Ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles buiten Brabant lijkt redelijk onder controle vooralsnog... Ik vroeg me net nog af dat we Corona niet beter twee maanden eerder hadden gehad. Vóór carnaval dus.
Lijkt er vooralsnog wel op. Dan zouden we na het weekend op 100+ doden per dag moeten zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
Vooral komende twee weken wordt het bekijken of we de curve van Italië niet achterna gaan:
[ afbeelding ]
nee, prima aanpak tot nu toe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet wat te vroeg om dit soort dingen te gaan roepen?
Dit is wel hoopgevend toch?quote:De toename in aantal nieuwe ziekenhuisopnames (81) is iets lager dan de afgelopen dagen. Gister waren dat er 94, eergisteren 109.
Die zijn levensmoe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zie ik zo veel oudere mensen buiten?
20% ic is te hoogquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef polderturk het volgende:
409 mensen positief getest.
Laten we zeggen dat 20% op de IC belandt. Dat betekent 80 extra mensen op de IC.
Goeie casus voor de rest van Nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Blijft ook gewoon stijgen ondanks dat Brabant al eerder maatregelen had
Zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit is wel hoopgevend toch?
Dat vind ik ook, maar dat kun je gebaseerd op deze gegevens nog niet zeggen lijkt me.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nee, prima aanpak tot nu toe.
nee volledige lockdown nu !!11quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dit is wel hoopgevend toch?
Vergelijk met vliegende mieren:quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Krijgen ze eindelijk aandacht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Diamond princes, al bij al weinig besmettingen en doden.quote:
Mooie short squeezequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
Vooral komende twee weken wordt het bekijken of we de curve van Italië niet achterna gaan:
[ afbeelding ]
Komende drie jaar lockdown lijkt me het beste ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef AToontje87 het volgende:
Ze hadden ons in Brabant verdomme al 3 weken geleden in volledige lock-down moeten gooien.
Vergrendelingquote:
Absoluut niet. De werken van Jaap gisteren hebben mij de ogen geopend. Nederland is nu al op de goede weg en dan moeten de maatregelen hun effect nog tonen ook. GROEPSIMMUNITEIT, het werkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet wat te vroeg om dit soort dingen te gaan roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |