Ik ga normaal gesproken om de dag naar de supermarktquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het centrum hier te zien op filmpjes ook niet, maar ik zit hier tussen twee supermarkten in en die gaan gewoon door/ Wat de mensen nu nog moeten kopen geen idee. SOmmige moeten de kasten wel stampend vol hebben.
Ik hoop dat dat nog lukt Enginequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga normaal gesproken om de dag naar de supermarkt
Voor mij echt wennen om voor een week eten te halen maar straks toch maar even doen.
Ach zal altijd wel iets te vinden zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nog lukt Engine
Ben je trouwens nog gecontroleerd op Schiphol?
om dat ik gewixed hebquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat nu weer Mario. Waarom blijf je je zelf qouten?
Hier een dikke chapeau voor de Appie.Ik zie ze keihard werken om de boel vol te houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik woon ook in een dorp, maar hier zijn de winkels evengoed leeg. Snap niet dat dat aanvullen zo lang duurt. ZIjn zoveel mensen die nu niet kunnen werken, zet die aan het werk om levenensmiddelen bij de winkel te krijgen
Ja, dat is inderdaad heel vreemd dat er geen controle is dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ach zal altijd wel iets te vinden zijn.
Nee. Heb me er best wel over verbaasd eigenlijk.
Wieksen.quote:
Moet je op wijzigen klikkenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op wijzigen klikkenniet op quote
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op wijzigen klikkenniet op quote
Heb je een lekkere moeder?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:21 schreef engine het volgende:
Dadelijk m'n moeder maar eens een flinke elleboogstoot geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |