SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 19-03-2020 10:00:29 ]![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi skeet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh aKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen aKboR
Goedemorgen Dotteke“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Morguh mrslWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Limoentjuh het volgende:
En ik ga maar wat anders doen![]()
Veel plezier hier en een mooie coronavrije dag verder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijne dag Limoentjuh. Doe kalm aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
U ook een fijne dag gewenst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
U2quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Limoentjuh het volgende:
En ik ga maar wat anders doen![]()
Veel plezier hier en een mooie coronavrije dag verder![]()
![]()
Liefffquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:00 schreef Limoentjuh het volgende:
@:engine welkom terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fijne corona vrije dag moen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Sowieso!quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tot de volgende keer en dan vechten we weer
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker manquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En het blijft hier gewoon doorgaan op straat. Vraag me soms af of ik alleen binnen blijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen mogen toch nog wel de straat op, er is nog geen lockdown hé“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
zij heeft en zonquote:
https://www.google.com/se(...)vy+moraes&aqs=chrome..69i57.31736j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8![]()
Vanmiddag ook even boodschapjes doen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Tot zo en hou afstandquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:05 schreef aKboR het volgende:
Moet ook naar apotheek dus ga ook maar boodschappen doen zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hopen dat de schappen weer wat voller zijn“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
En dan ga je lekker in BB zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft en zon
https://www.google.com/se(...)vy+moraes&aqs=chrome..69i57.31736j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Nijmegen was nagenoeg niemand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:03 schreef Dotteke het volgende:
En het blijft hier gewoon doorgaan op straat. Vraag me soms af of ik alleen binnen blijfEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou zag vanmorgen al weer fotos voorbij komen van hele lege schappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
'Gelukkig maar, dan kan jij tenminste gewoon verder gaan zoals je altijd al hebt gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weg de gewinn misschien, en auto heeft zij al gewonnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ga je lekker in BB zitten.![]()
Misschien komt omdat ik niet in een grote stad woon“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
In het centrum hier te zien op filmpjes ook niet, maar ik zit hier tussen twee supermarkten in en die gaan gewoon door/ Wat de mensen nu nog moeten kopen geen idee. SOmmige moeten de kasten wel stampend vol hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij woont in Madurodam?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien komt omdat ik niet in een grote stad woon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |