SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
In mijn ogen gaat het bij een lockdown om het geaccepteerd worden onder alle Nederlanders dat social distancing geen onzin is, dat je niet gek bent als je een masker draagt of handschoentjes.
Zo lang het vrijblijvend is zal je altijd bakken etters hebben die zich er helemaal niets van aantrekken en zich ook niets aantrekken van jouw eigen wensen voor de veiligheid. En dus zelfs WC brillen gaan likken, spugen in het OV op dingen etc.
Je houdt nooit iedereen binnen, maar we moeten af van "stel je aan gast, het is een griepje!"
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Helemaal mee eens. Dit is waarom een lockdown nodig is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
In mijn ogen gaat het bij een lockdown om het geaccepteerd worden onder alle Nederlanders dat social distancing geen onzin is, dat je niet gek bent als je een masker draagt of handschoentjes.
Zo lang het vrijblijvend is zal je altijd bakken etters hebben die zich er helemaal niets van aantrekken en zich ook niets aantrekken van jouw eigen wensen voor de veiligheid. En dus zelfs WC brillen gaan likken, spugen in het OV op dingen etc.
Je houdt nooit iedereen binnen, maar we moeten af van "stel je aan gast, het is een griepje!"
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.![]()
Zou een samenscholingsverbod hier niet afdoende voor zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:54 schreef HeatWave het volgende:
In mijn ogen gaat het bij een lockdown om het geaccepteerd worden onder alle Nederlanders dat social distancing geen onzin is, dat je niet gek bent als je een masker draagt of handschoentjes.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dus er wordt gezegd dat de politie vindt dat de mensen zich goed houden aan de maatregelen...
... een draaiboek hebben...
... mensen aanspreken op afwijkend gedrag...
... voorbereid zijn op een lockdown....
En dat wordt vervolgens door de usual suspects gebracht als:
POLITIE IN STAAT VAN PARAATHEID VOOR LOCKDOWN!!!!!
Echt...Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
En dan zijn we pas net met deze lockdown-light begonnen he. Zelfs in Italie met een wettelijk verbod zijn er nog koppige mensen, laat staan als er alleen een advies is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.![]()
Net op CNN beelden van een vol strand in Florida, terwijl daar geen groepen van meer dan 10 personen samen mogen zijn.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Dit is precies waar ik de laatste dagen enorm mee zit. Werk in een winkel en mijn veiligheid hangt nu letterlijk af van een paar idioten die voor zichzelf moeten beoordelen of ze binnen moeten blijven of niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:55 schreef HeatWave het volgende:
Je geeft de burger een soort "macht" om iig voor zichzelf op te komen zonder als idioot weggezet te worden.
Kan zelf doen wat ik wil maar als iemand denkt "ja heb wel vaker keelpijn lekker boeiend" zit ik straks thuis met corona.![]()
HEWeet niet of je Op1 kijkt maar dat is wel hoe het werd gebracht. Ligt dus wel iets genuanceerder ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dus er wordt gezegd dat de politie vindt dat de mensen zich goed houden aan de maatregelen...
Echt...![]()
Gwn macron nadoen. Geldboete als je buiten komt zonder geldige redenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dan zijn we pas net met deze lockdown-light begonnen he. Zelfs in Italie met een wettelijk verbod zijn er nog koppige mensen, laat staan als er alleen een advies is.![]()
Ho ho, ik quote Op1 daar werd dat zo gebrachtquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt...Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Mensen maken elkaar helemaal gek. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef bdd8 het volgende:
HE
[..]
Weet niet of je Op1 kijkt maar dat is wel hoe het werd gebracht. Ligt dus wel iets genuanceerder ja.Omnibus in omnibus.
Een slaatje slaan uit de crisis. Lekker bezigquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gwn macron nadoen. Geldboete als je buiten komt zonder geldige reden![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik de laatste dagen enorm mee zit. Werk in een winkel en mijn veiligheid hangt nu letterlijk af van een paar idioten die voor zichzelf moeten beoordelen of ze binnen mogen blijven of niet.quote:Ik voel me niet zo lekker, maar het is maar een griepje, even wat kleren passen etc, lekker shoppen. Nee, ik hoef geen air--KUCH KUCH miles.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik ook. Vooral die cijfers uit Italië (>99% doden was al ziek) stelt me enigszins gerust.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:50 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe is het met jullie gevoel? Ik ben wel weer wat rustiger.![]()
Fort lauderdale waarschijnlijk, daar zag ik ook beelden van, leek op een 30+ dag in Scheveningenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef Felixa het volgende:
Net op CNN beelden van een vol strand in Florida, terwijl daar geen groepen van meer dan 10 personen samen mogen zijn.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
NOS Liveblog:
Van Barneveld en Taylor darten tegen elkaar vanuit eigen huis
Het coronavirus heeft de sportagenda nagenoeg leeg gemaakt, maar dat hoeft niet te betekenen dat de sportliefhebber zich hoeft te vervelen. Oud-darters Raymond van Barneveld en Phil Taylor gaan namelijk op korte termijn tegen elkaar darten, ieder vanuit eigen woonkamer op een elektronisch bord. Het duel zal worden gestreamd op Facebook.
Ligt het aan mij of komen er steeds meer onzinnige items voorbij in dit liveblog??![]()
Schorsing tot 23:10.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik hou me gewoon vast aan het RIVM en die man van de IC's... ik ga er echt vanuit dat die het beste beeld hebben van wat er qua trends aan zit te komen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Blij van zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef bdd8 het volgende:
NOS Liveblog:
[b]Van Barneveld en Taylor darten tegen elkaar vanuit eigen huis[/b]
Het coronavirus heeft de sportagenda nagenoeg leeg gemaakt, maar dat hoeft niet te betekenen dat de sportliefhebber zich hoeft te vervelen. Oud-darters Raymond van Barneveld en Phil Taylor gaan namelijk op korte termijn tegen elkaar darten, ieder vanuit eigen woonkamer op een elektronisch bord. Het duel zal worden gestreamd op Facebook.
Ligt het aan mij of komen er steeds meer onzinnige items voorbij in dit liveblog??![]()
Beetje luchtigheid a.u.b. in deze benauwde tijd.![]()
Wat zijn geldige redenen volgens jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gwn macron nadoen. Geldboete als je buiten komt zonder geldige redenOmnibus in omnibus.
Word er naar van, serieus. Zit met hartkloppingen hier en krijg een halve paniekaanval omdat ik morgen om 0900 weer moet beginnen.quote:
Denk dat ik verder wel beter richting R&P kan gaan hiermee.![]()
Ik ben niet per se op zoek naar luchtigheid op NOS.nlquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Blij van zijn![]()
Beetje luchtigheid a.u.b. in deze benauwde tijd.![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral die cijfers uit Italië (>99% doden was al ziek) stelt me enigszins gerust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |