Harrie, lekker gewerkt?quote:
Wat stond er? #dtvquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef Coco. het volgende:
Nober maakt een geslaagd grapje in COR
Is al verwijderd
WANBELEID
Dat is kut.quote:
Nober; altijd al een teleurstellende user geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is 50plus al gezakt in de peilingen?
Kijkt hij ook DWDD?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nober; altijd al een teleurstellende user geweest.
kollosalequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook van zijn (kollosale) negerlul (in actie).
Hij geeft toch cursussen, dat gaat lastig vanuit huis.quote:
Mooi dat je je volwassen toont.quote:
Meh. Het is eigenlijk gewoon aan de lopende band klanten afwerkenquote:
Deden maar meer mensen dat!quote:
OK ik dacht dat cursussen meer een bijproduct wasquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij geeft toch cursussen, dat gaat lastig vanuit huis.
koekoekquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Het is eigenlijk gewoon aan de lopende band klanten afwerken
Ik voel me nu net de moeder van @:onlogisch wat dat betreft
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, zullen wel drukke tijden blijven voorlopig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop paupers die er misbruik van proberen te maken vooral.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, zullen wel drukke tijden blijven voorlopig.
Leeft die nog wel?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
koekoek
@:onlogisch wordt wel iedere coronadag keihard aangepakt hier
Verrassend, is dat nog wat tegen te houden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop paupers die er misbruik van proberen te maken vooral.
Alles ligt stil. Best kak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij geeft toch cursussen, dat gaat lastig vanuit huis.
Uiteraard, die komen er bij mij niet doorheen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verrassend, is dat nog wat tegen te houden?
welke sector zit je danquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:aad300 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:55:47Mijn vriend @demarktbakker gaat zaterdag speciaal kosteloos zijn spullen bij U thuisbrengen Zie hier onder 👍 #ZAtoclub gaat zonodig meehelpen #barre tijden #staytogether 💪⚽️ Eindhoven e.o https://t.co/uyR63vzLxt reageer retweet
Ja, maar hopen dat het snel voorbij is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles ligt stil. Best kak.
Ik ga gelijk bestellenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
In Eindhoven zit je goed, dankzij Aad300GOATtwitter:aad300 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:55:47Mijn vriend @:demarktbakker gaat zaterdag speciaal kosteloos zijn spullen bij U thuisbrengen Zie hier onder 👍 #ZAtoclub gaat zonodig meehelpen #barre tijden #staytogether 💪⚽️ Eindhoven e.o https://t.co/uyR63vzLxt reageer retweet
Ik ga er niet vanuit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar hopen dat het snel voorbij is.
geld lenen kost geldquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kredietverstrekking zakelijke sector.
getoetstquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard, die komen er bij mij niet doorheen natuurlijk.![]()
En zowel, cijfers worden gewoon getoets, wat dat aangaat zijn het reguliere aanvragen. Maar hoop mensen denken gratis geld van de overheid!!!11
Erg jammer dat de onsympathieke en erg drukke Harry V en zijn volgers nog geen Corona hebben.twitter:harryvermeegen twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:37:2865.000 volgers op Facebook! Zorg goed voor jezelf in deze barre tijden!! https://t.co/LMiwN7WagQ reageer retweet
Tenzij ze hem alleen volgen om te zien of hij al dood is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat de onsympathieke en erg drukke Harry V en zijn volgers nog geen Corona hebben.twitter:harryvermeegen twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:37:2865.000 volgers op Facebook! Zorg goed voor jezelf in deze barre tijden!! https://t.co/LMiwN7WagQ reageer retweet
Oh lekker danquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kredietverstrekking zakelijke sector.
Beest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
glasjequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten eerste: glasje![]()
![]()
![]()
Ten tweede: dik smerig varken![]()
![]()
![]()
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:tjacka
@:elan
@:kingroland
Kom ik tijdens dat multi-quoten weer dit corona gifje tegen. Pleurt op, idiootquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met chips?
@:kingroland MOET DIT WETEN.
[ afbeelding ]
kollosalequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kollosale
@:picommp @:ggmm @:onlogisch @:fetx @:zipportal @:mc-morgan @:coco. @:adames
check deze
kollosale![]()
hahahahahaha
Oei. Zeldzaam missertje van onze maat @El-Stinhoquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |