Harrie, lekker gewerkt?quote:
Wat stond er? #dtvquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef Coco. het volgende:
Nober maakt een geslaagd grapje in COR
Is al verwijderd
WANBELEID
Dat is kut.quote:
Nober; altijd al een teleurstellende user geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is 50plus al gezakt in de peilingen?
Kijkt hij ook DWDD?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nober; altijd al een teleurstellende user geweest.
kollosalequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook van zijn (kollosale) negerlul (in actie).
Hij geeft toch cursussen, dat gaat lastig vanuit huis.quote:
Mooi dat je je volwassen toont.quote:
Meh. Het is eigenlijk gewoon aan de lopende band klanten afwerkenquote:
Deden maar meer mensen dat!quote:
OK ik dacht dat cursussen meer een bijproduct wasquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij geeft toch cursussen, dat gaat lastig vanuit huis.
koekoekquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Het is eigenlijk gewoon aan de lopende band klanten afwerken
Ik voel me nu net de moeder van @:onlogisch wat dat betreft
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, zullen wel drukke tijden blijven voorlopig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop paupers die er misbruik van proberen te maken vooral.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, zullen wel drukke tijden blijven voorlopig.
Leeft die nog wel?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
koekoek
@:onlogisch wordt wel iedere coronadag keihard aangepakt hier
Verrassend, is dat nog wat tegen te houden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop paupers die er misbruik van proberen te maken vooral.
Alles ligt stil. Best kak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij geeft toch cursussen, dat gaat lastig vanuit huis.
Uiteraard, die komen er bij mij niet doorheen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verrassend, is dat nog wat tegen te houden?
welke sector zit je danquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:aad300 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:55:47Mijn vriend @demarktbakker gaat zaterdag speciaal kosteloos zijn spullen bij U thuisbrengen Zie hier onder 👍 #ZAtoclub gaat zonodig meehelpen #barre tijden #staytogether 💪⚽️ Eindhoven e.o https://t.co/uyR63vzLxt reageer retweet
Ja, maar hopen dat het snel voorbij is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles ligt stil. Best kak.
Ik ga gelijk bestellenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
In Eindhoven zit je goed, dankzij Aad300GOATtwitter:aad300 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:55:47Mijn vriend @:demarktbakker gaat zaterdag speciaal kosteloos zijn spullen bij U thuisbrengen Zie hier onder 👍 #ZAtoclub gaat zonodig meehelpen #barre tijden #staytogether 💪⚽️ Eindhoven e.o https://t.co/uyR63vzLxt reageer retweet
Ik ga er niet vanuit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar hopen dat het snel voorbij is.
geld lenen kost geldquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kredietverstrekking zakelijke sector.
getoetstquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard, die komen er bij mij niet doorheen natuurlijk.![]()
En zowel, cijfers worden gewoon getoets, wat dat aangaat zijn het reguliere aanvragen. Maar hoop mensen denken gratis geld van de overheid!!!11
Erg jammer dat de onsympathieke en erg drukke Harry V en zijn volgers nog geen Corona hebben.twitter:harryvermeegen twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:37:2865.000 volgers op Facebook! Zorg goed voor jezelf in deze barre tijden!! https://t.co/LMiwN7WagQ reageer retweet
Tenzij ze hem alleen volgen om te zien of hij al dood is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat de onsympathieke en erg drukke Harry V en zijn volgers nog geen Corona hebben.twitter:harryvermeegen twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:37:2865.000 volgers op Facebook! Zorg goed voor jezelf in deze barre tijden!! https://t.co/LMiwN7WagQ reageer retweet
Oh lekker danquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kredietverstrekking zakelijke sector.
Beest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
glasjequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten eerste: glasje![]()
![]()
![]()
Ten tweede: dik smerig varken![]()
![]()
![]()
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:tjacka
@:elan
@:kingroland
Kom ik tijdens dat multi-quoten weer dit corona gifje tegen. Pleurt op, idiootquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met chips?
@:kingroland MOET DIT WETEN.
[ afbeelding ]
kollosalequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kollosale
@:picommp @:ggmm @:onlogisch @:fetx @:zipportal @:mc-morgan @:coco. @:adames
check deze
kollosale![]()
hahahahahaha
Oei. Zeldzaam missertje van onze maat @El-Stinhoquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka
Tellenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doe je nu de hele dag Haags, op de kinderen passen?
Ja dat. Veel anders valt er niet te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof hij voor het virus ooit wat nuttigs deedquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoi makkerquote:
Ik toon graag wat interesse in de medemens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof hij voor het virus ooit wat nuttigs deed
"Crew"bash.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens liefquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
hallo dpquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maat
Nog 1 dag en dan kop afzuipen???
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
hallo dp
wil ik wel maar kroeg is dicht GODSAMME
Mensen zijn een beetje doorgedraaid vanwege dat boomergriepje.quote:
Ja saai man.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Is het eindelijk weekend, kun je alleen maar thuis zuipen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Die KingRadler vind ik een wonderlijke user. @:el-stinho
Verwacht je veel likes op je laatste tweet?quote:
Minstens 5quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verwacht je veel likes op je laatste tweet?
Er gaat echt niets om in het hoofd van KingRadler. Lijkt me stug dat die gast een act is.quote:
We kunnen niet allemaal DRT schreeuwers zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Er gebeuren rare dingen / het is net of er een onzichtbare kracht is die dingen tegen aan het houden is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
@BlackNeroquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal DRT schreeuwers zijn.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er gebeuren rare dingen / het is net of er een onzichtbare kracht is die dingen tegen aan het houden is.
Ik mis de daadkracht bij Rutte.
Het is van het komt wel goed mentaliteit
Fijn dat jij je mentions afgaat. @GGMM heeft kollosale gemist, ondanks een mention.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
[..]
glasje![]()
[..]
Kom ik tijdens dat multi-quoten weer dit corona gifje tegen. Pleurt op, idioot
[..]
kollosale![]()
DOM VARKEN
[..]
Oei. Zeldzaam missertje van onze maat @:El-Stinho
[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat jij je mentions afgaat. @:ggmm heeft kollosale gemist, ondanks een mention.
Eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Arme man, wat een kutbaan in deze tijd.
@Wereldgozerquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woest dat er in de hele maand april geen PDC Pro Tour is en heb daarom zojuist een baksteen door mijn tv gegooid. Ik begrijp waarom er in april geen PDC Pro Tour is maar darten is voor mij de mooiste sport ter wereld en daarom ben ik op dit moment woest #rtl7darts
Sorry, ik had die gemist.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtfIk heb daar wel degelijk op gereageerd.
Let even op voordat je dit soort beschuldigingen op het internet gooit!!!
Dat wist hij waarschijnlijk al toen hij de baan aannam.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Arme man, wat een kutbaan in deze tijd.
Even over nagedacht en besloten je excuses te accepteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry, ik had die gemist.
Je had me ook geen mention gegeven, maar dat mag geen excuus zijn. Hopelijk accepteer je mijn excuses!
Geen Mengele?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
!!! ANNOUNCE EDITH SCHIPPERS !!!
Hij elke maand wat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist hij waarschijnlijk al toen hij de baan aannam.
En hij elke maand dat er geen virus was en dus niks te doen was ook gewoon dat salaris in zijn zak gestoken.
Ik vind dat hij dat nu met terugwerkende kracht moet terugbetalen!
Rare zin zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij elke maand dat er geen virus was en dus niks te doen was ook gewoon dat salaris in zijn zak gestoken.
Je vergeet een woord ongelofelijke coronadebiel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Gewoon een beetje fatsoenlijk Nederlands posten is toch niet teveel gevraagd mag ik hopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je dondersgoed weet wat ik bedoel.
Sow, snoeihard.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je vergeet een woord ongelofelijke coronadebiel.
Nee, zo is het niet echt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
!!! ANNOUNCE MENGELE !!!
Nou je zin?¿
Toevallig, je moeder ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel een snor. (ben geen vrouw)
Hier was ik al bang voorquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er gaat echt niets om in het hoofd van KingRadler. Lijkt me stug dat die gast een act is.
BREAKINGquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef Zipportal het volgende:
PUSHMELDING: Bruins door het kapotte hek weg.
Even Janroos aanvallen komop iedereentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:34:16@LavieJanRoos Zelf heb je niet eens één zetel gehaald. Lekker roepen vanaf de zijlijn hè. reageer retweet
Neequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Even Janroos aanvallen komop iedereentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:34:16@:LavieJanRoos Zelf heb je niet eens één zetel gehaald. Lekker roepen vanaf de zijlijn hè. reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel een snor. (ben geen vrouw)
Wat een sneue vent is dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Even Janroos aanvallen komop iedereentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:34:16@:LavieJanRoos Zelf heb je niet eens één zetel gehaald. Lekker roepen vanaf de zijlijn hè. reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil je best een 'like' geven maar ik ga die enorme teringdebiel niet meer aandacht geven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
En Sylvia pist nu de overloop onder bij Piet. @de_boswachterquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
BREAKING
Barney gaat thuis darten tegen Teelur.
Kunnen we die dikke van België niet delen? Dat is genoeg minister voor 10 landen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
!!! ANNOUNCE EDITH SCHIPPERS !!!
Wel op vvdquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef JanCees het volgende:
Rens nooit heeft iemand op Bruno Bruins gestemd
quote:
Kneusjetwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:37:41@LavieJanRoos En ik ben geblokkeerd. Zielige reactie van deze clown. https://t.co/p4ZAeTsbsW reageer retweet
Als Jan een ban krijgt jankt hij ook altijd over het waarom. Ban dan niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Kneusjetwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:37:41@:LavieJanRoos En ik ben geblokkeerd. Zielige reactie van deze clown. https://t.co/p4ZAeTsbsW reageer retweet
Ik regel het voor jequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Kneusjetwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:37:41@:LavieJanRoos En ik ben geblokkeerd. Zielige reactie van deze clown. https://t.co/p4ZAeTsbsW reageer retweet
Ik kijk meer uit naar verhalen van mensen die weer wat meegemaakt hebben op straat wat echt niet kan en dan boos hier moeten meldenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Vind het altijd maar raar als mensen moeten melden dat ze door iemand geblokkeerd zijn op twitter. Alsof dat iemand iets boeit.
Vanmiddag vertelde iemand heel stoer dat haar man iemand in zijn gezicht had gehoest die niet genoeg afstand nam.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar verhalen van mensen die weer wat meegemaakt hebben op straat wat echt niet kan en dan boos hier moeten melden
@RensAjaciedtwitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:46:29@Double_Pain @Voetbalisgeloo1 Omdat ik me niet zo laat toespreken door een flapdrol met een anoniem account. Geen trek in. reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:46:29@Double_Pain @Voetbalisgeloo1 Omdat ik me niet zo laat toespreken door een flapdrol met een anoniem account. Geen trek in. reageer retweet
Ik vind gekker dat je na één kritisch berichtje gelijk iemand blokkeert. Zelf jankt hij altijd dat iedereen hem blockt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Vind het altijd maar raar als mensen moeten melden dat ze door iemand geblokkeerd zijn op twitter. Alsof dat iemand iets boeit.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanmiddag vertelde iemand heel stoer dat haar man iemand in zijn gezicht had gehoest die niet genoeg afstand nam.
Hahaha wtf man het is watquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef Doublepain het volgende:
@:rensajaciedtwitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:46:29@:Double_Pain @:Voetbalisgeloo1 Omdat ik me niet zo laat toespreken door een flapdrol met een anoniem account. Geen trek in. reageer retweet
Dit heeft Doublepain al gepost.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef JanCees het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:46:29@:Double_Pain @:Voetbalisgeloo1 Omdat ik me niet zo laat toespreken door een flapdrol met een anoniem account. Geen trek in. reageer retweet
Ja, jij nu ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind gekker dat je na één kritisch berichtje gelijk iemand blokkeert. Zelf jankt hij altijd dat iedereen hem blockt.
MOURINHOquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef JanCees het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:46:29@:Double_Pain @:Voetbalisgeloo1 Omdat ik me niet zo laat toespreken door een flapdrol met een anoniem account. Geen trek in. reageer retweet
En JanCees heeft het al geliked.quote:
hoop dat jij het krijgt coronalijerquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even een tripje doen bij de moeder van @:KingRoland
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef JanCees het volgende:
JanRoosGODquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef Doublepain het volgende:
@:rensajaciedtwitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:46:29@:Double_Pain @:Voetbalisgeloo1 Omdat ik me niet zo laat toespreken door een flapdrol met een anoniem account. Geen trek in. reageer retweet
Doe normaal tegen jancees kut autistische pedofielquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, een dikke jongen is hier heel boos.
Oei, een man met een hersenaandoening is hier heel boos.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal tegen jancees kut autistische pedofiel
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoop dat jij het krijgt coronalijer
klrijg corona ongelofelijke coronadebiel met je snorquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, een dikke jongen is hier heel boos.
Heb je het nou nog steeds over je ban?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn mislukte politieke carrière was een gevoelige snaar
Je had ook over zijn andere talloze mislukkingen kunnen beginnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
bruno bruins is neergezetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
lol je praat mij na, het moest geblokkeerd zijn en niet banquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het nou nog steeds over je ban?
@:caland
Open doel dit. @GGMMtwitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:18:28Wow. Minister Bruins afgereden. Wat is dit nou weer.. reageer retweet
Leuk dat je weer met me praat!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol je praat mij na, het moest geblokkeerd zijn en niet ban
POPPENSPELER.COR
Gelachen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Dit heb je al gezegdquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
goemiddag![]()
achterlijk varken
HAHAHAHAHAHA
Ik ben al jaren geblokkeerd door deze man helaas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Open doel dit. @:ggmmtwitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:18:28Wow. Minister Bruins afgereden. Wat is dit nou weer.. reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, een man met een hersenaandoening is hier heel boos.
Jammer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben al jaren geblokkeerd door deze man helaas.
Zal het aan de keuken doorgeven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef JanCees het volgende:
ik vind sushi niet per se heel lekker
vooral als je alles met sojasaus eet smaakt alles naar sojasaus
Ja, jij pleurt waarschijnlijk dezelfde hoeveelheden sojasaus er overheen als dat je met mayo doet. Varkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef JanCees het volgende:
ik vind sushi niet per se heel lekker
vooral als je alles met sojasaus eet smaakt alles naar sojasaus
nee vind mayo niet zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, jij pleurt waarschijnlijk dezelfde hoeveelheden sojasaus er overheen als dat je met mayo doet. Varken
Jij neemt t niet op voor mij op Twitter. Dikzak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef JanCees het volgende:
de jc is dik grappen zijn weer in trek zie ik
Welkequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Denk dat mijn favo saus toch wel mosterd is
Mosterdgod.
waarom zou ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij neemt t niet op voor mij op Twitter. Dikzak.
valt wat voor te zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Mosterdgod.
Pindasaus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Mosterdgod.
Mosterd is erg lekker jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Mosterdgod.
Dat ligt echt aan het eten.quote:
MosterdgasGoden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
Mosterdgod.
Kansen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan het eten.
Voor op de oude kaas wat grove, milde mosterd. Op fuet weer Franse scherpe
Je kan gewoon zoveel kansen op
kansen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Friet gewoon oorlog of speciaal uiteraard.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mosterd is erg lekker ja
Maar niet bij je patatjes!
Mijn opa heeft altijd doesburgse mosterd. Ook wel lekker. Ik hou ook van vele soorten mosterd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De Sjonnies van dit forumquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom tag je steeds onlo
is dat je holmaatje
Hier doe ik geen uitspraken over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom tag je steeds onlo
is dat je holmaatje
Heb jij niet altijd trek hahahahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef JanCees het volgende:
de jc is dik grappen zijn weer in trek zie ik
Finse mosterd beste mosterdquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn opa heeft altijd doesburgse mosterd. Ook wel lekker. Ik hou ook van vele soorten mosterd.
Mosterdgenot
Kansenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Henk is een actquote:
lekker m,aatquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik maak vanavond broccoli en bloemkoolsoep
Goed bezig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sinds 30 december geen druppel meer op.
Groetjes uit Zaltbommel.
Op alle fronten voorbij.twitter:holmescnn twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:18:28#Italy has surpassed #China in the number of #coronavirus #COVID19 deaths - total number of cases in the country rose to 41,035 on Thursday (5322 new cases), and the number of fatalities reached 3405. reageer retweet
twitter:ABC twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:18:43Asked about lawmakers' safety amid COVID-19 outbreak, Pres. Trump says reporters in the briefing room are "sitting too close."
"We should probably get rid of about another 75-80% of you. I'll have just two or three that I like in this room." https://t.co/VheMc99v59 https://t.co/xS0fisIhZZ reageer retweet
Als je in het grote coronatopic zei dat Italië een 3e wereldland is, kreeg je als antwoord dat ze daar de beste medische zorg ter wereld hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:21 schreef Zipportal het volgende:
Op alle fronten voorbij.twitter:holmescnn twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:18:28#Italy has surpassed #China in the number of #coronavirus #COVID19 deaths - total number of cases in the country rose to 41,035 on Thursday (5322 new cases), and the number of fatalities reached 3405. reageer retweet
ik heb een kleine piemelquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:24 schreef onlogisch het volgende:
Mooi. De TR is verwerktHopelijk was het een lastige, dan kom ik daar weer mooi onderuit
Was wel lachen hoe hij sommigen er van langs gaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:ABC twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:18:43Asked about lawmakers' safety amid COVID-19 outbreak, Pres. Trump says reporters in the briefing room are "sitting too close."
"We should probably get rid of about another 75-80% of you. I'll have just two or three that I like in this room." https://t.co/VheMc99v59 https://t.co/xS0fisIhZZ reageer retweet
Kijk, dat zijn maatregelen.twitter:RT_com twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:30:00#Ecuador authorities block runway at airport to prevent authorized landing of plane from Spain https://t.co/TWl2WQ4gxH reageer retweet
Ja, het was wel weer genieten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was wel lachen hoe hij sommigen er van langs gaf.
'It's being said you didn't take timely measures Mr Trump'
'When I wanted to close the borders for passengers from certain countries your paper called me racist... Now the whole world is implementing what I suggested early on'
Ik denk dat het enkel over Bruno gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
Straks een persconferentie van Rutte, zullen we nog nieuwe maatregelen krijgen?
Bedankt voor de tip!quote:
Ik ken geen gebarentaal, maar af en toe is het net alsof ze een pornofilm vertolkt.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken geen gebarentaal, maar af en toe is het net alsof ze een pornofilm vertolkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lijdt![]()
![]()
Nee, dit kan niet. HAHAHAHAHA
@:GGMM
@:Caland
@:Wereldgozer
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
wtf is er met jou vandaag?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon een beetje fatsoenlijk Nederlands posten is toch niet teveel gevraagd mag ik hopen.
Post afgehandeld.quote:
Is het erg raar dat ik in deze barre tijden soms een beetje hoog in mijn emoties zit en dan af en toe een foutje maak?quote:
Gewoon een beetje fatsoenlijk Nederlands posten is toch niet teveel gevraagd mag ik hopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het erg raar dat ik in deze barre tijden soms een beetje hoog in mijn emoties zit en dan af en toe een foutje maak?
Gewoon een beetje fatsoenlijk Nederlands posten is toch niet teveel gevraagd mag ik hopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het erg raar dat ik in deze barre tijden soms een beetje hoog in mijn emoties zit en dan af en toe een foutje maak?
[..]
Echt he. Wat een debielen in COR.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Schrikbarend veel mensen denken dat een doventolk zelf ook doof is.
Schrikbarend veel mensen hebben een tekort aan IQ.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Schrikbarend veel mensen denken dat een doventolk zelf ook doof is.
Dat is ook mijn standaard actie bij een mention van KingRoland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
KingRoland heeft je zojuist genoemd in...
* GGMM klikt weg
Hoe gaat @KingRoland met deze tegenslag om?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
KingRoland heeft je zojuist genoemd in...
* GGMM klikt weg
Als je al in de SC zit, krijg je geen mention/quote vanuit hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef GGMM het volgende:
Zipportal heeft zojuist een van jouw posts gequote in
* GGMM klikt weg
hoe gaat @Zipportal met deze tegenslag om?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef GGMM het volgende:
Zipportal heeft zojuist een van jouw posts gequote in
* GGMM klikt weg
Wel als je er niet bent maar hem open hebt staan in een ander tabbladquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je al in de SC zit, krijg je geen mention vanuit hier.
gr gr
Geen mention gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe gaat @:zipportal met deze tegenslag om?
Aan die vleermuis vretende knakkers hebben we dit allemaal te danken Roland!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef KingRoland het volgende:
meer Aziatische content in de sc graag
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef KingRoland het volgende:
meer Aziatische content in de sc graag
Mijn godquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lijdt![]()
![]()
Nee, dit kan niet. HAHAHAHAHA
@:GGMM
@:Caland
@:Wereldgozer
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
negeer je mijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga een uurtje door de stad wandelen.
#pray4me
Ik wil eigenlijk zeggen dat deze al 153503 keer langs is gekomen maar ik heb er ook geen zin in.quote:
Man man man manquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
Netflix verlaagt beeldkwaliteit vanwege coronacrisis
Netflix verlaagt in Europa dertig dagen de beeldkwaliteit om overbelasting van het internet te voorkomen. Het dataverkeer wordt met een kwart gereduceerd.
Het Amerikaanse bedrijf reageert daarmee op een oproep van de Europese Commissie in Brussel. De commissie vroeg streamingplatformen hun doorvoer van data aan te passen.
De scherpere HD-kwaliteit van films of series vergt meer datacapaciteit dan de standaardkwaliteit. Brussel vreest dat het groeiende gebruik van videostreamingsdiensten het internet kan 'verstoppen'.
Nu ook definitief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |