Het wegen van de hier bejubelde Ab is zeker niet offtopic. The people must knowquote:
jeps. ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik moet leren om niet op dit soort dingen te klikken![]()
Ja dit is gebaseerd op het minimaal testen van ons in NL. Daarom hebben wij ook zo'n hoog dodental ten opzichte van bijvoorbeeld Duitsland. Als je het sterftecijfer ten opzichte van de besmettingen van Duitsland uitrekent en dat toepast op NL zitten we hier al op 30000+ besmettingen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze testen veel minder nu toch?
Zou Rutte daar niet op terugkomen in de 2e termijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb trouwens nergens nog een antwoord gehoord op de vraag die gisteren in het debat ook gesteld is.
Waarom zegt de RIVM dat je na 24 uur klachtenvrij alweer naar buiten mag en zegt de WHO 2 weken?
Waarom denk de RIVM het beter te weten dan de WHO?
Gebeurt ook op andere plekken in Azië, zoals ook in de Filipijnen. (Wel in mindere mate).quote:
Dat die Chinezen knettergek zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:42 schreef Chia het volgende:
Samenvatting van de relevantie die dierentweets?
Ja nu komt het overal buiten waar je mist ziet moet je niet komen. Een chemische lockdown hebben ze gecreëerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef HulkHeld het volgende:
Misschien gek gedacht, maar gister werd duidelijk dat het virus ook in de lucht actief is, heeft de huidige mist nog invloed op eventueel meer besmettingen?
0quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:42 schreef Chia het volgende:
Samenvatting van de relevantie die dierentweets?
Zo had ik het gisteren ook begrepen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
heb ik het goed begrepen dat we elke dag sowieso 1000 mensen testen?
Wilde mijn post al wijzigen maar dank aan de modsquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:42 schreef Zeroku het volgende:
Misschien even kappen met het quoten van die Tweets? Nu staan ze 20 keer op de pagina.
want dat zijn best veel testen toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo had ik het gisteren ook begrepen ja.
Dat dat, momenteel, de maximum capaciteit per dag was.
dan is het wel 'knap' dat het elke dag stijgtquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
heb ik het goed begrepen dat we elke dag sowieso 1000 mensen testen?
Eerder minder dan meer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef HulkHeld het volgende:
Misschien gek gedacht, maar gister werd duidelijk dat het virus ook in de lucht actief is, heeft de huidige mist nog invloed op eventueel meer besmettingen?
hoezo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dan is het wel 'knap' dat het elke dag stijgt
Omdat dat wil zeggen dat elke dag een groter percentage besmet is.quote:
Dit lijkt me een vraag die door het RIVM beantwoord moet worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou Rutte daar niet op terugkomen in de 2e termijn?
o, ik las maximaal 1000 testen, maar er staat sowieso.(dus minimaal 1000 per dag)quote:
Als dieren en vooral hondenliefhebber wordt ik al misselijk bij het lezen van de titel alquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat die Chinezen knettergek zijn.
Ik wil die filmpjes niet zien. Arme arme hondje
Heb wel eens een filmpje gezien van een hond die daar levend in een frituurpan werd gegooid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als dieren en vooral hondenliefhebber wordt ik al misselijk bij het lezen van de titel al![]()
![]()
*geeft Luna een knuffel
Ja ik ook, maar ik was natuurlijk zo achterlijk om op de link te klikken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als dieren en vooral hondenliefhebber wordt ik al misselijk bij het lezen van de titel al![]()
![]()
*geeft Luna een knuffel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |