Daarom hebben Aziatische landen echt een voordeel in deze tijden. Heel andere cultuur. Bepaalde maatregelen zijn hier ondenkbaar. En misschien is dat goed, maar aan de andere kant... moeten we gaan zien hoe dat uitpakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:31 schreef Confetti het volgende:
Overigens is er een groot probleem aan het vriendelijke advies van de overheid. Ja, ik zie ook dat veel mensen zich er aan houden, maar we hebben dit advies nog maar een paar dagen. Over twee weken, als het nog steeds een vrijblijvend advies is, zullen steeds meer mensen er schijt aan hebben.
Daarom kan je beter gelijk met de sterke arm der wet dat soort gedrag bestraffen. Je moet een bevolking die decennialang ongekende bewegingsvrijheid heeft gehad nu eigenlijk heropvoeden. Dat kost tijd.
Uhm nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:35 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Daarom hebben Aziatische landen echt een voordeel in deze tijden. Heel andere cultuur. Bepaalde maatregelen zijn hier ondenkbaar. En misschien is dat goed, maar aan de andere kant... moeten we gaan zien hoe dat uitpakt.
Daar is er weer een hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze maken het Wilders en Baudet ook niet echt moeilijk in deze tijden. Overal open deuren.
twitter:lookner twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:35:441,871 cases and 11 deaths now in New York City https://t.co/9BRr39gYkl reageer retweet
Dat heb je als je gaat testenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef HeatWave het volgende:
1871 cases in New York...... gisteren 900
Ik vind dat we niet meer kunnen omgaan met de dood. Of de kans dat we niet 100% veilig zijn. Dit trekken we niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef -Chakotay- het volgende:
Vinden jullie dat de maatregelingen die sommige landen nemen gerechtvaardigd zijn?
Dus totale lockdown enzo??
Het gaat mij niet om vertrouwen in de politiek, maar collectief welzijn boven individuele vrijheid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee.
https://www.scienceguide.(...)s-een-hersenspinsel/
Ik weet het niet. Het is moeilijk te bevatten allemaal wat er nu aan de hand is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef -Chakotay- het volgende:
Vinden jullie dat de maatregelingen die sommige landen nemen gerechtvaardigd zijn?
Dus totale lockdown enzo??
De motie van Forum om volledig inzicht te krijgen in coronascenario's was goed en fundamenteel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:30 schreef Arkai het volgende:
Ik viel bijna in slaap tijdens het debat. Op wat voor cruciale vlakken worden er nou moties ingediend? Op dit moment bepalen de experts het beleid, zoveel is al duidelijk.
Spanje is het nu redelijk weer en verspreidt het zich als een malle...quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:38 schreef roos94 het volgende:
Is er al een idee hoe corona zich manifesteert in warmer weer? Gezien we naar april gaan
Maakt geen verschilquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:38 schreef roos94 het volgende:
Is er al een idee hoe corona zich manifesteert in warmer weer? Gezien we naar april gaan
Ze zijn gek... Ze zijn al oververmoeid en de komende tijd zullen ze hun energie nog nodig hebben. Stuur ze naar huis en gun ze wat slaapquote:
Dat blijf je herhalen maar dan herhaal ik: dat is het issue niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat we niet meer kunnen omgaan met de dood. Of de kans dat we niet 100% veilig zijn. Dit trekken we niet.
Nou even een 5 minuten pauze, laat zequote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ze zijn gek... Ze zijn al oververmoeid en de komende tijd zullen ze hun energie nog nodig hebben. Stuur ze naar huis en gun ze wat slaap
Zijn al 5.5 uur over hun tijd heen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ze zijn gek... Ze zijn al oververmoeid en de komende tijd zullen ze hun energie nog nodig hebben. Stuur ze naar huis en gun ze wat slaap
Interessante video.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |