SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de commentaren
Restecp! Jan ken alles snuiven, coke, xylometazoline, z'n eigen scheetjes, aardappelkroketjes, alles!
![]()
Oh Tiësto dus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Vind het nog altijd jammer dat Tiesto is opgehouden met trance, zijn producties en sets van voor 2007 zijn echt geweldig
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat heb je met iedere periode wel, sommige nummers blijken na 10 jaar nog leuk te zijn en sommige nummers zijn na 3 jaar al gedateerd. Maar de stones hebben me nooit zo geboeidquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige nummers zijn nog wel leuk en verveeld niet. Maar Stones is echt mijn favo band.Twee weekjes is nog leuk, daarna is het te lang. Ik hoop dat er in julie weer vluchten van naar amerika gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:56 schreef moemoe het volgende:
Klinkt alsof je het een beetje zat bent.
![]()
![]()
Ik krijg weer een lachkick van die gast. Man man.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Je bent dus duidelijk geen huisvrouw in het gooiquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik krijg weer een lachkick van die gast. Man man.![]()
Ook niet ergens anders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent dus duidelijk geen huisvrouw in het gooiOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja dat hoop ik ook, anders kan ik jou en mijn tante nooit opzoeken daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:59 schreef devzero het volgende:
Twee weekjes is nog leuk, daarna is het te lang. Ik hoop dat er in julie weer vluchten van naar amerika gaan.
![]()
Vertel me over je favoriete artiestenquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Is er nog iemand die van nerderlandstallig ook houd hier?.
![]()
Niet echtquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Is er nog iemand die van nerderlandstallig ook houd hier?![]()
Nederlandstalige rap? Nederlandstalige ballads?quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Is er nog iemand die van nerderlandstallig ook houd hier?![]()
De Forbidden paradise serie,en zijn live sets CD`s.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het nog altijd jammer dat Tiesto is opgehouden met trance, zijn producties en sets van voor 2007 zijn echt geweldig
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij neemt zichzelf dus gelukkig niet zo serieus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heeft die zelf geplaatst trouwens![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:03 schreef PlymouthFury het volgende:
Is er nog iemand die van nerderlandstallig ook houd hier?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In search of sunrisequote:Op donderdag 19 maart 2020 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Forbidden paradise serie,en zijn live sets CD`s.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als Ik Frank Etten lees moet ik aan Isa denken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wolter Kroes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als Ik Frank Etten lees moet ik aan Isa denken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van alle muziek bijna, maar nedtalig sommige. Hazes de dijk alberts en nog wel een paar, maar meer op feestjes dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vertel me over je favoriete artiesten.
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar, wat zing je in de karaoke bar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik hou van alle muziek bijna, maar nedtalig sommige. Hazes de dijk alberts en nog wel een paar, maar meer op feestjes dan.![]()
![]()
SInterklaasliedjes natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar, wat zing je in de karaoke bar?![]()
![]()
Voorheen wel eens, in mijn jonge stapjaren. Nu hier weleens voor de gein als mijn zoons oefenen in de muziekruimte. Laatste x roller coaster geprobeerd van Danny Vera. Ging goed, maar moest toen hoog en dat werd een giller hier hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo lopen ze er niet bij bij mijn salsa klasjesquote:![]()
![]()
Weer mij blokken.
ZO!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mir kaputmachen soll es wirden so.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, normaal en hazes en een nr van Lee towers vaak never walk alone.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet iets van de stones?quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh, normaal en hazes en een nr van Lee towers vaak never walk alone.![]()
Live?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |