Andere landen gaan ons en GB volgen over 1 maand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef riazop het volgende:
[..]
Prima toch?
We laten dit virus immers ff "rondgaan"
Of men had er gewoon op geanticipeerd en het afgelast.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles buiten Brabant lijkt redelijk onder controle vooralsnog... Ik vroeg me net nog af dat we Corona niet beter twee maanden eerder hadden gehad. Vóór carnaval dus.
Klopt, het viel mij vorige week al op dat die in verhouding veel besmettingen hebben. Logisch natuurlijk want dicht bij noord Italië maar toch. Heb eigenlijk niet echt iets gelezen of ze daar ook een lockdown hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Zwitserland is een ondergerapporteerd ernstige zaak aan het worden. Weinig aandacht in de media en hier.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg tot minder hard stijgen voor ziekenhuisopnames?
En dan moet het effect van de maatregelen van dit weekend nog komen.
Het keerpunt is bereikt
ik hoop het, begin april weer naar de kroegquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg tot minder hard stijgen voor ziekenhuisopnames?
En dan moet het effect van de maatregelen van dit weekend nog komen.
Het keerpunt is bereikt
Omdat Amsterdam het middelpunt en eigenlijk enige relevante deel van Nederland is natuurlijk. Ons epicentrum, the place to be. Alle provenciaaltjes komen en toeven hier graagquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand verklaring voor Amsterdam? (Op dat daar relatief veel mensen wonen na)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Inderdaad, hulde voor Rutte en consorten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef Mortaxx het volgende:
Het aantal ziekenhuisopnames is wel minder hard aan het stijgen laatste dagen. Het kabinetsbeleid begint zijn vruchten af te werpen
Brabanders die werkzaam in Amsterdam zijn bijv.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand verklaring voor Amsterdam? (Op dat daar relatief veel mensen wonen na)
als proef bij een kleine groep mensen, en dan een zelfde groep placebo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Noek het volgende:
Gisteren was er sprake van dat er tuberculose medicatie ingezet kon worden om zorgpersoneel beter te beschermen. Is dit al ingezet?
Sorry.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Onduidelijke kleurtjes zijn onduidelijk.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam het middelpunt en eigenlijk enige relevante deel van Nederland is natuurlijk. Ons epicentrum, the place to be. Alle provenciaaltjes komen en toeven hier graagUtrecht eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een boete krijgen omdat je kar van vóór 2000 is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef Zeroku het volgende:
Zorgpersoneel in Amsterdam krijgt een vergunning waardoor het overal in de stad gratis kan parkeren. Dat is een van de maatregelen die het stadsbestuur heeft getroffen vanwege de coronacrisis.
Het college van burgemeester en wethouders wil ervoor zorgen dat medewerkers van ziekenhuizen, apotheken, verzorgings- en verpleeghuizen, huisartsen en de GGD zonder problemen kunnen werken.
👌Rutte😀quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, hulde voor Rutte en consorten.
Nee, enkel nog debatten op woesdag in de 2e kamerquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
is er vandaag nog iets van een debat?
Daarom hebben wij het in Europa ook zo onderschat. En zijn wij veel te laat begonnen met alles.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef 20100 het volgende:
[..]
Chinese cijfers zijn gewoon van de pot gerukt
Willen hun economie beschermen, echte cijfers zijn minimum x10
PSV heeft de corona verkocht aan omliggende gemeenten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Minimunt het volgende:
Het is echt enorm opvallend dat eindhoven zo weinig gevallen heeft. Vergeleken met de andere brabantse steden..
2 weken valt me nog meequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
als proef bij een kleine groep mensen, en dan een zelfde groep placebo.
resultaten duren nog 2 weken.
quote:
Minder tokkievolk!? ;pquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is nu ook echt dood op straat in Eindhoven, in Helmond is het belachelijk druk op straat.
Yes. Begin april weer lekker naar de kroeg man. Nog even😀quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Fukushima het volgende:
[..]
[..]
ik hoop het, begin april weer naar de kroeg
Niet wat te vroeg om dit soort dingen te gaan roepen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, hulde voor Rutte en consorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |