Dat denk en hoop ik te concluderen uit de oplopende cijfers. Aanname, ik weet hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het testen nu eindelijk flink op gang komt?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
laten we maar blij zijn dat het geen ebola is
Uit capaciteitsoogpunt kun je beter ebola hebben, daar zijn de meeste mensen binnen een dag of 3 dood en nemen ze geen bed meer in beslag. Met corona liggen ze er gerust 2 weken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
laten we maar blij zijn dat het geen ebola is
Dat is mooi kutquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
13:32
De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) verwacht volgende week nog eens 500 tot 1000 nieuwe patiënten op de intensive cares in Nederland. Dat staat in een mededeling van de voorzitter aan de leden. De vereniging gaat nu actief na welke intensivecareafdelingen het zo druk hebben met coronaslachtoffers dat er patiënten moeten worden overgeplaatst.
,,Op dit moment is er een scheve verdeling van het aantal Covid-19-patiënten op de verschillende ic-afdelingen in het land", aldus de NVIC.
Vooral Brabant heeft het erg zwaar. Het Amphia Ziekenhuis in Breda vervoert vanmiddag de eerste 5 coronapatiënten naar ziekenhuizen buiten Brabant. In ambulances worden ze verhuisd naar ziekenhuizen in Rotterdam en Ede-Wageningen.
AD
we hadden ook zonder elkaar verder moeten levenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit capaciteitsoogpunt kun je beter ebola hebben, daar zijn de meeste mensen binnen een dag of 3 dood en nemen ze geen bed meer in beslag. Met corona liggen ze er gerust 2 weken.
quote:
McEbola of Ebolakingquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soort van komedie. Met ebolaburgers.
je maintiendraiquote:
Meer zo'n groezelige hamburger van een schimmig tentje.quote:
mag ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan luctor et emergo
Allemaal kekke Mad Max achtige pakjes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, als de wereld vergaat, heb ik alvast de ultieme dystopische outfits klaarliggen.
Wat minder stoffig, maar ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal kekke Mad Max achtige pakjes?
Ik denk dat je ongelijk hebt. Maar het zou mooi zijn inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk en hoop ik te concluderen uit de oplopende cijfers. Aanname, ik weet het
Daar ben ik vooral bang voor jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
komt het ook wel Haags. Afwachten hoe lang het gaat duren
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof in wir schaffen das!!
En dat zeg je dan heel boos
Niet doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Fles houdt het allemaal keurig voor ons bij mensen
Vanavond om 8 stel ik voor dat we klappen voor fles op onze balkonnetjes en in de tuinen
Ik doe niet mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond om 8 stel ik voor dat we klappen voor fles op onze balkonnetjes en in de tuinen
Nee wel eenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen dan hier klappen?
Heeft iemand een klap smiley?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb wel dezequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
wat was het gisteren?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Karzai het volgende:
Naar huis gestuurd, ik hoef niet meer op het werk te komen tot nader order
Ik zit er met smart op te wachtenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Karzai het volgende:
Naar huis gestuurd, ik hoef niet meer op het werk te komen tot nader order
oh. vind je het erg?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Nee ik kan niet thuiswerken, werkzaamheden zijn opgeschort
Ik kreeg net al applaus van een dame van mijn werk en een kontwiebeltje op de webcamquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Driequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Aangezien ik twee keer mee heb gedaan, valt het me mee waar ik sta.
Oh ja, derp. Dag 2 en dag 3 zeker?quote:
oke.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
De reden waarvoor wel, maar even thuis zitten vind ik niet erg
jepquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, derp. Dag 2 en dag 3 zeker?
Ik zie het. Ik ga me vanavond bedienen van grote hoeveelheden alcohol om me daartegen te verdedigenquote:
Als ex arts moet je dat toch niet verbazen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan uitstraling ineens zo stijgen
met appelmoes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Karzai het volgende:
Voor de derde keer patat eten, die diepvrieszak moet nog leeg
echt zo nasty..quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt een shitload troep gegeten en heb nu een blikje fernandes
if we're gonna die, might as well die fat..quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt een shitload troep gegeten en heb nu een blikje fernandes
ik was vanochtend voor 9:00 bij de Lidl hier. WEER geen kipfiletquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar mijn eigen hamstersupermarkt, was er maandag voor het laatst dus ben heel benieuwd hoe de situatie daar nu is.
beter dik in je kist dan een schranspartij gemistquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
if we're gonna die, might as well die fat..
in de ah onder bijenkorf geen wc papier. Niet eens een velletjequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar mijn eigen hamstersupermarkt, was er maandag voor het laatst dus ben heel benieuwd hoe de situatie daar nu is.
zit je je al met gras af te vegen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de ah onder bijenkorf geen wc papier. Niet eens een velletje
Ik las net dat je wc papier kan bestellen bij Fles.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, eergisteren had je 19 punten en gisteren en vandaag de volle 25.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Dat ik precies op 69 sta....
ik heb nog 11 rollen, wat heb je te bieden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heeft genoeg voor de komende 10 jaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las net dat je wc papier kan bestellen bij Fles.
Een bitterbal per velquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog 11 rollen, wat heb je te bieden?
Ze kan het komen halenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las net dat je wc papier kan bestellen bij Fles.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://howmuchtoiletpaper.com/
@:bitterbal kan je uitrekenen hoe lang je nog kan met je voorraad.
Awwyiss, drie maanden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een kutsite. Denken dat je 16 runs met 1 rol kunt doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
Nee. Ik ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen bezorging? Durf niet naar buiten
Wat een kutsite. Het werkt niet als je meer dan 200 rollen in huis hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutsite. Denken dat je 16 runs met 1 rol kunt doen
Ik had letterlijk nét voor het gehamster losbarstte een nieuwe baal gehaald.quote:
IP adres is nu naar de politie gestuurdquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutsite. Het werkt niet als je meer dan 200 rollen in huis hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
IP adres is nu naar de politie gestuurd
Frot jij er naderhand ook een hele rol in?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutsite. Denken dat je 16 runs met 1 rol kunt doen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frot jij er naderhand ook een hele rol in?
als je aan t gapen (op z'n engels) bent omdat je een dikke bolus hebt gelegd, dan moet je er toch een kurk in douwenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frot jij er naderhand ook een hele rol in?
Dat kan ook met wat anders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je aan t gapen (op z'n engels) bent omdat je een dikke bolus hebt gelegd, dan moet je er toch een kurk in douwen
quote:
Gezellig! Wie breng je mee?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de wc papier politie komt een bezoekje brengen straks.
asociaal kutvolk is het. Kunnen we niet hebben in de buurt van Foqueville natuurlijk.quote:
ben vanmorgen even naar de fysio in Zwitserland geweest. hier in de omgeving niemand op straat in Basel/Allschwil (CH) drukte van jewelstequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
die fransen
4 MINUTEN GELEDEN
Franse stranden dicht
Alle Franse stranden langs de Middellandse Zee zijn dicht gegaan voor het publiek. Hiertoe is besloten om besmetting te voorkomen.
"Er zaten te veel mensen op het strand", laten de regionale autoriteiten weten. "Mensen mogen kort naar buiten en in de buurt van hun huis. Maar hele groepen kwamen naar het strand, soms uren lang."
De maatregel geldt voor de gehele kustlijn, van de Italiaanse tot de Spaanse grens. Ook op Corsica mogen mensen de stranden niet meer op.
Aan de Atlantische kust is een deel van de stranden in Bretagne gesloten voor publiek.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
asociaal kutvolk is het. Kunnen we niet hebben in de buurt van Foqueville natuurlijk.
Cool, dus als je dat formulier zes keer print en steeds een ander vinkje aankruist mag je ongeveer allesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef crv het volgende:
vodje laten zien, was in orde, gevraagd ofdat ik een 2e kruisje mocht zetten voor het boodschappen doen maar dat mocht niet. moet een 2e formulier invullen. ik zeg ok, prima doe ik dat au revoir en weg..... hoezo 2e formulier, de 1e heeft ie niet eens met mijn identiteitskaart gechecked
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef Muck het volgende:
Gebruiker moest met SPOED!!!* een beeldscherm hebben
Wij alles uit handen laten vallen om dat ding klaar te zetten, bellen hem even...
'kan ik hem ook morgen ophalen?'
Hmm, hoeveel spoed had het dan he? HE?!
*ja, drie uitroeptekens, all caps
NEE NU NU NUquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef Muck het volgende:
Gebruiker moest met SPOED!!!* een beeldscherm hebben
Wij alles uit handen laten vallen om dat ding klaar te zetten, bellen hem even...
'kan ik hem ook morgen ophalen?'
Hmm, hoeveel spoed had het dan he? HE?!
*ja, drie uitroeptekens, all caps
Dat heb ik wel zo'n beetje gezegd ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE NU NU NU
Anders geven we hem met iemand anders mee en dit is de laatste. Binnen 10 minuten hier of OPSODEMIETEREN.
quote:
Muckiequote:
Wij wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
Muckie![]()
maar ja ... fles wil me niet hier
Lekker bezig!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
Pf, de bout af.
Maaltijden rond gereden voor degene die dat nodig hebben.
Daarna zolder af gemaakt en opgeruimd.
Moet eigenlijk een recruiter terug bellen, maar dat komt morgen wel.
Ik vind de curved screens die we hier nu hebben wel lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig al drie om uit te kiezen hier.Praktisch genoeg stond m'n eigen pc toch al niet aangesloten nu, dus muis en (prettig) toetsenbord hoef ik ook niet mee te slepen.
Ammeflesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
Muckie![]()
maar ja ... fles wil me niet hier
ok dan fles kan een Corona krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ga er toch even tussenuit en nog even van het zonnetje genieten
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pootje gaat erg goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind de curved screens die we hier nu hebben wel lekker
Wil ik ook wel om te gamen![]()
[..]
Ammefles
Hoe is het nou?
geniet ervan zolang het kanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga mezelf nog even uitlaten. Teveel binnen word ik blijkbaar toch ook een beetje gek(ker) van.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
ok dan fles kan een Corona krijgenWhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ga er toch even tussenuit en nog even van het zonnetje genieten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier eindelijk een rustig dagje.quote:
19-15-18 de laatste dagen. de big wave komt eraan hoor, maak je geen zorgen.quote:
Ik vind het zo stom dat ze die grafiek per 100000 inwoners doen van de rivm.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
19-15-18 de laatste dagen. de big wave komt eraan hoor, maak je geen zorgen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens mijn Appie heeft weer grip op de situatie!Natuurlijk nog niet de pasta en wc rollen maar er was gewoon weer groente, vlees, brood, koekjes en chips.
Ik heb een doosje merci gekocht en achtergelaten bij de servicebalie, werd zeer gewaardeerd.
ik zie liever een foto van haar in zwemkleding, dan in joggingpak op de bank..quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Karzai het volgende:
Een lekker wijf in zwemkleding is altijd goed
Ik vraag me altijd af voor welk bedrijf je in hemelsnaam werkt. De AIVD?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier eindelijk een rustig dagje.
- de pin werkt
- mobiele netwerk is up
- ziekenhuizen bereikbaar
- www werkt
- alle kritieke tv kanalen in de lucht
- er is stroom
Als deze griep over is pak ik serieus een jaar vrij
Liev!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een doosje merci gekocht en achtergelaten bij de servicebalie, werd zeer gewaardeerd.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens mijn Appie heeft weer grip op de situatie!Natuurlijk nog niet de pasta en wc rollen maar er was gewoon weer groente, vlees, brood, koekjes en chips.
Ja vandaag gaat zoveel beter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!
Gaat het nog steeds oké met je kleintje?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vandaag gaat zoveel beter.
Liet haar net even rennen in de tuin, kreeg ze enorme hoestbui van de inspanning en moest ze overgeven. Oepsie hahaquote:
Proostquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Weekend![]()
zo maar eens een biertje open maken. Is alweer lang genoeg geleden.
Als ze genoeg energie heeft om te rennen zit het wel snorquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liet haar net even rennen in de tuin, kreeg ze enorme hoestbui van de inspanning en moest ze overgeven. Oepsie haha
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze genoeg energie heeft om te rennen zit het wel snor
Ik hoor heel veel mensen die aanname doen ja. Volgens mij is daar nog geen enkel bewijs voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo ja, dan ben je er maar vanaf.
Het zou kunnen, maar het kan ook een gewoon griepje zijn geweest. Jezelf en mevrouw Haags even goed in de gaten houden de komende twee weken!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraag me toch af of het corona was. Zo ja, dan ben je er maar vanaf. Zo niet, als dat ook nog volgt ergens....
Is ook zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel mensen die aanname doen ja. Volgens mij is daar nog geen enkel bewijs voor.
Nouja 2.5 week geleden waren ze beiden al ziek. Ook met koorts. En dochter nu weer dus. Ik had vorige week 5 dagen lang zeurderige hoofdpijn. Nooit gehad, zwaar irritant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar het kan ook een gewoon griepje zijn geweest. Jezelf en mevrouw Haags even goed in de gaten houden de komende twee weken!
Wat een lelijke beesten als ze klein zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
awwwww
https://www.facebook.com/oregonzoo/videos/882182728879658/
Wel super grappig:Pquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een lelijke beesten als ze klein zijn
struisvogels zijn pas lelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een lelijke beesten als ze klein zijn
Vliegende rattenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel super grappig:P
Weet je wat pas leijke beesten zijn als ze klein zijn. Duiven...
Idem hier. Ik was al twee keer verkouden geweest toen ik het in Boedapest weer kreeg. Denk niet dat ik koorts had, maar wel hoofdpijn, spierpijn en zo. Wie weet was het corona en sta ik nu in de beschermende muurquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja 2.5 week geleden waren ze beiden al ziek. Ook met koorts. En dochter nu weer dus. Ik had vorige week 5 dagen lang zeurderige hoofdpijn. Nooit gehad, zwaar irritant.
Misschien was dit het wel.
als ze net uit een ei komen niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kleine zijn super schattig en zacht
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel super grappig:P
Weet je wat pas leijke beesten zijn als ze klein zijn. Duiven...
nee maar als ze beetje veren krijgen en die lange gekke potenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
al
[..]
als ze net uit een ei komen niet hoor
Zijn zoveel mensen ziek. Stiekem hebben tienduizenden mensen dat virus al of hebben het al gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem hier. Ik was al twee keer verkouden geweest toen ik het in Boedapest weer kreeg. Denk niet dat ik koorts had, maar wel hoofdpijn, spierpijn en zo. Wie weet was het corona en sta ik nu in de beschermende muur
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als ze beetje veren krijgen en die lange gekke poten
Nog net iets ouder dan deze![]()
[ afbeelding ]
Ja, bij een ander virus is het normaalgesproken inderdaad zo dat als je het doorstaan hebt, dat je immuun wordt. We kunnen wel aannemen dat dat hier ook zo is "omdat het ook een virus is", maar bewezen is dat nog niet.quote:
Klopt. Enge shit allemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bij een ander virus is het normaalgesproken inderdaad zo dat als je het doorstaan hebt, dat je immuun wordt. We kunnen wel aannemen dat dat hier ook zo is "omdat het ook een virus is", maar bewezen is dat nog niet.
Ja. Nou ja we doen wat we kunnen hequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Enge shit allemaal.
Ja ik voel de muren ook op me af komen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nou ja we doen wat we kunnen he![]()
Ik ga zo ook nog even buiten lopen. Ben ik wel even aan toe gewoon
Ik zie dit zo voor mequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik nieste van het stof vanmiddag in mn achtertuin.. En mn buurvrouw was aan t kuchen.
Leverde een enigszins grappige corona fanfare (en discussie over de schutting heen) op.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zie ik vrij regelmatig van dichtbij.. Vind het toch lelijke units als ze uit dat ei komen.
Maar dan moet het sowieso exact hetzelfde virus zijn, je ziet het met het griepvirus dat ieder jaar wel weer anders is/muteert, je kan het steeds weer krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bij een ander virus is het normaalgesproken inderdaad zo dat als je het doorstaan hebt, dat je immuun wordt. We kunnen wel aannemen dat dat hier ook zo is "omdat het ook een virus is", maar bewezen is dat nog niet.
Lolquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
Vervolgens kwam de dochter van mn buren thuis een een volgelaatsmasker en handschoenen waarmee een dierenarts het achterste van een koe mee binnen gaat.
Die trekt elke dag gekkere dingen aan
ja maar toch hebben we daar al iets tegen opgebouwd geloof ik. deze zit toch ook niet in dezelfde familie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dan moet het sowieso exact hetzelfde virus zijn, je ziet het met het griepvirus dat ieder jaar wel weer anders is/muteert, je kan het steeds weer krijgen
Lekker even een rondje gelopen. Nog geen 500 meter alles bij elkaar denk ik. Maar toch. Even een frisse neusquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik voel de muren ook op me af komen.
Wauw, drastischquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
ah nos nu
3 MINUTEN GELEDEN
Minister Bruins treedt af
Minister Bruins voor Medische Zorg heeft vandaag ontslag aangevraagd bij de Koning. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken over.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker even een rondje gelopen. Nog geen 500 meter alles bij elkaar denk ik. Maar toch. Even een frisse neus
En dan moet de paniek nog beginnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer voor die man. Kunnen we hem ergens bedanken? Misschien heeft hij facebook
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan moet de paniek nog beginnen
nou ja dit was misschien sowieso wel te veel voor hem. ken hem verder niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan moet de paniek nog beginnen
Stuur hem een bitterballetjequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer voor die man. Kunnen we hem ergens bedanken? Misschien heeft hij facebook
Totaal ongeschikt mannetje voor die baan ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
ah nos nu
3 MINUTEN GELEDEN
Minister Bruins treedt af
Minister Bruins voor Medische Zorg heeft vandaag ontslag aangevraagd bij de Koning. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken over.
ja misschien. maar hij heeft het wel geprobeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal ongeschikt mannetje voor die baan ook.
Lijkt mij welquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien. maar hij heeft het wel geprobeerd.
Alleen rutte gaat maar onvermoeid door maar dat is een robot.
Beetje kerel krijgt hier energie van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien. maar hij heeft het wel geprobeerd.
Alleen rutte gaat maar onvermoeid door maar dat is een robot.
Lockdownquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
Persconferentie rond 18.30 uur verwacht.
https://twitter.com/intent/user?user_id=177119217
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden in corona topic foto gepost van hornbach. staan ze gewoon in de rij buiten te wachten
vandaag hier in de stad ok veel mensen buiten. Stelletjes ook die ijsjes eten terwijl gister was het compleet leeg.quote:
Ik zie Bauhaus op Facebook zeggen dat iedereen thuis moet blijvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden in corona topic foto gepost van hornbach. staan ze gewoon in de rij buiten te wachten
Snap jij het nogquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag hier in de stad ok veel mensen buiten. Stelletjes ook die ijsjes eten terwijl gister was het compleet leeg.
da hep op feesboek gestaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie Bauhaus op Facebook zeggen dat iedereen thuis moet blijven
Mensen nemen het niet zo seriesquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
nee ik snap het oprecht nietalsof wij andere dinge lezen en zien
'mijn' Gamma is al heel de week parking 100% vol overdag. Mensen staan zelfs in de berm geparkeerd..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'mijn' Gamma is al heel de week parking 100% vol overdag. Mensen staan zelfs in de berm geparkeerd..
150 auto's zeker.
Allemaal iele mannen die door hun vrouw aan het werk gezet wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'mijn' Gamma is al heel de week parking 100% vol overdag. Mensen staan zelfs in de berm geparkeerd..
150 auto's zeker.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal iele mannen die door hun vrouw aan het werk gezet worden
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Tja ik ben ook schaamteloos schroeven wezen halen
Hebben ze straks daar een,massale uitbraakquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
lees net dat veel van die turkse koffiehuizen hier in de schilderswijk nog gewoon open zijn
Meh.. moest een lekkage fixen bij m'n oudersquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij slaat de spijker vaker op zijn kop.
[..]
Wat dacht je? "Screw it!"quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Tja ik ben ook schaamteloos schroeven wezen halen
Da's kutquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh.. moest een lekkage fixen bij m'n ouders
Daar mag wel een keer een bom op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
lees net dat veel van die turkse koffiehuizen hier in de schilderswijk nog gewoon open zijn
Hoezo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
soms denk ik dat wij de gene hier zijn die gek zijn hoor ;P
Niks mis mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Drollen liepen anders de kruipruimte in
Is dit weer een van je seksistische posts?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh.. moest een lekkage fixen bij m'n ouders
Frantic heeft WEL een redelijk normaal brein. Dat gebeurt weleens bij mensen. Nieuw voor je, ik weet het. Wen er aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit weer een van je seksistische posts?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frantic heeft WEL een redelijk normaal brein. Dat gebeurt weleens bij mensen. Nieuw voor je, ik weet het. Wen er aan.
nou nou nouquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar mag wel een keer een bom op.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frantic heeft WEL een redelijk normaal brein. Dat gebeurt weleens bij mensen. Nieuw voor je, ik weet het. Wen er aan.
Zag hem ook net.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
karzai. je stad
https://www.parool.nl/ams(...)-lucht-uit~b9b3f08f/
De Turkse gemeenschap is niet bang voor Corona. Ze spelen daar ook vrolijk de competitie uit en als je wat zegt als speler ontslaan ze je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
ja het is echt rustig op straat hoor, normaal kan je daar over de hoofden lopenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
karzai. je stad
https://www.parool.nl/ams(...)-lucht-uit~b9b3f08f/
Heel verschil met hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is echt rustig op straat hoor, normaal kan je daar over de hoofden lopen
Zouden ze zichzelf nou stoer vinden of wat zou het zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Toekito het volgende:
De Turkse gemeenschap is niet bang voor Corona. Ze spelen daar ook vrolijk de competitie uit en als je wat zegt als speler ontslaan ze je.
Zijn er niet mee bezigquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden ze zichzelf nou stoer vinden of wat zou het zijn?
Truequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat centrum gebied hoger opgeleid is dus het wat beter begrijpt?
Hier in den haag is dat verschil nog niet z groot bij het centrum
Is cultuur.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden ze zichzelf nou stoer vinden of wat zou het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |