quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon naar Masters of Hardcore gaan
Nee totaal nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit vind jij toch een toffe gast?
Sorry als ik je met een ander verwar.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar mag je alles,en geweldige muziek.
Ja iemand die ik enigszins ken was daar dus vorig jaar met al die pillen opgepaktquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sziget is van alles wat zover ik weet en duurt ook nog eens langer. Ter plaatse is het ook goedkoper dan Rock Werchter.
Volgens mij is dat niet zo, er waren zat bands en muziek evolueert ook, je zat vast zelf in je tienerjaren toen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja net wat je leuk vind. Jaren 80 was echt dat er veel bands uit de grond kwamen.
ik schrok al.quote:
Jij ging toch stuk om zijn flater?quote:
dj jean niet serieus nemenquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
weet ik veel, 't zal allemaal wel
De jeugd lacht hem uit.Maar hij kan wel draaien.Heb hem vaker gehoord.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij ging toch stuk om zijn flater?
Wie heeft er geen hekel aan die misplaatste arrogantie van die lul.
Had zo'n DJ van tegenwoordig het niet van hem afgekeken en kon hij dat ook wel?
Zo te zien niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we elkaar vanavond weer negeren?
Met limo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een fles wodka adten, dan draai je ook goed
Er is een filmpje waar hij met droge ogen beweert dat hij zich kan meten aan .. kan ik weer niet op zijn naam komen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De jeugd lacht hem uit.Maar hij kan wel draaien.Heb hem vaker gehoord.
Alleen het is een enorme lul.
Prima. Tekort. Leuke dag gehad?quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo te zien niet.
Lekker geslapen?
Tuurlijk waren er zat bands, maar in de jaren 80 kwamen er een hoop bij ivm tegenwoordig. Was geen tiener hoor, ben 60 poezquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo, er waren zat bands en muziek evolueert ook, je zat vast zelf in je tienerjaren toen.
DJ Jean vind zich zelf wel erg tof, maar goed, hij kan wel draaien. Niet bijzonder imoquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is een filmpje waar hij met droge ogen beweert dat hij zich kan meten aan .. kan ik weer niet op zijn naam komen.
Carl Cox.Armin,Tiesto.?quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is een filmpje waar hij met droge ogen beweert dat hij zich kan meten aan .. kan ik weer niet op zijn naam komen.
Op een migraine-aanval na heb ik een prima dag gehad.quote:
Ik ben blij dat de 80iets revival over is. Het klinkt allemaal wel erg gedateerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tuurlijk waren er zat bands, maar in de jaren 80 kwamen er een hoop bij ivm tegenwoordig. Was geen tiener hoor, ben 60 poez
Ohja, dat waren atletenquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ja iemand die ik enigszins ken was daar dus vorig jaar met al die pillen opgepakt
Oh eens kijke nwat de line up is dan
In Portugal heb je ook een heel gaaf jaarlijks festival, NOS Primavera
Als je ''verplicht'' binnen zit is het toch andersquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe is het meid? Zat van het thuisblijven en ben je al aan het opwarmen voor de downtime?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:51 schreef devzero het volgende:
[..]
DJ Jean vind zich zelf wel erg tof, maar goed, hij kan wel draaien. Niet bijzonder imo
Geef ze een knuffel door de plexiglas raampjes doorquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op een migraine-aanval na heb ik een prima dag gehad.
Helaas niet in een winkel geweest, dus kan geen up-date geven.
Morgen de AH-jongetjes en meisjes maar eens vertellen hoe blij ik met ze ben.
Ik ben 68.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tuurlijk waren er zat bands, maar in de jaren 80 kwamen er een hoop bij ivm tegenwoordig. Was geen tiener hoor, ben 60 poez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik moet ze altijd op afstand houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Geef ze een knuffel door de plexiglas raampjes door
Zwijg dan maar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:53 schreef moemoe het volgende:
Soms voel ik me slecht, dat je niet zo vaak meer echt, praten wil.
De drive-through test sites zijn druk bezig, maar hier valt het nog wel mee. Ik denk dat het aantal gevallen nog wel zal oplopen. Onder tussen thuis werken aka halve dag in conference calls zittenquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:52 schreef moemoe het volgende:
Hoe is het met devvie? Is er bij jou ook corona in de buurt ondanks de temperaturen?
Jawel, maar sommige nummers zijn nog wel leuk en verveeld niet. Maar Stones is echt mijn favo band.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de 80iets revival over is. Het klinkt allemaal wel erg gedateerd.
Wie gaat er dan zingenquote:
Klinkt alsof je het een beetje zat bentquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
De drive-through test sites zijn druk bezig, maar hier valt het nog wel mee. Ik denk dat het aantal gevallen nog wel zal oplopen. Onder tussen thuis werken aka halve dag in conference calls zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |