Die vind ik niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naakte Alicia Vikander. Niks mis mee
Welke? Over Ted Bundy?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo bijzonder.
In die film net zat wel een cute meisje
Oh je moet er nog eentje toevoegen trouwens over Call me by your name gesprokenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo bijzonder.
In die film net zat wel een cute meisje
Hoe heet zij? Ze komt me bekend voorquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zij. Daar kan je toch uren naar staren joh.
Jazeker, formule 1 filmpjes kijken op YouTube, FOK!ken, en een gratis kutshooter spelen waarbij ik altijd helemaal aan gort word geschotenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe je überhaupt nog iets anders in je vrije tijd?
Done.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je moet er nog eentje toevoegen trouwens over Call me by your name gesproken
Beautiful Boy
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wel toevallig dat ze ook dezelfde naam heeft dan.
Die cast van Once Upon a time was ook niet verkeerd trouwens met bekende gezichten. Leo, Brad, Kurt Russel, Margot Robbie, Dakota Fanningquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ze zat dus ook in Okja wat ik gisteren heb gekeken en herkende haar gewoon totaal niet.
Altijd leuk.
Di Caprio en Brad Pitt samen voelde gek genoeg als een crossover de hele tijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die cast van Once Upon a time was ook niet verkeerd trouwens met bekende gezichten. Leo, Brad, Kurt Russel, Margot Robbie, Dakota Fanning
Is dit nou een pleonasme?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
compleet in scčne gezet toneelspel.
Nee, Formule 1 interesseert mij geen ene reet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand van jullie Drive to Survive gekeken? Vond het zelf maar mčh. Gewoon compleet in scčne gezet toneelspel.
Ja 2 afleveringen ofzo volgens mij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand van jullie Drive to Survive gekeken? Vond het zelf maar mčh. Gewoon compleet in scčne gezet toneelspel.
Ik ben nu bezig met het tweede seizoen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het wel goed duo eigenlijk. Hebben volgens mij ook nog nooit met elkaar in een film gespeeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Di Caprio en Brad Pitt samen voelde gek genoeg als een crossover de hele tijd
Nee mijn interesses liggen ook ergens anders sorryquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Margot Robbie is ook altijd wel fijn om naar te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed duo eigenlijk. Hebben volgens mij ook nog nooit met elkaar in een film gespeeld
Hm nee, geef mij die brunette hippie maarquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Margot Robbie is ook altijd wel fijn om naar te kijken.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, Formule 1 interesseert mij geen ene reet.
Dat is glashelder. Wel jammer, ik vind de auto’s zeer aantrekkelijk om naar te kijken en luisteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mijn interesses liggen ook ergens anders sorry
Ah wat vond je?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 2 afleveringen ofzo volgens mij.
Op die manier is het inderdaad wel nuttig om te kijken. Brengt wat meer context ten aanzien van alle teams. Misschien ga ik alsnog even Netflix pakken voor een maandje, even alles kijken. Zitten namelijk ook wel feitelijkheden in. Maar voor een groot deel vind ik het wel gespeeld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het tweede seizoen.
Best een hele lange tijd geen Formule 1 gekeken, dus ik vind het wel leuk om op deze manier de ''nieuwe coureurs'' te leren kennen en te weten wat er nu speelt.
Mag het ook allebei? Het zijn hamstertijden hč.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, geef mij die brunette hippie maar
Van mij wel maatquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag het ook allebei? Het zijn hamstertijden hč.
Ja, ik kan ook niet warm worden autos dus dan houdt het al snel opquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Dat is glashelder. Wel jammer, ik vind de auto’s zeer aantrekkelijk om naar te kijken en luisteren.
[..]
Ah wat vond je?
[..]
Op die manier is het inderdaad wel nuttig om te kijken. Brengt wat meer context ten aanzien van alle teams. Misschien ga ik alsnog even Netflix pakken voor een maandje, even alles kijken. Zitten namelijk ook wel feitelijkheden in. Maar voor een groot deel vind ik het wel gespeeld.
Need for Speed vond ik vroeger wel leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet warm worden autos dus dan houdt het al snel op
A2-vakantie racerquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Need for Speed vond ik vroeger wel leuk.
Maar daar hield het wel een beetje op bij mij met fascinatie voor auto's.
En ik herinner me ook altijd nog een race-spel wat ik bij mijn neef speelde, dat was ter tijden van de eerste 2 gta's, was met super kleine elektrisch bestuurbare raceautootjes. Ook door woonkamers enzo. Ik kan me alleen nooit de naam herinneren. Heel irritantquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat waren de basisschooltijden ja.
Ja racespelletjes zijn wel leuk.
Ik was altijd #teamSchumacherquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op die manier is het inderdaad wel nuttig om te kijken. Brengt wat meer context ten aanzien van alle teams. Misschien ga ik alsnog even Netflix pakken voor een maandje, even alles kijken. Zitten namelijk ook wel feitelijkheden in. Maar voor een groot deel vind ik het wel gespeeld.
Ik kan je hier niet mee helpen ben ik bang.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik herinner me ook altijd nog een race-spel wat ik bij mijn neef speelde, dat was ter tijden van de eerste 2 gta's, was met super kleine elektrisch bestuurbare raceautootjes. Ook door woonkamers enzo. Ik kan me alleen nooit de naam herinneren. Heel irritant
Goede coureur die Schumi, maar was wel een valse lul af en toe hoor. Wel erger dan Lewis bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was altijd #teamSchumacher.
Wel echt tof om te zien hoe Alonso nog meedoet in seizoen 1, die reed ook al toen ik keek vroeger.
Ben je dan echt ''thuis'' in de F1 van tegenwoordig dat je het gespeeld vindt? Of wat precies valt onder ''toneel'' voor jou?
moemoequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was altijd #teamSchumacher.
Wel echt tof om te zien hoe Alonso nog meedoet in seizoen 1, die reed ook al toen ik keek vroeger.
Ben je dan echt ''thuis'' in de F1 van tegenwoordig dat je het gespeeld vindt? Of wat precies valt onder ''toneel'' voor jou?
Het lijkt me ook niet dat ze zomaar alles zeggen in zo'n documentaire. Het is toch wel jezelf goed neer zettenquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goede coureur die Schumi, maar was wel een valse lul af en toe hoor. Wel erger dan Lewis bijvoorbeeld.
Van die meetings die zogenaamd achter gesloten deuren worden gehouden zijn maar gewoon met microfoontjes worden opgenomen. Er zijn toch wel zaken die ze bespreken écht zonder camera die dan veel anders gaan lijkt mij. Denk dat er flink wordt gemanipuleerd bij dat soort dingen.
Vind de F1 sowieso een beetje een toneelstuk tegenwoordig. Het racen zelf vind ik nog altijd mooi, maar in DTS wordt ook wel erg veel gedramatiseerd.
ET-TO-TJE!!!quote:
Corona, daar hadden we het nog niet over gehadquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:31 schreef Kiid het volgende:
Het topic is weer geopend vrienden. Welk onderwerp zullen we vandaag eens behandelen met zijn allen?
Leuk onderwerp. Wanneer verwacht jij de lockdown? Deze week nog?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Corona, daar hadden we het nog niet over gehad
We hebben toch al zo goed als een lockdownquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk onderwerp. Wanneer verwacht jij de lockdown? Deze week nog?
Als ik naar buiten kijk dan valt dat nog wel mee. Het lijkt meer op een zomervakantie voor sommigenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hebben toch al zo goed als een lockdown
Klopt. En als iedereen zich gewoon houdt aan de maatregelen zou het virus zich niet verder moeten verspreiden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hebben toch al zo goed als een lockdown
We willen groepsimmuniteitquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. En als iedereen zich gewoon houdt aan de maatregelen zou het virus zich niet verder moeten verspreiden.
De meeste fokkers wel denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zit wel in iedere risico categorie
Doe normaal gekquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg corona
Uit wraak tegen je eet ik nu een saucijzenbroodje
vieze ketterquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg corona
Uit wraak tegen je eet ik nu een saucijzenbroodje
Hey haags, kiid hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ho
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier
Je boy heeft een volkoren pannenkoekje op met een lichte dekking van poedersuiker. Daarnaast twee afbakbroodjes met vleeswaren. Om de lunch af te blussen at ik yoghurtquote:
Vond ik toch al een lul.quote:
Desondanks wens ik hem sterkte. Want ook een lul verdient dit nietquote:
Zero is wel prima, light is slootwater.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef Kiid het volgende:
En een glas suikervrije cola, maar ik weet niet of dat helemaal telt bij de lunch. Ik zie jullie ook geen woord reppen over drinken dus vandaar de onzekerheid
Echt hequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
En dan zei ik gister nog dat we allemaal zo volwassen zijn tegenwoordig
ja ze moeten niet zo hatenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
Zou het verschil niet weten vriend. Het is niet eens de echte cola. Smaakt allemaal hetzelfde naar mijn meningquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zero is wel prima, light is slootwater.
Dankjequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik haat iedereen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind je wel aardig, maar je bent weer aan het haten
Ik vind wel dat ik hier te weinig voor jullie ben, mja werk en fok zijn soms lastig te combinerenquote:
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
Ben ook altijd boos ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
Je hebt gelijk. Tijd om het topic dicht te gooien. Jongens, jullie zijn allen morgenochtend weer welkom om verder te postenquote:
In de ochtend is normaliter iedereen al een zombie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Je zou hier echt een goeie zombie movie kunnen schieten
Ochtendmensen zweren erbij om om 4/5 uur op te staan en tegen 9-en al een hoop gedaan te hebben. Ik denk dat ik dit nooit van mijn leven zal gaan bereikenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de ochtend is normaliter iedereen al een zombie.
Ik snap dit ook nooit, zelfs als ik de dag ervoor om 19:00u naar bed ga ben ik dan nog volledig kapot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ochtendmensen zweren erbij om om 4/5 uur op te staan en tegen 9-en al een hoop gedaan te hebben. Ik denk dat ik dit nooit van mijn leven zal gaan bereiken
3uur ja?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dit ook nooit, zelfs als ik de dag ervoor om 19:00u naar bed ga ben ik dan nog volledig kapot.En dan als ik wakker ben heb ik een uur of drie om een beetje op gang te komen (als ik dat al doe)
Koffie helpt bij mij niet met wakker worden, maar wel om ontspannen te raken. Maar drink er nooit zoveel want kan er wel fikse hartkloppingen van krijgen bij teveel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3uur ja?inclusief paar bakken koffie zeker
Nou ja in principe kan het wel. Als je gewoon om 10 uur slaapt heb je 6/7 uur te pakken. Maar je wilt toch ook weleens wat later naar bed zou je zeggen?
Ik ben nu wel een beetje klaar met dat hele corona, kunnen we het niet gewoon opheffen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Als jullie nog een grondig artikeltje corona willen lezen, kan ik deze van harte aanbevelen:
https://medium.com/@:toma(...)e-dance-be9337092b56
Dat is het hele punt van dat artikelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel een beetje klaar met dat hele corona, kunnen we het niet gewoon opheffen?
Je moet er niet teveel mee bezig zijn. Dit heeft zoveel impact op je psychequote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Als jullie nog een grondig artikeltje corona willen lezen, kan ik deze van harte aanbevelen:
https://medium.com/@:toma(...)e-dance-be9337092b56
Als ik de eerste paar regels zo lees lijkt het meer op kritiek op Nederlandse strategiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van dat artikel
Hoef ik het dus niet meer te lezen, fijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maarja, je kan er niet echt omheen als je geīnteresseerd bent in de actualiteitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er niet teveel mee bezig zijn. Dit heeft zoveel impact op je psyche
Dat ben ik ook maar zoveel als nu is niet goed. Stukje zelfbeschermingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maarja, je kan er niet echt omheen als je geīnteresseerd bent in de actualiteit
Weer zo'n 'laten we gewoon alles helemaal dichtgooien, what could go wrong'-tirade.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal veel mensen die hunkeren naar sensatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk ben ik sinds zondag al niet buiten geweest, maar die 'lockdown'-types beginnen me echt de keel uit te komen met hun doomsday gezeik. Geilen echt op het idee, lijkt het wel.
Je mag wel gewoon naar buiten hehquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk ben ik sinds zondag al niet buiten geweest, maar die 'lockdown'-types beginnen me echt de keel uit te komen met hun doomsday gezeik. Geilen echt op het idee, lijkt het wel.
Dat, en een hoop mensen die kennelijk niet afhankelijk zijn van zaken als werk, een onderneming, de huur, zorg voor anderen etcetera.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal veel mensen die hunkeren naar sensatie.
Dat denk ik dus ook ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nog wel ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon naar buiten hehBeetje frisse lucht doet een mens ook goed.
Heb al vernomen van bepaalde lieden dat het goed zou zijn als je ook daar een briefje voor moet krijgen en politiebegeleiding om te controleren dat je ook echt alleen maar een blokje om gaat.quote:
Nouja, ook een hoop mensen die een statistiek horen over 40.000 tot 80.000 doden en dit liever niet zien. Ik heb van beide kanten mijn opa's en oma's nog, maar die zitten dus best in een risicogroep met hun 80+ leeftijd (eentje in verpleeghuis), dus ik heb liever niet dat die slachtoffer worden van een scenario of een statistiek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat, en een hoop mensen die kennelijk niet afhankelijk zijn van zaken als werk, een onderneming, de huur, zorg voor anderen etcetera.
Van die echte zolkerkamerkluizenaars die hun vingers aflikken bij het idee van een lockdown.
Ja, ik ook. Daar gaat het helemaal niet om. In ieder geval niet bij die types die nu om een lockdown schreeuwen en straks, net als voor deze crisis, weer lopen te zeiken over 'bejaarde fossielen in de supermarkt' en 'zwakkeren' die ons zoveel geld kosten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ook een hoop mensen die een statistiek horen over 40.000 tot 80.000 doden en dit liever niet zien. Ik heb van beide kanten mijn opa's en oma's nog, maar die zitten dus best in een risicogroep met hun 80+ leeftijd (eentje in verpleeghuis), dus ik heb liever niet dat die slachtoffer worden van een scenario of een statistiek.
Je hebt echt 0.0 zekerheid met die andere strategie hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ook een hoop mensen die een statistiek horen over 40.000 tot 80.000 doden en dit liever niet zien.
Ja, daar heb je een heel sterk punt. De traktortjes en uiltjes in m'n timeline op twitter.com zijn nog walgelijker dan normaal gesprokenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daar gaat het helemaal niet om. In ieder geval niet bij die types die nu om een lockdown schreeuwen en straks, net als voor deze crisis, weer lopen te zeiken over 'bejaarde fossielen in de supermarkt' en 'zwakkeren' die ons zoveel geld kosten.
Over dat volk heb ik het.
Daar krijg ik ook nooit antwoord op, hetgeen me versterkt in het idee dat een hoop mensen echt enkel een lockdown willen omdat het zichzelf vooral heel goed uitkomt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt echt 0.0 zekerheid met die andere strategie hoor.
Ja, de zekerheid dat je hele economie volledig instort. We zitten pas in week 2 van een niet eens totale lockdown. Wat denk je wat het allemaal oplevert als dit in verergerde maatregelen 1 jaar/1,5 jaar duurt
Daar heb ik totaal geen last van op Twitter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een heel sterk punt. De traktortjes en uiltjes in m'n timeline op twitter.com zijn nog walgelijker dan normaal gesproken
Vraag me af wat voor baat ze daar bij hebben danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook nooit antwoord op, hetgeen me versterkt in het idee dat een hoop mensen echt enkel een lockdown willen omdat het zichzelf vooral heel goed uitkomt.
Maar dat is dus het punt van dit artikel: die maatregelen hoeven geen jaar of anderhalf te durenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt echt 0.0 zekerheid met die andere strategie hoor.
Ja, de zekerheid dat je hele economie volledig instort. We zitten pas in week 2 van een niet eens totale lockdown. Wat denk je wat het allemaal oplevert als dit in verergerde maatregelen 1 jaar/1,5 jaar duurt
Gewoon, lekker vrij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor baat ze daar bij hebben dan
Welke verzekering hebben we daartoe precies?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus het punt van dit artikel: die maatregelen hoeven geen jaar of anderhalf te duren
Waarom niet? Alsof China zo betrouwbaar isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus het punt van dit artikel: die maatregelen hoeven geen jaar of anderhalf te duren
Psychologen kunnen aan de slag met Facetime.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Als je al ziet wat een psychologische effecten er nu al optreden. Met een lockdown van een jaar moet je niet gek opkijken dat de anti-depressivas straks niet meer aan te slepen zijn
Geen, natuurlijk, maar je kan beter in korte tijd (de hamer) zoveel mogelijk testen, het virus vinden en en het leven plat leggen om het virus te onderdrukken dan dat je voor langere tijd het leven relatief platlegt om te zorgen dat het virus niet al te ver verspreidquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke verzekering hebben we daartoe precies?
Ik vertrouw de Chinese cijfers niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof China zo betrouwbaar is
Da's het hele vraagstuk: is dat echt de betere optie?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen, natuurlijk, maar je kan beter in korte tijd (de hamer) zoveel mogelijk testen, het virus vinden en en het leven plat leggen om het virus te onderdrukken dan dat je voor langere tijd het leven relatief platlegt om te zorgen dat het virus niet al te ver verspreid
Ja er zullen nog wel aantal gekkies ontsporen denk ik jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen ook wel rellen komen van mensen die zich helemaal de pleuris vervelen.
Betere staatsman ga je op dit moment niet krijgen hier nee. Je zou in zulke tijden een speech van Baudet aan moeten horenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb in ieder geval enorm veel respect gekregen voor Rutte. Blij dat hij premier is nu.
Benieuwd of mijn codes het nog doen op mijn oude PS2 controller zodat er wat geweren uit de lucht komen vallen. Moet mezelf wel kunnen verdedigen hč.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja er zullen nog wel aantal gekkies ontsporen denk ik ja
En er zitten er al een paar op FOK! die denken dat het hier GTA wordt en hun geweer al klaar hebben liggen o mensen letterlijk te beschieten als ze aan hun eten komen, ja vanmiddag letterlijk gelezen hier![]()
Nouja, dat is inderdaad de grote vraag. Eentje die ik mezelf al redelijk aan het begin van de crisis stelde:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's het hele vraagstuk: is dat echt de betere optie?
twitter:DeNater twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 15:36:39Het staat buiten kijf wat het meest effectief is, complete zelfisolatie van iedereen. De vraag is echter of effectiviteit zich verhoudt tot de kwaliteit van leven. Heiligt het doel in dit geval de middelen. Dit is een vraag over ethiek en over principes. #corona reageer retweet
Wat een vreselijke bol vet is dat toch ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:35 schreef skysherrif het volgende:
Na deze video ga ik ook in verzet komen.
Asscher, wellichtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betere staatsman ga je op dit moment niet krijgen hier nee. Je zou in zulke tijden een speech van Baudet aan moeten horen
Balkenende zou het niet beter kunnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb in ieder geval enorm veel respect gekregen voor Rutte. Blij dat hij premier is nu.
social distancing is gewoon haar lifestyle, wat jointjes en kuroi en ze is gelukkigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
WAT VINDT @:Amarantha ER ALLEMAAL VAN?
Scheelt wel dat Rutte al voldoende heeft meegemaakt als premier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betere staatsman ga je op dit moment niet krijgen hier nee. Je zou in zulke tijden een speech van Baudet aan moeten horen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Balkenende zou het niet beter kunnen
Hugo de Jonge wellichtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scheelt wel dat Rutte al voldoende heeft meegemaakt als premier.
Weet ook niet wie hem uiteindelijk zou moeten opvolgen
Hmm, vraag ik me af. Denk ook dat leiders groeien in hun rol. Rutte was vorige week nog redelijk laconiek met het hand schudden met Van Dissel enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Balkenende zou het niet beter kunnen
Ama heeft een laag spreidingsgehalte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
social distancing is gewoon haar lifestyle, wat jointjes en kuroi en ze is gelukkig
Je kan nog steeds afhalenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ama heeft een laag spreidingsgehalte.
Maar de shops zijn dicht.
Dat is een prima kerel ja. Dat hebben ze toch wel goed gedaan bij de PVDA na:quote:
Hij is zo goed als de laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, vraag ik me af. Denk ook dat leiders groeien in hun rol. Rutte was vorige week nog redelijk laconiek met het hand schudden met Van Dissel enzo
Denk ook dat Cohen echt prima premiermateriaal was, hij had nooit fractievoorzitter moeten worden nadat hij geen premier werd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een prima kerel ja. Dat hebben ze toch wel goed gedaan bij de PVDA na:
Ik dacht dat het voor horeca wel zo was.quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-voor-afhalen.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor horeca wel zo was.
Morgenmiddag even checken.
Lekker de afstand bewaren. Goed hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)en-voor-afhalen.html
Cohen had corona met slappe thee opgelost.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk ook dat Cohen echt prima premiermateriaal was, hij had nooit fractievoorzitter moeten worden nadat hij geen premier werd.
Mwoa, houding in hoopvolle tijden is toch anders dan houding in crisistijden lijkt me, Cohen is prima geschikt om streng te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Cohen had corona met slappe thee opgelost.
Slappe thee!
Verdomme, het hoort met een limoentje
Was toch alleen maar hakkelen met die kerel joh. Die had deze druk totaal niet aangekundquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mwoa, houding in hoopvolle tijden is toch anders dan houding in crisistijden lijkt me, Cohen is prima geschikt om streng te zijn
Zij ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je omgaat met mijn PvdA vrienden
eens maar wel vermakelijk in hoe dom hij isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke bol vet is dat toch ook.
oh, waarom kan ze in jouw wijk niet naar buiten?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi woont hier trouwens niet meer @:naatje_1, ze woont nu bij vrienden zodat ze weer naar buiten kan want kon ze hier niet. Beestje hoort lekker buiten te jagen maar ik zie haar nog wekelijks.
Te druk voor haar helaas, ze is erg bang buiten en hun wonen bij het bos.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, waarom kan ze in jouw wijk niet naar buiten?
ah, ok, ik zie echt veel te weinig katten in mijn buurt helaasquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Te druk voor haar helaas, ze is erg bang buiten en hun wonen bij het bos.
Mijn buurt zit er vol mee hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, ok, ik zie echt veel te weinig katten in mijn buurt helaas
Maar Cohen is nu buiten beeld en we moeten het doen met huidige leiders en dito beleid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mwoa, houding in hoopvolle tijden is toch anders dan houding in crisistijden lijkt me, Cohen is prima geschikt om streng te zijn
Wel jammer dat hij weg moet.twitter:maxdenblanken twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:03:06Minister Bruins toont zijn klasse door zich gedurende het debat te laten overtuigen.
Een zeldzaam voorbeeld dat besluitvorming over de kwaliteit van de argumenten hoort te gaan, en dat zelftwijfel en een open houding een kracht (en geen zwakte) zijn.
Bravo @bruno_bruins ! 👏 https://t.co/D0UYOjihGe reageer retweet
Ik ben ook heel blij met Rutte. Zou er niet aan moeten denken als we een Boris Johnson of Trump hadden gehad zeg heequote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar Cohen is nu buiten beeld en we moeten het doen met huidige leiders en dito beleid.
Vooralsnog heb ik goede hoop
Wel sterk ook dat hij dit voor zichzelf besluit en niet nadat anderen aan zijn houdbaarheid waren gaan twijfelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
Wel jammer dat hij weg moet.twitter:maxdenblanken twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:03:06Minister Bruins toont zijn klasse door zich gedurende het debat te laten overtuigen.
Een zeldzaam voorbeeld dat besluitvorming over de kwaliteit van de argumenten hoort te gaan, en dat zelftwijfel en een open houding een kracht (en geen zwakte) zijn.
Bravo @:bruno_bruins ! 👏 https://t.co/D0UYOjihGe reageer retweet
Liever dat, dan een Italiaanse of Chinese aanpakquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met Rutte. Zou er niet aan moeten denken als we een Boris Johnson of Trump hadden gehad zeg hee
Een flinke uitbraak daar van deze omvang zou voor Noord-Korea echt desastreus zijn . Vooral omdat ik me heel erg afvraag welke landen na afgelopen jaren humanitaire steun gaan gevenquote:
Ergens opgeluchtquote:
Morgen een karige uitvaart, maar moeders hoeft deze chaos niet mee te makenquote:
zou me niet verbazen als daar nu echt al enorme massagraven zijn aangelegdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een flinke uitbraak daar van deze omvang zou voor Noord-Korea echt desastreus zijn . Vooral omdat ik me heel erg afvraag welke landen na afgelopen jaren humanitaire steun gaan geven
Maar de chaos gaat ook wel weer voorbij..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Morgen een karige uitvaart, maar moeders hoeft deze chaos niet mee te maken
Ik heb een droge smurfenworstquote:
Na chaos komt weer orde, dan valt alles op zn plek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de chaos gaat ook wel weer voorbij..
Je kan je zo langzamerhand ook af gaan vragen of het allemaal wel zo erg is voor die bevolking. Zijn al zoveel jaren totaal gebrainwashedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als daar nu echt al enorme massagraven zijn aangelegd
Ik week alleen af bij de menigte, hateboer had ik ipv dumfriesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)2021-samen~a4ca23c7/
@:JR-Style-93
Oh ik wijk wel flink afquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik week alleen af bij de menigte, hateboer had ik ipv dumfries
Krul ja? Ik heb eigenlijk niet zo'n idee hoe hij het daar doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik wijk wel flink af
Krul ipv cil
Hateboer ipv Dumfries
Wijndal ipv Blind
Kluivert ipv Promes
In de potjes die ik heb gezien van hem vind ik hem veel zekerder overkomen dan Cil. En die gaat echt geen super jaar opeens draaien met Valencia.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Krul ja? Ik heb eigenlijk niet zo'n idee hoe hij het daar doet.
Ik zou sowieso kijken voor een variant waarin we kunnen uitbuiten dat we kwalitatief achterin zo goed zijn
Pak je toch gewoon ibuprofen ipv paracetamolquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Mag ik hier even klagen over het feit dat ik ineens altijd pukkels heb sinds ik van pil ben overgestapt?![]()
En ja ik ga er iets aandoen maar huisartsen enz zijn gesloten op dit moment voor dit soort dingen.
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon ibuprofen ipv paracetamol
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ja dit soort problemen hebben jullie niet, snap ik.
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Ga lekker naar viva forum joh
Ja, dat is kut, want pukkels zijn voor sukkelsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Mag ik hier even klagen over het feit dat ik ineens altijd pukkels heb sinds ik van pil ben overgestapt?![]()
En ja ik ga er iets aandoen maar huisartsen enz zijn gesloten op dit moment voor dit soort dingen.
Gewoon geen pil slikken om wat spanning in je leven te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Nee laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon geen pil slikken om wat spanning in je leven te krijgen
Wow klappen hebben ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is kut, want pukkels zijn voor sukkels
Omdat haar poes niet meer bij haar woont toch? Zoiets heb ik gelezen.quote:
Ja hallo. Komt Ama straks ook met 20 pakken wc papier omdat ze de pil niet doorsliktquote:
Gvdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo. Komt Ama straks ook met 20 pakken wc papier omdat ze de pil niet doorslikt
We nemen het mee naar achterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat wou ik alleen maar even kwijt hoor.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja we moeten allemaal voorbeeld nemen aan jou.
noujazegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik denk wel dat Etto niet zo onschuldig is als dat hij zich voordoet hier.
Ik ben nu wel erg benieuwdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben wel helemaal wild van haar, dat wel ja...rawr
Beschrijf haar schoonheid eensquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat haar poes niet meer bij haar woont toch? Zoiets heb ik gelezen.
Kut nog wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]die kut is op logeren bij haar vrienden om daar te jagen ofzo ja
Ja, daar kan ik me toch geen beeld bij vormen jeetjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lol Etto zegt toch dat ze de mooiste vrouw is.
Verrekte kutquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
Is denk wel het antwoord waar je het mee moet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me toch geen beeld bij vormen jeetje
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kut is niet aan het logeren hoor.
Blond, bruin, zwart, rood haar? Of een andere gekke kleur?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haar gezicht man... was meteen verkocht
Donkerbruin, net als haar ogen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blond, bruin, zwart, rood haar? Of een andere gekke kleur?
Kijk, zo komen we al een eindquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Donkerbruin, net als haar ogen.
wat ordinaiiiiiiirquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
Sportieve vrouw, vooral... kort... kuiltjes in de wangen... Soms een knotje, soms een paardenstaart, soms los, maar altijd bekoorlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we al een eind
Lange vrouw, korte vrouw, dikke vrouw, dunne vrouw?
Omgebouwde vrouw?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Soms een knotje, soms een paardenstaart, soms los
Cutequote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sportieve vrouw, vooral... kort... kuiltjes in de wangen... Soms een knotje, soms een paardenstaart, soms los, maar altijd bekoorlijk.
zeg dat. Maar dat mag ik nooit zeggen... Net als in het begin, dan zei ik dus gewoon steeds "wat ben je mooi".quote:
Duhquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Net als in het begin, dan zei ik dus gewoon steeds "wat ben je mooi".
Ging ze blozen.
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
als nou ook die coronashit nog eens ophoudt...
naar buiten?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar gelukkig kan ik volgende week wel weer bezig als het goed is.
Ja krijgen sexclubs weer een losser beleid?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar gelukkig kan ik volgende week wel weer bezig als het goed is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja krijgen sexclubs weer een losser beleid?
Jij zit wel risico categorie natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
als nou ook die coronashit nog eens ophoudt...
Laten we het hopen voor Haags. Nu moet hij seks hebben met zijn eigen vrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja krijgen sexclubs weer een losser beleid?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor Haags. Nu moet hij seks hebben met zijn eigen vrouw
Succesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga zo weer op expeditie naar de supermarkt
Spannend hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga zo weer op expeditie naar de supermarkt
Cillessenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)2021-samen~a4ca23c7/
@:JR-Style-93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |