Veel ZZPers maken bewust de keuze om niet voor een baas te werken, dan verdien je wel wat meer, maar het heeft ook een risico. Zelf zou ik prima als ZZPér kunnen werken, maar geld vind ik gewoon minder interessant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik zeg dat is bijstandsniveau die regeling van de overheid, daarmee kan ik niet eens mijn vaste lasten betalen. En keuze, keuze?
Er wonen daar ook andere mensen dan de Grote Leider hè...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef Zipportal het volgende:
Rocketman zoekt het maar lekker uit.
Je ziet het nog steeds. Hele gezinnen die boodschappen gaan doen. Groepjes jeugd samen in de winkel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Amsterdamse politie bezorgd over jongeren op straat: ’Te weinig afstand’
https://www.telegraaf.nl/(...)at-te-weinig-afstand
Zelfde als in Nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:29 schreef THEFXR het volgende:
250.000 Nederlanders in het buitenland, hoe gaan die overleven?
Ik dacht dat-ie een soort imitatie van Alex Jones gaf, als cabaretje...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vond die showtjes altijd wel prima, maar die bolle gek slaat nu helemaal door.
Noord-Korea is continu een humanitaire rampquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren had KimGod het virus nog overwonnen.twitter:NOS twitterde op donderdag 19-03-2020 om 10:18:52Humanitaire ramp dreigt in Noord-Korea, Kim geeft problemen toe https://t.co/3QmEJjWsEO reageer retweet
Op naar het Remco Breuker topic.
Einde Noord Koreaquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren had KimGod het virus nog overwonnen.twitter:NOS twitterde op donderdag 19-03-2020 om 10:18:52Humanitaire ramp dreigt in Noord-Korea, Kim geeft problemen toe https://t.co/3QmEJjWsEO reageer retweet
Op naar het Remco Breuker topic.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Fittness, aerobic enz enz via youtube een idee?![]()
Doegquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Lekker onderwerp jongens.
Ik neem ff corona pauze hier
Ik hoorde gisteren berichten over de abn of rabo geloof ik die aan het denken waren om bv hypotheekbetalingen tijdelijk stop te leggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik zeg dat is bijstandsniveau die regeling van de overheid, daarmee kan ik niet eens mijn vaste lasten betalen. En keuze, keuze?
Beterschap en sterkte ...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Huisarts belde mij net en denkt dat wij het echt wel hebben.. ggd test alleen echt nog steeds niet.. hij gaat nogmaals bellen en belt later terug maar wij moeten nogmaals2wk thuisblijven
Sterkte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Huisarts belde mij net en denkt dat wij het echt wel hebben.. ggd test alleen echt nog steeds niet.. hij gaat nogmaals bellen en belt later terug maar wij moeten nogmaals2wk thuisblijven
Oh echtquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Ze zullen wel moetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik vind die thuisbezorgacties van de restaurants ook wel mooi... dan gaat die sector niet helemaal genadeloos onderuit.
Dat is rot, maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik zou dan in de toekomst nooit meer bij zo'n producent bestellen. Schandelijke opstelling. Ik denk dat Philips patenten heeft liggen, misschien dat zij willen meewerken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Italie is men bezig beademings apparatuur te printen, toen ze de CAD tekening opvroegen bij de producent kregen ze gelijk met Claims te maken.
Oei. Sterkte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Sociale bijstand is volgens mij 1.635,60 bruto.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet zo duur, luxe, ongeveer 1.100 ¤ vaste lasten plus nog wat variabelen kosten. Bijstand is 940 ¤.
Sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Als je goed ziek bent heb je geen tijd om op FOK! te posten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echtVallen de symptomen mee of zijn jullie goed ziek?
Voor een gezin ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:35 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Sociale bijstand is volgens mij 1.635,60 bruto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |