Dat denk en hoop ik te concluderen uit de oplopende cijfers. Aanname, ik weet hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het testen nu eindelijk flink op gang komt?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
laten we maar blij zijn dat het geen ebola is
Uit capaciteitsoogpunt kun je beter ebola hebben, daar zijn de meeste mensen binnen een dag of 3 dood en nemen ze geen bed meer in beslag. Met corona liggen ze er gerust 2 weken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
laten we maar blij zijn dat het geen ebola is
Dat is mooi kutquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
13:32
De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) verwacht volgende week nog eens 500 tot 1000 nieuwe patiënten op de intensive cares in Nederland. Dat staat in een mededeling van de voorzitter aan de leden. De vereniging gaat nu actief na welke intensivecareafdelingen het zo druk hebben met coronaslachtoffers dat er patiënten moeten worden overgeplaatst.
,,Op dit moment is er een scheve verdeling van het aantal Covid-19-patiënten op de verschillende ic-afdelingen in het land", aldus de NVIC.
Vooral Brabant heeft het erg zwaar. Het Amphia Ziekenhuis in Breda vervoert vanmiddag de eerste 5 coronapatiënten naar ziekenhuizen buiten Brabant. In ambulances worden ze verhuisd naar ziekenhuizen in Rotterdam en Ede-Wageningen.
AD
we hadden ook zonder elkaar verder moeten levenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit capaciteitsoogpunt kun je beter ebola hebben, daar zijn de meeste mensen binnen een dag of 3 dood en nemen ze geen bed meer in beslag. Met corona liggen ze er gerust 2 weken.
quote:
McEbola of Ebolakingquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soort van komedie. Met ebolaburgers.
je maintiendraiquote:
Meer zo'n groezelige hamburger van een schimmig tentje.quote:
mag ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan luctor et emergo
Allemaal kekke Mad Max achtige pakjes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, als de wereld vergaat, heb ik alvast de ultieme dystopische outfits klaarliggen.
Wat minder stoffig, maar ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal kekke Mad Max achtige pakjes?
Ik denk dat je ongelijk hebt. Maar het zou mooi zijn inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk en hoop ik te concluderen uit de oplopende cijfers. Aanname, ik weet het
Daar ben ik vooral bang voor jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
komt het ook wel Haags. Afwachten hoe lang het gaat duren
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof in wir schaffen das!!
En dat zeg je dan heel boos
Niet doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Fles houdt het allemaal keurig voor ons bij mensen
Vanavond om 8 stel ik voor dat we klappen voor fles op onze balkonnetjes en in de tuinen
Ik doe niet mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond om 8 stel ik voor dat we klappen voor fles op onze balkonnetjes en in de tuinen
Nee wel eenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen dan hier klappen?
Heeft iemand een klap smiley?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb wel dezequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
wat was het gisteren?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Karzai het volgende:
Naar huis gestuurd, ik hoef niet meer op het werk te komen tot nader order
Ik zit er met smart op te wachtenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Karzai het volgende:
Naar huis gestuurd, ik hoef niet meer op het werk te komen tot nader order
oh. vind je het erg?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Nee ik kan niet thuiswerken, werkzaamheden zijn opgeschort
Ik kreeg net al applaus van een dame van mijn werk en een kontwiebeltje op de webcamquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Driequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Aangezien ik twee keer mee heb gedaan, valt het me mee waar ik sta.
Oh ja, derp. Dag 2 en dag 3 zeker?quote:
oke.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
De reden waarvoor wel, maar even thuis zitten vind ik niet erg
jepquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, derp. Dag 2 en dag 3 zeker?
Ik zie het. Ik ga me vanavond bedienen van grote hoeveelheden alcohol om me daartegen te verdedigenquote:
Als ex arts moet je dat toch niet verbazen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan uitstraling ineens zo stijgen
met appelmoes?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Karzai het volgende:
Voor de derde keer patat eten, die diepvrieszak moet nog leeg
echt zo nasty..quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt een shitload troep gegeten en heb nu een blikje fernandes
if we're gonna die, might as well die fat..quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt een shitload troep gegeten en heb nu een blikje fernandes
ik was vanochtend voor 9:00 bij de Lidl hier. WEER geen kipfiletquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar mijn eigen hamstersupermarkt, was er maandag voor het laatst dus ben heel benieuwd hoe de situatie daar nu is.
beter dik in je kist dan een schranspartij gemistquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
if we're gonna die, might as well die fat..
in de ah onder bijenkorf geen wc papier. Niet eens een velletjequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zo even naar mijn eigen hamstersupermarkt, was er maandag voor het laatst dus ben heel benieuwd hoe de situatie daar nu is.
zit je je al met gras af te vegen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de ah onder bijenkorf geen wc papier. Niet eens een velletje
Ik las net dat je wc papier kan bestellen bij Fles.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, eergisteren had je 19 punten en gisteren en vandaag de volle 25.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Dat ik precies op 69 sta....
ik heb nog 11 rollen, wat heb je te bieden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heeft genoeg voor de komende 10 jaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las net dat je wc papier kan bestellen bij Fles.
Een bitterbal per velquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog 11 rollen, wat heb je te bieden?
Ze kan het komen halenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las net dat je wc papier kan bestellen bij Fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |