Sowieso!quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tot de volgende keer en dan vechten we weer
Lekker manquote:
zij heeft en zonquote:
Tot zo en hou afstandquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:05 schreef aKboR het volgende:
Moet ook naar apotheek dus ga ook maar boodschappen doen zo
En dan ga je lekker in BB zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft en zon
https://www.google.com/se(...)vy+moraes&aqs=chrome..69i57.31736j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
In Nijmegen was nagenoeg niemand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:03 schreef Dotteke het volgende:
En het blijft hier gewoon doorgaan op straat. Vraag me soms af of ik alleen binnen blijf
'Gelukkig maar, dan kan jij tenminste gewoon verder gaan zoals je altijd al hebt gedaan.quote:
weg de gewinn misschien, en auto heeft zij al gewonnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ga je lekker in BB zitten.
In het centrum hier te zien op filmpjes ook niet, maar ik zit hier tussen twee supermarkten in en die gaan gewoon door/ Wat de mensen nu nog moeten kopen geen idee. SOmmige moeten de kasten wel stampend vol hebben.quote:
Jij woont in Madurodam?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien komt omdat ik niet in een grote stad woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |