SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Alleen ingevlogen chinezen, daar bleken er wel een paar van besmet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Laten we hopen dat het correct is. Zal zo mijn glazen bol even om inlichtingen vragenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voornamelijk verantwoordelijk voor capaciteit in het ziekenhuis. Capaciteit in OK, bedden, IC-bedden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een functie heb je eigenlijk?
Dus nu vooral bezig met instroom en uitstroom voorspellen zodat we kunnen bepalen hoeveel operaties we moeten afzeggen en eventueel andere maatregelen moeten nemen (inrichten cohortverpleging bijvoorbeeld).
Normaal ben ik meer bezig met bijvoorbeeld rondrekenen productiebegroting naar benodigde capaciteit. Dus hoeveel spreekuren, OK-tijd, etc.
Het is wat complexer dan dit, maar het geeft denk ik wel een beetje een beeld.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen ingevlogen chinezen, daar bleken er wel een paar van besmet.Dan is lockdown in elk geval "een" oplossing die werkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het correct is. Zal zo mijn glazen bol even om inlichtingen vragen![]()
Ze zeggen fakenews omdat China niet goed meer test. Maar dat doen we zelf ook niet. Dus beetje raar om dat te concluderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?
Vast nog wel een paar nieuwe besmettingen, maar niet zo erg dat ze zijn opgenomen in het ziekenhuis.![]()
Als je zo'n minister gisteren letterlijk ziet omvallen denk ik laat de oppositie even voor wat het is... geen ellenlange debatten en wat al niet met clowns Wilders en Baudet die toch wel alles volledig afbranden, maar primair de focus op crisisbeheersing waar alle tijd en energie voor nodig is.
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?blablablabla![]()
Maar iedereen zit nog opgesloten, dus ja als die allemaal weer buiten gaan spelen. Succesquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voornamelijk verantwoordelijk voor capaciteit in het ziekenhuis. Capaciteit in OK, bedden, IC-bedden.
Dus nu vooral bezig met instroom en uitstroom voorspellen zodat we kunnen bepalen hoeveel operaties we moeten afzeggen en eventueel andere maatregelen moeten nemen (inrichten cohortverpleging bijvoorbeeld).
Normaal ben ik meer bezig met bijvoorbeeld rondrekenen productiebegroting naar benodigde capaciteit. Dus hoeveel spreekuren, OK-tijd, etc.
Het is wat complexer dan dit, maar het geeft denk ik wel een beetje een beeld.![]()
Heel veel succes en sterkte voor wat komen gaat
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Kritisch zijn = afbranden? Okay.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef Elan het volgende:
Als je zo'n minister gisteren letterlijk ziet omvallen denk ik laat de oppositie even voor wat het is... geen ellenlange debatten en wat al niet met clowns Wilders en Baudet die toch wel alles volledig afbranden, maar primair de focus op crisisbeheersing waar alle tijd en energie voor nodig is.
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?![]()
Misschien dan toch iets bewust uit dat Wuhan lab laten ontsnappen om world domination te krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
zou toch wat zijn als china er zo uitkomt maar kan het mij niet voorstellen![]()
Die rol moeten ze blijven uitvoeren. Houdt de regering ook scherp.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef Elan het volgende:
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik vind het vooral de grootste flauwekul. Ontzettend erg voor minister Bruins, en hopelijk staat ie er vandaag weer, alle steun voor die man. Maar je zal altijd kritisch moeten kunnen blijven op wie dan ook, op wat voor manier dan ook (binnen de kaders van de wet).quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef Elan het volgende:
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?![]()
Mwa je weet toch dat die gasten alles wat het kabinet neemt aan maatregelen op voorhand afbranden. Niet alleen over Corona.quote:
Dat is ook het spel, de vraag is alleen of er tijd is voor zulke spelletjes.blablablabla![]()
Dat wel, maar steeds 3x opnieuw dezelfde vraag beantwoorden van dezelfde persoon... Prima in normale tijden, maar hou het nu even wat korter allemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die rol moeten ze blijven uitvoeren. Houdt de regering ook scherp.![]()
Het vermoeden bestond idd dat het virus man made was, maar uit meerdere onderzoeken is gebleken dat dat niet het geval was.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:50 schreef funnywell het volgende:
[..]
Misschien dan toch iets bewust uit dat Wuhan lab laten ontsnappen om world domination te krijgen.
De bron is hier gisteren, in een van de vel voorgaande delen, ergens gepost.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
maar diemarkt is inmiddels toch al ontkracht?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het vermoeden bestond idd dat het virus man made was, maar uit meerdere onderzoeken is gebleken dat dat niet het geval was.
De bron is hier gisteren, in een van de vel voorgaande delen, ergens gepost.![]()
Wij hadden deze week een dialoog met rijksvastgoed, 2 uur lang met 16 personen in een hok.
Nee moest doorgaan.Vakman pur sang![]()
Dit is een ernstige kwestie dus niets 'kort houden'.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wel, maar steeds 3x opnieuw dezelfde vraag beantwoorden van dezelfde persoon... Prima in normale tijden, maar hou het nu even wat korter allemaal.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
In deze tijden zou men inderdaad de onderlinge geschillen opzij moeten zetten en geen kostbare tijd verspillen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa je weet toch dat die gasten alles wat het kabinet neemt aan maatregelen op voorhand afbranden. Niet alleen over Corona.
Dat is ook het spel, de vraag is alleen of er tijd is voor zulke spelletjes.
Geldt mijns inziens zeker ook voor landen onderling.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Kan iemand mij uitleggen wat Nederlanders denken te weten over de lange termijn effecten van deze ziekte dat men nu al besluit om mensen niet op de IC te leggen omdat ze nooit meer normaal zullen kunnen leven?
Zie volkskrant.nl![]()
Kritisch moet je altijd blijven, de vraag is alleen met alles wat er aan de hand is en wat er geregeld moet worden je je tijd moet verkwanselen aan politieke spelletjes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral de grootste flauwekul. Ontzettend erg voor minister Bruins, en hopelijk staat ie er vandaag weer, alle steun voor die man. Maar je zal altijd kritisch moeten kunnen blijven op wie dan ook, op wat voor manier dan ook (binnen de kaders van de wet).
Die tijd kun je zinvoller besteden door bijvoorbeeld met deskundigen aan een tafel te werken aan oplossingen,.dan een ellenlang debat met Wilders of Baudet waar van op voorhand al duidelijk is dat je het nimmer eens gaat zijn.blablablabla![]()
Het artikel is wel een stuk genuanceerder dan dat je hier nu roept.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:55 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Nederlanders denken te weten over de lange termijn effecten van deze ziekte dat men nu al besluit om mensen niet op de IC te leggen omdat ze nooit meer normaal zullen kunnen leven?
Zie volkskrant.nl[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |