Internet Express Autobahnquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
tijdje terug zag ik deze, kwam niet meer bij![]()
zijn jullie me nu alweer zatquote:
Ik eet heel veel appels eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik zie vrouwen eigenlijk nooit appels eten, zou dat uit collectief schuldgevoel zijn?
Jij denkt dat Fok nog bestaat danquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef essnhills het volgende:
Is wel een quote die als hij over tig jaar overlijdt natuurlijk naar boven wordt gehaald als memorabel
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef essnhills het volgende:
Is wel een quote die als hij over tig jaar overlijdt natuurlijk naar boven wordt gehaald als memorabel
Nah, maar er zijn meer mensen dan FOK!kers die die quote hebben gehoordquote:
Je slikt ze heel door?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet heel veel appels eigenlijk
Maar ik eet ze best snel, dus misschien kijk je gewoon even een paar seconden niet en is de appel alweer op.
Smoothquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar we zien je liever hier, dan in de OP
is dat de ondertitelde? dan heb ik de verkeerde gepakt. maar je moet naar de engelse tekst luisteren. vondt hem briljantquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internet Express Autobahn![]()
De Duitse subs zijn soms NOG beter dan de Engelse tekst![]()
Vandaag nog gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik zie vrouwen eigenlijk nooit appels eten, zou dat uit collectief schuldgevoel zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |