SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Shakin Stevens & Bonnie Tyler?? - Rockin' Good Way
Jeetje, da's wel érg veel denimquote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik ben er weer vandoor.
Voor de rest nog veel luisterplezier toegewenst
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Je houdt 1,5 meter afstand van de songs?quote:
Van het keyboard, denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je houdt 1,5 meter afstand van de songs?
Hij is vast roken en koffie halen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Minimaal...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er ook een beetje zat van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik wil geen nieuws meer horen, geloof ik.
Ja zeg, voor dit soort muziek moet ik eerst graven in mijn brein.quote:
.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zinatra over and over again, of is het robbie vakentine solo?
Je wordt er niet vrolijk van, maar als ik dan zie dat het speeltuintje hier vanmiddag prop en propvol zat, dan vraag ik me af waar de gemiddelde mens zijn verstand heeft gelaten.. echt.....quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik wil geen nieuws meer horen, geloof ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Robbie Valentine - Over and over again
Trek DDM dan gewoon weer mee naar huis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je wordt er niet vrolijk van, maar als ik dan zie dat het speeltuintje hier vanmiddag prop en propvol zat, dan vraag ik me af waar de gemiddelde mens zijn verstand heeft gelaten.. echt.....
Ik herkende hem meteen maar stond nog in de keuken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja zeg, voor dit soort muziek moet ik eerst graven in mijn brein.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trek DDM dan gewoon weer mee naar huis.
[..]
Je snapt dat dat je geen bonuspunten oplevert hè?quote:
[..]
Ik zei dat symph moest typen, want ik was een enquete aan het invullenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik herkende hem meteen maar stond nog in de keuken.
Jij zou je 3 nummers stil houden. Dit was mijn kans.quote:
Ik geef daarmee alleen maar aan, dat ik me stil hou...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij zou je 3 nummers stil houden. Dit was mijn kans.
Die nemen we mee voor het smoezenboekquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zei dat symph moest typen, want ik was een enquete aan het invullen
Ik vind het al erg genoeg dat ik het ken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, jij mag ook een poging doen.
Sorry...
Neem een secretaresse dan!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vandaag zo bizar veel getypt en meer dan 150 mails verzonden, dus de zin om te typen is niet heel groot
Die moest al een enquete voor hem invullen.quote:
Misschien wil DDM wel solliciteren naar die functie.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Die moest al een enquete voor hem invullen.
Zie je, daar was ik nooit op gekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Philip Bailey - Walking On The Chinese Wall
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Philip Bailey - Walking On The Chinese Wall
Hij van EW&F en Easy Lover met ome Phil...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je, daar was ik nooit op gekomen.
Het aantal verzette examens loopt inmiddels in de duizenden, en het einde is nog niet in zichtquote:
Gewoon van 2020 2021 maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het aantal verzette examens loopt inmiddels in de duizenden, en het einde is nog niet in zicht
Ik ben heel blij dat mijn kinderen niet in het examenjaar zitten inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het aantal verzette examens loopt inmiddels in de duizenden, en het einde is nog niet in zicht
In 1 x 99 doden erbij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoop wel dat die 99 luftballons anderhalve meter afstand hebben gehouden.
Ik heb op mijn Engelse lijst The Hobbit - Graphic Novel gezet. Vond de leraar wel tofquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon kan deze tijd wel goed gebruiken om weer wat voor zijn lijst te lezen. Heb net mijn boekenkast maar eens uitgeplozen voor een boek voor hem. Want de bibliotheek is natuurlijk ook dicht.
Dat is echt te hoog voor me.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Doe 's een poging Melting en brul dan door de mic erbij!
Zo tolerant zijn ze tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb op mijn Engelse lijst The Hobbit - Graphic Novel gezet. Vond de leraar wel tof
[ afbeelding ]
En The Rhyme of the Ancient Mariner van Coleridge ook trouwens.
Ugh. Het gaat er uiteindelijk om om het leesplezier van jongeren te verhogen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo tolerant zijn ze tegenwoordig niet meer.
Ik heb nu Red ons Maria Montanelli van Herman Koch voor hem gevonden, maar ben bang dat het wordt afgekeurd.
No, you don'tquote:
Dat doen ze goed zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ugh. Het gaat er uiteindelijk om om het leesplezier van jongeren te vergallen.
Diaan 2!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, het playbackdansje komt spontaan weer boven
Met je armen/handen over je lichaam van boven naar beneden tikken...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, het playbackdansje komt spontaan weer boven
Dat lukt ze niet zo goed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ugh. Het gaat er uiteindelijk om om het leesplezier van jongeren te verhogen.
Ik voorzie een dansduet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je armen/handen over je lichaam van boven naar beneden tikken...
Mijn zusje en ik waren weerloze slachtoffers van mijn achternichtje waar we logeerden. Zij moest oefenenquote:
En je laptop deed het afgelopen dagen ook al niet...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In de videovergadering van vandaag was ik de enige zonder video
Ik ook, totdat ik door had dat er een schuifje voor de camera zatquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In de videovergadering van vandaag was ik de enige zonder video
Gelukkig niet. Ik kan alles gewoon op mijn pc bedienen, dus ik heb dat ding thuis niet nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je laptop deed het afgelopen dagen ook al niet...
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook, totdat ik door had dat er een schuifje voor de camera zat![]()
En toen liep mijn zoon een paar keer door het beeld natuurlijk en de kat ging gezellig naast me zitten. Het was een aparte belevenis.
Bellen met een mengpaneel ook overigens. Vet handig, dat welquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen liep mijn zoon een paar keer door het beeld natuurlijk en de kat ging gezellig naast me zitten. Het was een aparte belevenis.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Wacht, ik heb je gezien...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen liep mijn zoon een paar keer door het beeld natuurlijk...
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht, ik heb je gezien...
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Oei, een FOK!ker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nu ook gezien hoe het er bij de collega’s van Symph thuis uitziet, eentje zat op zolder
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Als alles achter de rug is, dan nodig ik die doventolk uit voor een etentje of zo.
Wat een geweldige dame is dat...
Dus livelink, die uitnodiging staat...
Dat was Symp zelf, zonder videoverbinding...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nu ook gezien hoe het er bij de collega’s van Symph thuis uitziet, eentje zat op zolder
Die zat te bellen alsof hij een radiouitzending aan het doen was, hij moet de foto die ik daarvan nam nog aan zijn collega’s sturen, zodat ze er ook een beeld bij hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Symp zelf, zonder videoverbinding...
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zat te bellen alsof hij een radiouitzending aan het doen was, hij moet de foto die ik daarvan nam nog aan zijn collega’s sturen, zodat ze er ook een beeld bij hebben
Ik heb steeds ruzie met imgurquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wij willen die foto ook wel zien.
Microfoon voor z'n giechel en hengstend op het mengpaneel...?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zat te bellen alsof hij een radiouitzending aan het doen was, hij moet de foto die ik daarvan nam nog aan zijn collega’s sturen, zodat ze er ook een beeld bij hebben
muploadquote:
Volgens mij werkt imgur niet meer op FOK!.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit problemen mee, wat schort er aan?
Jawel...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij werkt imgur niet meer op FOK!.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad niet zo...
You SPin Me Round - Dead Or Alive...
U hebt gelijk. Net even getest. Dacht dat ik dat ergens een keer las.quote:
En Symph? Wat vonden ze van je show?quote:
Een tijdje geleden was het stuk, maar nu dus niet meer...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
U hebt gelijk. Net even getest. Dacht dat ik dat ergens een keer las.
Nou ja, mupload werkt ook prima.
Die wand achter die microfoon...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En Symph? Wat vonden ze van je show?
Ahja, het werkt wéér dus. Mooi.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was het stuk, maar nu dus niet meer...
Je moet alleen wel de IMG versie posten of de afbeelding zelf, incl. extensie (png of jpg) tussen IMG tags...
Imgur biedt standaard de link aan zoals DDM die net postte, je moet de Shared links even opzoeken en die gebruiken...quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, het werkt wéér dus. Mooi.
En ja, rightclick, copy image location en dan tussen img-tags gooien idd.
Bedenk me ineens dat ik nog een reflectiescherm moet hebben.quote:
Na het uploaden rightclick op de geüploade foto, en dan de stappen die ik eerder noemde. Ik negeer die aangeboden links altijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Imgur biedt standaard de link aan zoals DDM die net postte, je moet de Shared links even opzoeken en die gebruiken...
Kan ook, de aangeboden link meteen na het uploaden is in ieder geval niet voldoende...quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Na het uploaden rightclick op de geüploade foto, en dan de stappen die ik eerder noemde. Ik negeer die aangeboden links altijd
Ik kan hier echt niet zonderquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bedenk me ineens dat ik nog een reflectiescherm moet hebben.
Pop-filter heb ik al maar mijn microfoon is behoorlijk gevoeliger dan ik dacht.quote:
Oh, misschien kan ik wat van zo’n schuimrubber matras maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had tijdelijk iets geknutseld met kussens, dat werkte een beetje
Hier idem, zonder achterfilter hoor ik letterlijk alles wat er in de wijde omgeving gebeurt en een enorme echoquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pop-filter heb ik al maar mijn microfoon is behoorlijk gevoeliger dan ik dacht.
Ik had hem bij het testen helemaal niet zo ver open staan maar hoorde mezelf gewoon ademen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier idem, zonder achterfilter hoor ik letterlijk alles wat er in de wijde omgeving gebeurt en een enorme echo
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Maar nou heb ik je maar 1 x horen praten
Goedemorgen.quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:17 schreef Rafeiro het volgende:
Goedesmorges
Dat was lekker boodschappen doen, lekker rustig, en dat op vrijdag
Was wel ideaal, rustig in de winkel en direct aan de beurt bij de kassa.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat het hier straks bij de Aldi ook rustig is. Zo niet, dan ben ik direct weer weg
Als anime geen probleem is : Your Lie in April is best wel tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:03 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik heb mainstream Netflix uitgespeeld geloof ik.
Moet nu echt zoeken naar leuke dingen om te kijken.
Nog niet gezien, alternate carbon welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Als anime geen probleem is : Your Lie in April is best wel tof.
Seizoen 2 is uit toch? Die moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog niet gezien, alternate carbon wel
Heb de gewone serie S1 gezien, anime S2quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is uit toch? Die moet ik nog kijken.
Verdorie, wilde net kaartjes kopen voor een concert in november, hebben ze de voorverkoop uitgesteld.
Nightwish is al uitverkocht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:36 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, wilde net kaartjes kopen voor een concert in november, hebben ze de voorverkoop uitgesteld.
Ja, al vrij snel ook volgens mij maar die heb ik gelukkig al een paar keer gezien.quote:
Bloedprikken is toch nooit bij de huisarts? Ik ga altijd naar een prikpost of naar het ziekenhuis als ze wat speciaals willenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, mail van de huisartsenpraktijk, het is daar echt crisis en ze bereiden zich voor op nog veel meer ellende. Alle afspraken worden afgezegd of telefonisch gedaan, kom niet naar de praktijk, in principe geen bloedprikken, ze maken een speciale ruimte voor evt langskomen met verdenking van corona, stel alle niet dringende dingen uit, kom in je eentje als je toch een afspraak hebt, etc etc
Prikpost is hier in het gebouw van de huisarts. Maar sowieso dus in principe geen bloedprikken, tenzij erg dringend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bloedprikken is toch nooit bij de huisarts? Ik ga altijd naar een prikpost of naar het ziekenhuis als ze wat speciaals willen![]()
Maar hier is ook heel veel uitgesteld.
Op het moment gaat niks door, tenzij spoed, niet fijn, maar wel te begrijpen en doe er dus ook braaf aan mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Prikpost is hier in het gebouw van de huisarts. Maar sowieso dus in principe geen bloedprikken, tenzij erg dringend.
Nee, niet speciaal, moet zo ook even om boodschappen.quote:
Rond hoe laat denk je te beginnen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:04 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond maar eens een show doenNu wel echt; ik heb de nodige muziek klaarstaan en ga zo eens broeden wat ik nog meer kan bedenken.
Waarschijnlijk om 19:00 uur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Rond hoe laat denk je te beginnen ?
Poleren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben echt lui...
Glazen niet eens poleren.
Maakt het voor theeglazen enzo niet echt uit, maar foei!
Als ik een vaatwasser had zou ik er niet aan denken trouwens, denk ik.
Ach, het houdt hem van de straat....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Bericht op Facebook: Burgemeester van Zaanstad is nu bezig met een "cursus kamerplanten tekenen". Lekker Jan, niks beters te doen in crisistijd?
(dit was ter promotie van het "Thuismuseum" van het Zaans Museum, dus dan mag het)
Voor de liefhebber: https://zaansmuseum.nl/thuismuseum-doen/
Na het spoelen/wassen het "opwrijven" van de glazen om ze helder te houden.quote:
Ah zo.... weer wat geleerdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na het spoelen/wassen het "opwrijven" van de glazen om ze helder te houden.
Mja, gaat nergens om, maar een tic die ik heb.quote:
Ik begin na de toespraak van de koning.quote:Programma voor vandaag
19:15 uur: DJ11 - Homebound
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik begin na de toespraak van de koning.
Welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
Ingetuned, maar heb geen zin in corona-updates. Heb ook bewust niet naar de koning geluisterd. Ik wil er even niks meer over horen.
Positief klinkt goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomDe muziek die ik heb klaargezet gaat niet specifiek over corona, maar ik heb wel rekening gehouden met het onderwerp. Muziek met een positieve insteek; uiteraard ook gewoon nieuwe muziek.
Ik herkende zijn stem. Ik ken het nummer niet, maar klinkt lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Sinds ik dit liedje heb ontdekt, ben ik het alleen maar beter en beter gaan vinden. Zeker ook als show-opener: turn your radio to on and listen to the music....Ph.D. - Radio To On
Ik vind dat het niet onder doet voor I Won't Let You Down.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herkende zijn stem. Ik ken het nummer niet, maar klinkt lekker.
Inderdaad om vrolijk van te worden. Fok werkt vanavond niet meer qua positiviteit. Het is weer traag.quote:
Sterfhuisconstructie, al jaren. Maar goed... dat is geen leuk onderwerp. Hopelijk komen de berichten af en toe nog door. Verzoekjes / suggesties zijn trouwens ook altijd welkom.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad om vrolijk van te worden. Fok werkt vanavond niet meer qua positiviteit. Het is weer traag.
Ik vond het ook wel een goed verhaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens net toch maar even de tekst van de koning gelezen. Dat was een goede speech. Hopelijk halen mensen er troost uit.
Goedenavond MadMasterquote:
Aangezien mensen elkaar nu minder vaak persoonlijk kunnen ontmoeten, heb ik een paar telefoon-liedjes uitgezochtquote:
Ik wilde posten dat ik dit wel ken en ik zat meteen weer in 503 land...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster
Je bent net op tijd voor een zij-projectje van één van de KLF-mannen:Solid Gold Chartbusters - I Wanna 1-2-1 With You (radio edit)
Dat hoeft niet per se, ik loop de hele dag al met oordoppen in vanwege telefonische contacten...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Aangezien mensen elkaar nu minder vaak persoonlijk kunnen ontmoeten, heb ik een paar telefoon-liedjes uitgezocht
Zo was het ook bedoeld. Het stamt uit de tijd dat mobiele telefoons in opmars kwamen. Tegenwoordig appen mensen meer dan dat ze nog bellen. En je bent ook niet meer belangrijk als je loopt te bellenquote:
Die oude midi files als beltoonquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo was het ook bedoeld. Het stamt uit de tijd dat mobiele telefoons in opmars kwamen. Tegenwoordig appen mensen meer dan dat ze nog bellen. En je bent ook niet meer belangrijk als je loopt te bellen
Ik bel je zomaar even op?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Ik had je trouwens een DM met een verzoekje gestuurd DJ11. Maar ik weet niet of het nu aankomt met Fok zoals het is.
Is (nog) niet aangekomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Ik had je trouwens een DM met een verzoekje gestuurd DJ11. Maar ik weet niet of het nu aankomt met Fok zoals het is.
Privé bel ik nog maar 15 minuten per maand, gok ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo was het ook bedoeld. Het stamt uit de tijd dat mobiele telefoons in opmars kwamen. Tegenwoordig appen mensen meer dan dat ze nog bellen. En je bent ook niet meer belangrijk als je loopt te bellen
Het haalt het niet bij Brave Soul inderdaad.quote:
Ik heb iets gevonden dat er goed bij aansluitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik aan gaf bij 11: Feel good music met een randje kitsch...
Dat gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, het concert van 10CC in het Concertgebouw staat op 14 april gepland...![]()
Dat denk ik ook niet, hoewel ik er nog geen bericht over ontvangen heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |