SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Shakin Stevens & Bonnie Tyler?? - Rockin' Good Way
Jeetje, da's wel érg veel denimquote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik ben er weer vandoor.
Voor de rest nog veel luisterplezier toegewenst
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Je houdt 1,5 meter afstand van de songs?quote:
Van het keyboard, denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je houdt 1,5 meter afstand van de songs?
Hij is vast roken en koffie halen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Minimaal...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er ook een beetje zat van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik wil geen nieuws meer horen, geloof ik.
Ja zeg, voor dit soort muziek moet ik eerst graven in mijn brein.quote:
.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zinatra over and over again, of is het robbie vakentine solo?
Je wordt er niet vrolijk van, maar als ik dan zie dat het speeltuintje hier vanmiddag prop en propvol zat, dan vraag ik me af waar de gemiddelde mens zijn verstand heeft gelaten.. echt.....quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik wil geen nieuws meer horen, geloof ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Robbie Valentine - Over and over again
Trek DDM dan gewoon weer mee naar huis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je wordt er niet vrolijk van, maar als ik dan zie dat het speeltuintje hier vanmiddag prop en propvol zat, dan vraag ik me af waar de gemiddelde mens zijn verstand heeft gelaten.. echt.....
Ik herkende hem meteen maar stond nog in de keuken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja zeg, voor dit soort muziek moet ik eerst graven in mijn brein.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trek DDM dan gewoon weer mee naar huis.
[..]
Je snapt dat dat je geen bonuspunten oplevert hè?quote:
[..]
Ik zei dat symph moest typen, want ik was een enquete aan het invullenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik herkende hem meteen maar stond nog in de keuken.
Jij zou je 3 nummers stil houden. Dit was mijn kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |