Mooi dat ze jullie toch gaan helpenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:09 schreef Logician2.0 het volgende:
Net teruggebeld, we moeten vanmiddag toch langskomen op een speciaal spreekuur, waar de dokter in een beschermd pak de longen en saturatie nog eens na gaat kijken.
We moeten wachten op de parkeerplaats en worden gebeld als we 1 voor 1 naar binnen mogen.. en na dat onderzoek wordt er een plan opgesteld
"Jet fuel can't melt steel beams"?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:29 schreef Sfancta het volgende:
Zie het somber in, ik ga teksten hakken in wat keien in de tuin voor een latere samenleving... Man man man wat een drama/
Jouw prognose is al flink de mist in gegaan hequote:Op donderdag 19 maart 2020 11:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Op basis van dat deze regering al wekenlang inzake corona consistent zwaar achter de feiten aanloopt
Al mijn prognoses klopten juistquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jouw prognose is al flink de mist in gegaan he
Ditquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:25 schreef MQBM het volgende:
[..]
Mochten jullie straks thuis uit moeten gaan zieken, bestel dan even een saturatiemeter. Dan kan je dat goed in de gaten houden. Het is ook het criteria van de huisarts om je door te sturen naar het ziekenhuis. Zet 'm op, we komen er door hoor!
Lastig klikken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, een youtube link naar mijn favoriete nummer
Die zullen niet afdoende blijken. Kijk om je heen. Het gros doet nog alsof het gewoon een griepje met bijkomend voordeel een ingelaste semi-vakantie is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
We zouden nu RUSTIG moeten zijn en wachten of de regels van een paar dagen geleden effect zullen hebben.
Deze?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, een youtube link naar mijn favoriete nummer
conjunctival congestion (0.8%)quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
En iets wat ik bijna bizar vind, omdat ik dit eerder zelf noemde (en ik ben serieus geen trol) maar hij vroeg of ik ook last van mijn ogen had gehad ..
waarschijnlijk zit hij er niet ver naast maar als het RIVM/GGD amper test kom je daar ook nooit achter he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jouw prognose is al flink de mist in gegaan he
Is toch ook de eigen verantwoording van die mensen en zijzelf zullen uiteindelijk met de gevolgen opgescheept worden? (Ziek worden).quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zullen niet afdoende blijken. Kijk om je heen. Het gros doet nog alsof het gewoon een griepje met bijkomend voordeel een ingelaste semi-vakantie is.
Goede tip! Dank jequote:Op donderdag 19 maart 2020 11:25 schreef MQBM het volgende:
[..]
Mochten jullie straks thuis uit moeten gaan zieken, bestel dan even een saturatiemeter. Dan kan je dat goed in de gaten houden. Het is ook het criteria van de huisarts om je door te sturen naar het ziekenhuis. Zet 'm op, we komen er door hoor!
Eindelijk 10 liter potten mayonaise kopen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Consument mag naar Sligro en Makro
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-sligro-en-makro
GENOT.
En dat gaan we dan natuurlijk massaal doen, want nieuw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Sfancta het volgende:
Nu is het echt hamsteren geslagen
Ja! Zooo blij, na 2wk voelt dit echt als een opluchtingquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi dat ze jullie toch gaan helpen
Doe geen moeite, iemand ging je al voor:quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:29 schreef Sfancta het volgende:
Zie het somber in, ik ga teksten hakken in wat keien in de tuin voor een latere samenleving... Man man man wat een drama/
Sligroquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Sfancta het volgende:
Man man manquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Sfancta het volgende:
ik meende te horen - bron weet ik even niet meer - dat muggen het niet verspreiden omdat het niet via het bloed verspreid. Zoiets...quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Zwansen het volgende:
Fuck, ik nu ook ineens muggen in m’n huis.
Zouden muggen dit ook kunnen verspreiden?![]()
Ja, maar ook mensen die wél gehoor geven zullen hierdoor mogelijk ziek worden, bijvoorbeeld tijdens kortstondig boodschappen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is toch ook de eigen verantwoording van die mensen en zijzelf zullen uiteindelijk met de gevolgen opgescheept worden? (Ziek worden).
Ohh dank je, bloed opgeven staat dat ook ergens toevallig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
conjunctival congestion (0.8%)
Wat denk je van de mensen die ze aansteken? Die zijn er ook de dupe van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is toch ook de eigen verantwoording van die mensen en zijzelf zullen uiteindelijk met de gevolgen opgescheept worden? (Ziek worden).
Bloed hoesten wel dus dat zal er vast mee te maken hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ohh dank je, bloed opgeven staat dat ook ergens toevallig?
Eindelijk haribo silos kopenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Als ze gewoon zelf hun handen wassen, eventueel zelf een meter extra ver weg lopen etc? Je hebt het ook zelf in de hand. De supermarkt zal de plek zijn waar mensen het grootste risico lopen inderdaad, als ze daar bewust van zijn kunnen ze het zoveel mogelijk proberen te voorkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, maar ook mensen die wél gehoor geven zullen hierdoor mogelijk ziek worden, bijvoorbeeld tijdens kortstondig boodschappen doen.
Weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Logician2.0 het volgende:
Ja! Zooo blij, na 2wk voelt dit echt als een opluchting
Heb die toestanden hier nog niet gezien hoor, mensen die hoesten of aandrongen bij mij, maar zal bij jullie misschien anders zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat denk je van de mensen die ze aansteken? Die zijn er ook de dupe van.
Als je echt even boodschappen moet doen als oudere en online zit alles vol. Word je lekker ondergehoest door een bakfietsmoeder die per se samen met Mees, Sterre en Finn naar de supermarkt moet.
En weer anderen besmetten? Nee dank je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
hemoptysis (0.9%)quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ohh dank je, bloed opgeven staat dat ook ergens toevallig?
https://www.who.int/docs/(...)-19-final-report.pdfquote:typical signs and symptoms include:fever (87.9%), dry cough (67.7%), fatigue (38.1%), sputum production (33.4%), shortness of breath (18.6%), sore throat (13.9%), headache (13.6%), myalgiaor arthralgia (14.8%), chills(11.4%), nausea or vomiting (5.0%), nasal congestion (4.8%), diarrhea (3.7%), and hemoptysis (0.9%), and conjunctival congestion (0.8%)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |