Internet Express Autobahnquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
tijdje terug zag ik deze, kwam niet meer bij![]()
zijn jullie me nu alweer zatquote:
Ik eet heel veel appels eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik zie vrouwen eigenlijk nooit appels eten, zou dat uit collectief schuldgevoel zijn?
Jij denkt dat Fok nog bestaat danquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef essnhills het volgende:
Is wel een quote die als hij over tig jaar overlijdt natuurlijk naar boven wordt gehaald als memorabel
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef essnhills het volgende:
Is wel een quote die als hij over tig jaar overlijdt natuurlijk naar boven wordt gehaald als memorabel
Nah, maar er zijn meer mensen dan FOK!kers die die quote hebben gehoordquote:
Je slikt ze heel door?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet heel veel appels eigenlijk
Maar ik eet ze best snel, dus misschien kijk je gewoon even een paar seconden niet en is de appel alweer op.
Smoothquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar we zien je liever hier, dan in de OP
is dat de ondertitelde? dan heb ik de verkeerde gepakt. maar je moet naar de engelse tekst luisteren. vondt hem briljantquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internet Express Autobahn![]()
De Duitse subs zijn soms NOG beter dan de Engelse tekst![]()
Vandaag nog gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik zie vrouwen eigenlijk nooit appels eten, zou dat uit collectief schuldgevoel zijn?
Ja hij stopt ook te vroeg ben ik bang. Dit wordt alleen maar beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:35 schreef crv het volgende:
[..]
is dat de ondertitelde? dan heb ik de verkeerde gepakt. maar je moet naar de engelse tekst luisteren. vondt hem briljant
hij heeft meer google er maar op
En vakkundig het klokhuis weer uitspugenquote:
Appelsquote:
Ik ben er net aan toegekomen om toch die lasagne op te warmen en op te etenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk avond eten hier![]()
Goulash want makkelijk en vannacht lekker ruften
Pörköltquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk avond eten hier![]()
Goulash want makkelijk en vannacht lekker ruften
Voor maar 1 post zo te zien?quote:
Ook lekkah!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er net aan toegekomen om toch die lasagne op te warmen en op te eten
Je voorspelde vast dat miniem langs zou komen, vandaar dat je over auto's droomdequote:Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik droomde vanacht dat ik de auto gewonnen had bij de Postcodeloterij. Nou ja Auto,,,
Eerst was het een DAF en toen opeens een uit de klauwen gewassen Mini, om vervolgens een Audi te worden, zonder het logo met de ringen overigens..
Mijn dromen![]()
![]()
![]()
Die komt zo wel terug, die moet misschien een kind op bed leggen ofzoquote:
Zekerquote:
quote:
Ik hou van weirde dromen... Mooie upgrade wel van DAF naar Audiquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik droomde vanacht dat ik de auto gewonnen had bij de Postcodeloterij. Nou ja Auto,,,
Eerst was het een DAF en toen opeens een uit de klauwen gewassen Mini, om vervolgens een Audi te worden, zonder het logo met de ringen overigens..
Mijn dromen![]()
![]()
![]()
We komen van de griep af als wij stoppen met appels eten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo komen we natuurlijk nooooit van die griep af.
Ja wie weet .quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
We komen van de griep af als wij stoppen met appels eten?
Mijn brein is er ook dol op. Die trakteert mij er regelmatig op . Ook op dromen in een droom...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou van weirde dromen... Mooie upgrade wel van DAF naar Audi
Dit moeten we aan Jaap doorgeven!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
We komen van de griep af als wij stoppen met appels eten?
Breakthrough hier op FOK!quote:
Ik heb wel een tijdje lucide gedroomd, laatste tijd eigenlijk nooit meer. Ik brouw dan ook de raarste dingenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn brein is er ook dol op. Die trakteert mij er regelmatig op . Ook op dromen in een droom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |