Als Ik Frank Etten lees moet ik aan Isa denken.quote:
Wolter Kroes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als Ik Frank Etten lees moet ik aan Isa denken.
Ik hou van alle muziek bijna, maar nedtalig sommige. Hazes de dijk alberts en nog wel een paar, maar meer op feestjes dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vertel me over je favoriete artiesten.
Maar, wat zing je in de karaoke bar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik hou van alle muziek bijna, maar nedtalig sommige. Hazes de dijk alberts en nog wel een paar, maar meer op feestjes dan.
SInterklaasliedjes natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar, wat zing je in de karaoke bar?
Voorheen wel eens, in mijn jonge stapjaren. Nu hier weleens voor de gein als mijn zoons oefenen in de muziekruimte. Laatste x roller coaster geprobeerd van Danny Vera. Ging goed, maar moest toen hoog en dat werd een giller hier hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo lopen ze er niet bij bij mijn salsa klasjesquote:
ZO!quote:
Mir kaputmachen soll es wirden so.quote:
Oh, normaal en hazes en een nr van Lee towers vaak never walk alone.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet iets van de stones?quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh, normaal en hazes en een nr van Lee towers vaak never walk alone.
Live?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |