat wandelen, hardlopen of iets dergelijks zorgt voor goede en gezonde afleiding.
Wandelen met Jimmy zorgt hier wel voor goeie afleiding inderdaad. Scheelt dat ik pal naast het buitengebied woon zegmaar. De straat uit en rust. Lekker in de wind en het enige aan je kop dat die hond niet stiekem wat opvreet van de grond wat niet de bedoeling is O+
vosss is de naam,
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:19:59 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192155340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:18 schreef Tris het volgende:

[..]

Met of zonder het lezen op Fok!, ben nu eenmaal een enorme angsthaas, al jaren.
Je moet het ook een beetje kunnen filteren. Als het je echt gek maakt, is dit niet de goede plek idd.
Waar ik je gelijk in geef is dat wandelen, hardlopen of iets dergelijks zorgt voor goede en gezonde afleiding. Verder mag ik graag op de PS4, en dan zo nu en dan samen met mijn al uitwonende dochters, gamen. Ik spreek ze daardoor echt met grote regelmaat en dat is hartstikke leuk!
Speel je GTA? :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:20:51 #12
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192155347
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:18 schreef Durmada het volgende:

[..]

Nouja, het hangt ervan af wat je ervan verwacht. Een sisser kan nog steeds, afhankelijk van hoe erg je het inschat.
Ik versta onder een sisser dat over een paar maanden dit is uitgedoofd met een minimaal aantal doden door gezond verstand van de Nederlandse burgers. :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192155348
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:19 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Dat is geen angst van mij, ik denk het dan alleen. Zo van met je klotesokken of een vaatwasser die vergeten is leeg te maken of weet ik wat voor onzinnig iets. Terwijl er honderden mensen de pijp uit gaan.

Voor onszelf ben ik zo bang niet, voor onze ouders wel. Die zitten in de risicogroep in het kwadraat zegmaar.
vosss is de naam,
pi_192155350
quote:

[..]

Je ligt niet over 3 weken aan de beademing.
Nee @vosss dat geloof ik ook nooit.

Ik begreep dat ze echt keken naar mensen die het nog waard zijn
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:21:42 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192155352
quote:

[..]

Ok Hans.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192155353
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:19 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Speel je GTA? :)
Heb ik wel. Maar speel veel Overwatch, Monster Hunter en Apex Legends :)
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:21:48 #17
445514 DonDruiper
pi_192155354
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is geen angst van mij, ik denk het dan alleen. Zo van met je klotesokken of een vaatwasser die vergeten is leeg te maken of weet ik wat voor onzinnig iets. Terwijl er honderden mensen de pijp uit gaan.

Voor onszelf ben ik zo bang niet, voor onze ouders wel. Die zitten in de risicogroep in het kwadraat zegmaar.
Dit klinkt hard, maar je kan niet het leed van andere onbekende mensen op je schouders nemen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192155357
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Nee @:vosss dat geloof ik ook nooit.

}:| :o :'( :(!!!
vosss is de naam,
pi_192155358
Als je merkt dat het volgen van het nieuws en dit topic gevolgen heeft voor het functioneren van je dagelijkse bezigheden en gemoedstoestand dan zou ik je sterk adviseren om te stoppen met het volgen van het nieuws en dit topic. Hoe je het ook wend of keert, je hebt er toch weinig tot geen invloed op en als het goed is krijg je alle headlines wel mee. Iedereen heeft het er ook over.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:22:05 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192155359
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Nee @:vosss dat geloof ik ook nooit.

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192155362
Het Coronavirus is flink besmettelijk en kan tot veel doden leiden.Alleen lijkt het aantal doden per regio enorm te verschillen. Dat brengt mij tot de theorie dat wanneer een bevolkingsgroep al een lage fitheid/gezondheid heeft, dit snel kan leiden tot grote gevolgen bij besmetting.

Naar verwachting zullen al veel meer mensen geïnfecteerd zijn met het virus. Het veelvoudige van het aantal geregistreerde gevallen (die dus niet representatief zijn, omdat deze n.a.v. een test aan het licht zijn gekomen die niet op de gehele bevolking is gedaan).

Het normale griepseizoen 2019/2020 was/is een uitermate felle, als je het vergelijkt met de voorgaande jaren. Ruim 2,7 miljoen gevallen werden er bevestigd, in de week van 16 tot 23 januari alleen al ruim 480.000. Er vielen daarbij in totaal 240 doden. Zie dit bericht van 23/1:

https://www.thelocal.it/2(...)truck-down-in-a-week

De eerste corona-gevallen in Italië zijn geregistreerd op 30/1. Hun gewone griep (die dan weer ongewoon fel was) is naadloos overgegaan in de corona-crisis.

Om te onderstrepen: in dit artikel staat vermeld welke regio's er het meeste zijn getroffen tijdens de gewone griep:

https://www.thelocal.it/2(...)d-you-get-vaccinated

"The worst-affected parts of Italy are the northern regions of Valle d'Aosta, Lombardy, and Friuli Venezia Giulia, as well as Emilia-Romagna, Marche and Abruzzo in the centre-north, according to according to data from Influnet and FluNews Italia compiled by ISS."

Een flink verzwakte bevolking dus, met daar overheen de corona-crisis.

In Nederland beleefden we tot nu toe een zeer mild (gewoon) griepseizoen. Zie de data op:

https://www.rivm.nl/griep-griepprik/feiten-en-cijfers

Dat het aantal corona-gevallen in Noord-Brabant oploopt lijkt te maken te hebben met de lage weerstand van de bevolking, op het moment dat ze de corona-crisis ingingen. Griepcijfers specifiek voor die provincie heb ik niet voorhanden, maar bijvoorbeeld de carnavals-viering en/of een 'gewone' griepgolf voorafgaand aan corona lijkt waarschijnlijk.
pi_192155363
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:20 schreef vosss het volgende:

[..]

en die ouders van je horen voortdurend in de media impliciet dat het niet zo erg is dat er ouderen doodgaan.

Daar hebben ze dan voor gewerkt...
pi_192155365
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:22 schreef vosss het volgende:

[..]

}:| :o :'( :(!!!
:*
pi_192155371
Tip als je je down voelt helpt bij mij altijd.

Dire Straits - Walk of life ( typisch)

En Peter Gabriel - Solsburry Hill ( instant vrolijk)
pi_192155372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:21 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dit klinkt hard, maar je kan niet het leed van andere onbekende mensen op je schouders nemen.
Neezeker niet en ik weet ook heus wel dat iedere dag veel mensen dood gaan aan weet ik wat, dus die 20 ongeveer wat nu per dag omkiepen aan dit virus is niet veel. Maar volgende week kunnen dat er ook 50 per dag zijn. En de week erna 100. Etc etc zie Italië; daar is het echt zuur nu. ;(
vosss is de naam,
pi_192155375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:18 schreef riazop het volgende:

[..]

Ach van Ranst. Leuke gast op tv, maar spreekt zichzelf regelmatig tegen. Beperkte invloed.

De Belgische regering en haar beleid staan altijd erg onder invloed van wat er in Frankrijk gebeurt.

Toen Macron zijn fameuze toespraak hield wist iedereen dat de Belgen gingen volgen. En een dag later ging het land op slot.
Had ook de ene dag commentaar op Nederland omdat er geen lockdown kwam en vlak daarna riep hij dat de scholen nooit gesloten hadden moeten worden geloof ik.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:23:32 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192155376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:21 schreef Tris het volgende:

[..]

Heb ik wel. Maar speel veel Overwatch, Monster Hunter en Apex Legends :)
Ah jammer ;( Al mn ps4vrienden spelen nl sinds kort wat anders en verveel me.dood :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192155389
Rocket League :P
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:24:56 #29
445514 DonDruiper
pi_192155390
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Neezeker niet en ik weet ook heus wel dat iedere dag veel mensen dood gaan aan weet ik wat, dus die 20 ongeveer wat nu per dag omkiepen aan dit virus is niet veel. Maar volgende week kunnen dat er ook 50 per dag zijn. En de week erna 100. Etc etc zie Italië; daar is het echt zuur nu. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:22 schreef mother_mercury het volgende:
Het Coronavirus is flink besmettelijk en kan tot veel doden leiden.Alleen lijkt het aantal doden per regio enorm te verschillen. Dat brengt mij tot de theorie dat wanneer een bevolkingsgroep al een lage fitheid/gezondheid heeft, dit snel kan leiden tot grote gevolgen bij besmetting.

Naar verwachting zullen al veel meer mensen geïnfecteerd zijn met het virus. Het veelvoudige van het aantal geregistreerde gevallen (die dus niet representatief zijn, omdat deze n.a.v. een test aan het licht zijn gekomen die niet op de gehele bevolking is gedaan).

Het normale griepseizoen 2019/2020 was/is een uitermate felle, als je het vergelijkt met de voorgaande jaren. Ruim 2,7 miljoen gevallen werden er bevestigd, in de week van 16 tot 23 januari alleen al ruim 480.000. Er vielen daarbij in totaal 240 doden. Zie dit bericht van 23/1:

https://www.thelocal.it/2(...)truck-down-in-a-week

De eerste corona-gevallen in Italië zijn geregistreerd op 30/1. Hun gewone griep (die dan weer ongewoon fel was) is naadloos overgegaan in de corona-crisis.

Om te onderstrepen: in dit artikel staat vermeld welke regio's er het meeste zijn getroffen tijdens de gewone griep:

https://www.thelocal.it/2(...)d-you-get-vaccinated

"The worst-affected parts of Italy are the northern regions of Valle d'Aosta, Lombardy, and Friuli Venezia Giulia, as well as Emilia-Romagna, Marche and Abruzzo in the centre-north, according to according to data from Influnet and FluNews Italia compiled by ISS."

Een flink verzwakte bevolking dus, met daar overheen de corona-crisis.

In Nederland beleefden we tot nu toe een zeer mild (gewoon) griepseizoen. Zie de data op:

https://www.rivm.nl/griep-griepprik/feiten-en-cijfers

Dat het aantal corona-gevallen in Noord-Brabant oploopt lijkt te maken te hebben met de lage weerstand van de bevolking, op het moment dat ze de corona-crisis ingingen. Griepcijfers specifiek voor die provincie heb ik niet voorhanden, maar bijvoorbeeld de carnavals-viering en/of een 'gewone' griepgolf voorafgaand aan corona lijkt waarschijnlijk.
Misschien verklaart dit het.

We houden ons maar vast aan dingen :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192155391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:22 schreef Harlekien het volgende:
Als je merkt dat het volgen van het nieuws en dit topic gevolgen heeft voor het functioneren van je dagelijkse bezigheden en gemoedstoestand dan zou ik je sterk adviseren om te stoppen met het volgen van het nieuws en dit topic. Hoe je het ook wend of keert, je hebt er toch weinig tot geen invloed op en als het goed is krijg je alle headlines wel mee. Iedereen heeft het er ook over.
Mijn functioneren beïnvloed het niet hoor en mijn dagelijkse bezigheden ook niet. Mijn gemoedstoestand is ook zonder deze topics te volgen niet best ivm onzekere tijden qua economie wat nogal wat vervelende gevolgen kan hebben voor mij. Dit topics niet volgen veranderd aan dat laatste niets.
vosss is de naam,
pi_192155395
https://www.instagram.com/p/B97kbW7FWCc/?igshid=1kkeni51rqex2
Ik hoop zo dat dit satire is. Een feest organiseren :')
AFCA!
pi_192155398
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:22 schreef riazop het volgende:
Daar hebben ze dan voor gewerkt...
Mijn pa werkt nog steeds, die is inmiddels 72 en heeft zich vorig jaa gecommitteerd aan een baan voor de komende 4 jaar in de politiek.
vosss is de naam,
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:27:22 #33
445514 DonDruiper
pi_192155405
Overigens een enorm goede maatregel is het verbieden van bezoekjes aan verzorging- en bejaardentehuizen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192155407
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Denk het eens om. Van de 17 miljoen mensen zijn pas kleine 2500 mensen besmet mer het virus getest. Zeg dat het er 15.000 mensen zijn omdat er zo weinig getest wordt.....dan is dat tot nu toe een heel klein aantal. Aantal doden ook. Ik maak me totaal geen zorgen. En als ik het krijg dan krijg ik het, en dan ben ik gelijk immuun erna. Super!
pi_192155410
Voor degenen die troost zoeken:

De verlaten stad

vrijdag 20 maart 2020 @ 00:29:20 #36
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_192155419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef riazop het volgende:

De verlaten stad

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:30:26 #37
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_192155429
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens een enorm goede maatregel is het verbieden van bezoekjes aan verzorging- en bejaardentehuizen.
Ik heb mijn oma al een paar weken niet gezien ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:30:30 #38
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192155430
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
Zeker

Maar ingrijpend
pi_192155434
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef riazop het volgende:

De verlaten stad

En als je juist geen troost wil:

:P
pi_192155439
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

En als je juist geen troost wil:

:P
_O-!!!
vosss is de naam,
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:35:44 #41
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192155454
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.instagram.com/p/B97kbW7FWCc/?igshid=1kkeni51rqex2
Ik hoop zo dat dit satire is. Een feest organiseren :')
Dat ziet er al uit alsof de organisatie zwakzinnig is, dus het zou best kunnen.

In tijden van crisis leer je nog meer hoeveel mensen er ongekend dom zijn.
Oh.
pi_192155455
En dit zou vrijdag dus wel eens op 1 kunnen staan in de top 100

pi_192155472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Denk het eens om. Van de 17 miljoen mensen zijn pas kleine 2500 mensen besmet mer het virus getest. Zeg dat het er 15.000 mensen zijn omdat er zo weinig getest wordt.....dan is dat tot nu toe een heel klein aantal. Aantal doden ook. Ik maak me totaal geen zorgen. En als ik het krijg dan krijg ik het, en dan ben ik gelijk immuun erna. Super!
Is dat al met zekerheid vastgesteld?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:40:21 #44
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192155482
Nog geen WHO Situation Report voor 19/3. Eerste keer dat ze zo laat zijn voor zover ik me herinner, normaal is het er rond 23:00.
are we infinite or am I alone
pi_192155487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Is dat al met zekerheid vastgesteld?
Yes.
pi_192155491
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:41 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Yes.
Nee. Men denkt dat te weten op 99% zeker.
vosss is de naam,
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:42:15 #47
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192155493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:41 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Yes.
Hmmm
pi_192155494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:40 schreef crystal_meth het volgende:
Nog geen WHO Situation Report voor 19/3. Eerste keer dat ze zo laat zijn voor zover ik me herinner, normaal is het er rond 23:00.
Speculatie weer: de VS kan eindelijk wat ruimer testen waar enige vertraging in zit.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_192155500
quote:
"Nu ik het heb gehad ben ik immuun", zegt ze opgelucht. "Ik ga gewoon naast mensen staan praten, ik kan het niet meer krijgen en kan anderen niet meer besmetten. Als ik nu fit genoeg was, ging ik direct helpen bij een bejaardentehuis of zo."
quote:
Microbioloog over immuniteit
Klopt de aanname van Petra dat ze nu immuun is voor het virus? "Er zijn nog niet echt bewijzen dat iemand het twee keer kan krijgen", zegt microbioloog Frans Stals van Zuyderland Ziekenhuis. "Als je een bepaalde verkoudheid hebt gehad, krijg je dat type ook niet nog eens. We gaan ervan uit dat de varianten van het coronavirus dezelfde kloon zijn. We zijn er 99 tot 100 procent van zeker van dat je daar in principe voor bent beschermd."
https://www.1limburg.nl/p(...)rus-ik-ben-nu-immuun
vosss is de naam,
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:43:28 #50
336981 the_BANDIT
Like I give a fuck
pi_192155501
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ah jammer ;( Al mn ps4vrienden spelen nl sinds kort wat anders en verveel me.dood :T
Ik speel het sinds kort op ps4
Ps3 was helemaal naar de klote door modders
pi_192155508
Een test op 4 resusapen is voor mij geen onomstotelijk bewijs.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')