Noooooooo jesus mensen gunnen ons gewoon niet eens thuisbezorgd. In het gevang ermee. Zware criminaliteit dit.quote:
Ah, dan heb ik niet goed gelezen. Bedankt voor de correctiequote:Op woensdag 18 maart 2020 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat waren enkel de swabs, niet de testkits.
je heb toch genoeg WC rollen :-)quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Noooooooo jesus mensen gunnen ons gewoon niet eens thuisbezorgd. In het gevang ermee. Zware criminaliteit dit.
In NL : het is hun werk, ze werken wel gewoon door voor ons!quote:
Gaat erover dat je niet pist word als je motie niet aangenomen word.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef HeatWave het volgende:
Dat "en gaat over op de orde van de dag" slaat toch ook verder nergens meer op?.
Inderdaad zeg. Ze hebben nog niks gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
...dan nog is EU wel een faal gebleken in deze situatie.
Geen moer valt wel mee he. maar niet te vergelijken met de italianen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In NL : het is hun werk, ze werken wel gewoon door voor ons!
Terwijl ze hier relatief nog geen moer te doen hebben.
Ja wat moet ik daarmee? Gooien?quote:
twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:20:19Het vreemde van het Kamerdebat vanavond was dat die lockdown elders waar Wilders en Baudet steeds naar verwezen, vooral gradueel verschilt van hier. In België mag je nog gewoon naar het park, in Frankrijk sporten in de buurt van je huis. reageer retweet
Volledig overbodig geworden tekstenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gaat erover dat je niet pist word als je motie niet aangenomen word.
"relatief"quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Geen moer valt wel mee he. maar niet te vergelijken met de italianen.
Buitengrenzen sluiten toch? Verder niks gehoord of ik moet het hebben gemistquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ze hebben nog niks gedaan.
Ze hebben met Netflix besproken dat de beeldkwaliteit misschien achteruit moet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De EU kan lidstaten dan ook niet dwingen om vergaande maatregelen te treffen, zoals een lockdown. Tamelijk zinloos dus als Brussel zich daarmee gaat lopen bemoeien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. In Parijs kun je niet met zijn 10'en in een rij bij een frietkraam staan wachten, zoals hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:20:19Het vreemde van het Kamerdebat vanavond was dat die lockdown elders waar Wilders en Baudet steeds naar verwezen, vooral gradueel verschilt van hier. In België mag je nog gewoon naar het park, in Frankrijk sporten in de buurt van je huis. reageer retweet
Dat is gewoon politiekquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Vertel dat maar aan Greet en Sjerriequote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Maar alle landen langs de EU grens sluiten hun grenzen zelf ook al, dat is dus ook een wassen neus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Buitengrenzen sluiten toch? Verder niks gehoord of ik moet het hebben gemist
Ja godverdommequote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ze hebben met Netflix besproken dat de beeldkwaliteit misschien achteruit moet.
Wilders en Baudet zijn gewoon geil van autoritaire en vrijheidsberovende maatregelen. Hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
En het gaat wéér over Baudet en Wilders. Het is echt een obsessie van mensen, bizar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ze hebben met Netflix besproken dat de beeldkwaliteit misschien achteruit moet.
van mij mag het blijven zoals het is, maar ik zie het hier ook nog gebeuren dat wordt zoals in frquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Gek he, als er net een debat is geweest waarin die twee een motie indienen voor een lockdown. Nadenken Scrummie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En het gaat wéér over Baudet en Wilders. Het is echt een obsessie van mensen, bizar.
Dat zijn dan ook de enige fractievoorzitters met een afwijkende visie. Logisch dus dat het over die mannen gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En het gaat wéér over Baudet en Wilders. Het is echt een obsessie van mensen, bizar.
Ja, dat is gek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gek he, als er net een debat is geweest waarin die twee een motie indienen voor een lockdown. Nadenken Scrummie.
Ze maken het Wilders en Baudet ook niet echt moeilijk in deze tijden. Overal open deuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Thierry was echt on fire vandaag, prachtig om mee te maken.
We mogen niet te veel kritiek hebben op de idolen van Scrummie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gek he, als er net een debat is geweest waarin die twee een motie indienen voor een lockdown. Nadenken Scrummie.
In België was er een gebrek aan reagentia, ik vermoed dat het "algemene" reagentia (voor PCR) waren, niet specifiek voor dit virus, want men zei dat men op enkele dagen evenveel verbruikt had als normaal op een half jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik niet goed gelezen. Bedankt voor de correctie![]()
Enige idee welke onderdelen wij hier tekort komen? Niet de swabs denk ik. Dat lijkt mij echt het makkelijkste te maken
...dan nog is EU wel een faal gebleken in deze situatie.
Huisfeestje van studenten in volle gang tegenover mij. Staan met een mannetje of 10-20 op elkaar gepakt in een studentenkamer te dansen op stampmuziek. Kan coronavirus een excuus zijn om de lange arm der wet er op af te sturen om mijn nachtrust gewapenderhand veilig te stellen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:31 schreef Confetti het volgende:
Overigens is er een groot probleem aan het vriendelijke advies van de overheid. Ja, ik zie ook dat veel mensen zich er aan houden, maar we hebben dit advies nog maar een paar dagen. Over twee weken, als het nog steeds een vrijblijvend advies is, zullen steeds meer mensen er schijt aan hebben.
Daarom kan je beter gelijk met de sterke arm der wet dat soort gedrag bestraffen. Je moet een bevolking die decennialang ongekende bewegingsvrijheid heeft gehad nu eigenlijk heropvoeden. Dat kost tijd.
Daarom hebben Aziatische landen echt een voordeel in deze tijden. Heel andere cultuur. Bepaalde maatregelen zijn hier ondenkbaar. En misschien is dat goed, maar aan de andere kant... moeten we gaan zien hoe dat uitpakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:31 schreef Confetti het volgende:
Overigens is er een groot probleem aan het vriendelijke advies van de overheid. Ja, ik zie ook dat veel mensen zich er aan houden, maar we hebben dit advies nog maar een paar dagen. Over twee weken, als het nog steeds een vrijblijvend advies is, zullen steeds meer mensen er schijt aan hebben.
Daarom kan je beter gelijk met de sterke arm der wet dat soort gedrag bestraffen. Je moet een bevolking die decennialang ongekende bewegingsvrijheid heeft gehad nu eigenlijk heropvoeden. Dat kost tijd.
Uhm nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Daarom hebben Aziatische landen echt een voordeel in deze tijden. Heel andere cultuur. Bepaalde maatregelen zijn hier ondenkbaar. En misschien is dat goed, maar aan de andere kant... moeten we gaan zien hoe dat uitpakt.
Daar is er weer een hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze maken het Wilders en Baudet ook niet echt moeilijk in deze tijden. Overal open deuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |