SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door maxi-mus op 18-03-2020 21:59:54 ]![]()
Dat de VVD de zorg heeft afgebroken is geen nieuws hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
Wat moet het toch heerlijk zijn om bij de PVV te horen
Lekker schreeuwen voor de bühneIk ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Dit is gewoon een reactie van moeder natuur die doorheeft hoe hard de mensheid alles aan het parasiteren. Een beetje godzilla gedachte. Het is een maatregel van de machthebbers die doorhebben dat vergrijzing de wereld in zijn greep houdt en het niet langer zo door kan gaan. Overigens is de gemiddelde leeftijd van de slachtoffers 80 jaar. Die mensen hebben sowieso niet zo lang meer te leven. Veel van die mensen overlijden aan een infectie. Als het niet corona is, dan is het lyme ziekte ofzo. Dus waarom doen we zo para om het leven van een aantal mensen met een week te verlengen?Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Er zijn nu al allerlei winkels die hebben besloten om te sluiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Instellen van 4 weken lockdown door middel van sluiten niet essentiele winkels, en niet naar buiten met uitzondering van noodzakelijk.
EN
Heropenen ziekenhuizen.![]()
Hey, Dierenmuts, hoe zit het met de varkenshouderij in Iran precies?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef SunZomer het volgende:
[..]
[..]
Iets via internet? Ik heb geen tv abbo meer.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Nou ja goed nieuws in zoverre dat het duidelijk maakt wie de zwakkeren in dit geval nu precies zijn (welke onderliggende aandoeningen etc).quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:52 schreef HPoi het volgende: No [..] Nou ja, goed nieuws, alleen voor de gezonden onder ons.
![]()
Wat verstaan ze onder een other illness?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Newone82 het volgende:
Goed nieuws uit Italië.
99% of Those Who Died From Virus Had Other Illness, Italy Says
https://www.bloomberg.com(...)r-illness-italy-says
Verhoogde bloeddruk of lichte diabetes hebben velen zonder dat ze het weten.![]()
One-issue partij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom heeft deze wijf het steeds over andere shit.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ah super, dankjewel!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.html![]()
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef SunZomer het volgende:
[..]
[..]
Iets via internet? Ik heb geen tv abbo meer.![]()
Omdat de PvdD worstelt met 'mensendingen' als het coronavirus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom heeft deze wijf het steeds over andere shit.Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
381quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef Minimunt het volgende:
weet iemand het gemiddeld aantal doden per dag in nederland zonder het coronavirus?Vakman pur sang![]()
Nu dus al keuzes gaan maken wie er sterft?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dit is gewoon een reactie van moeder natuur die doorheeft hoe hard de mensheid alles aan het parasiteren. Een beetje godzilla gedachte. Het is een maatregel van de machthebbers die doorhebben dat vergrijzing de wereld in zijn greep houdt en het niet langer zo door kan gaan. Overigens is de gemiddelde leeftijd van de slachtoffers 80 jaar. Die mensen hebben sowieso niet zo lang meer te leven. Veel van die mensen overlijden aan een infectie. Als het niet corona is, dan is het lyme ziekte ofzo. Dus waarom doen we zo para om het leven van een aantal mensen met een week te verlengen?
Fijn dat jij al mensen op leeftijd opgeeft.Narf!![]()
Komt altijd nog een ronde van het kabinetquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:53 schreef hollandia02 het volgende:
Wanneer worden deze moties gestemd?![]()
in 2018 gemiddeld 400 per dag zie ik. Dan is dit toch een behoorlijk aantal wat daarboven gaat komen.![]()
dan gaat iedereen nu dood want iedereen heeft dat op dit moment wel door alles wat er nu aan de hand is ......quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat verstaan ze onder een other illness?
Verhoogde bloeddruk"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatwebquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef Minimunt het volgende:
weet iemand het gemiddeld aantal doden per dag in nederland zonder het coronavirus?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Best PvdD,
Er zijn nu belangrijkere zaken.+/- 381quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef Minimunt het volgende:
weet iemand het gemiddeld aantal doden per dag in nederland zonder het coronavirus?
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nee-dag-in-nederland![]()
Klaver hier een terechte sneer richting bedrijven in mondkapjes.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik word altijd wat moe van die emotionele chantage van Klaver, met z'n grootouders en kinderen.Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Ik ben er blij mee, thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb in de OP toegevoegd waar de debatten te volgen zijn omdat hier veel vragen over zijn. Als dit niet wenselijk is mag het weer weg hoor. @:kyran @:greys![]()
Als je met moeder natuur puur toeval bedoelt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dit is gewoon een reactie van moeder natuur die doorheeft hoe hard de mensheid alles aan het parasiteren.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
amenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:54 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dit is gewoon een reactie van moeder natuur die doorheeft hoe hard de mensheid alles aan het parasiteren. Een beetje godzilla gedachte. Het is een maatregel van de machthebbers die doorhebben dat vergrijzing de wereld in zijn greep houdt en het niet langer zo door kan gaan. Overigens is de gemiddelde leeftijd van de slachtoffers 80 jaar. Die mensen hebben sowieso niet zo lang meer te leven. Veel van die mensen overlijden aan een infectie. Als het niet corona is, dan is het lyme ziekte ofzo. Dus waarom doen we zo para om het leven van een aantal mensen met een week te verlengen?Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
dan valt dit wel mee van 15 perdag als je het zo gaat bekijkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:57 schreef Kyran het volgende:
Best PvdD,
Er zijn nu belangrijkere zaken.
[..]
+/- 381
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nee-dag-in-nederland
dan hebben we de dagelijkse verkeers doden en andere dingen nog niet mee gerekend"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Dat is uit 2015. In 2019 waren het er gemiddeld 415 per dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:57 schreef Kyran het volgende:
Best PvdD,
Er zijn nu belangrijkere zaken.
+/- 381
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nee-dag-in-nederland"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die lockdown voor ouderen is toch feitelijk de momentele situatie ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gek genoeg ben ik ook voor een (tijdelijke) lockdown met daarna een periode waarin gekeken wordt hoe je dat kan laten vieren.
Maar dat hoeft niet zo vol op het orgel, Geertje...
Verder winkels die vrijwillig aan het sluiten zijn.
Verzorgingshuizen die de toegang sluiten en wij (ik) die momenteel geen kwetsbare bezoeken.
Mogelijk moeten we duidelijk hebben wat partijen nu precies bedoelen met een Lock-Down variërend van eenzame opsluiting en verblijf op CenterParcs met croissants betaald door de overheid."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ik denk ik vraag het even na bij een vriend in Italië (60 jaar).quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef Newone82 het volgende:
Goed nieuws uit Italië.
99% of Those Who Died From Virus Had Other Illness, Italy Says
https://www.bloomberg.com(...)r-illness-italy-saysDus ik vraag hoe dan.quote:Yes
They do not die of Corona virus but with corona virus.
Antwoord:Dat is toch gewoon aan het virus overlijden?quote:The old people have many pathologies and if they are positive to Corona virus they die of lack of oxygen
All the peaple that die, they die miserably alone.
I am strong enough but I am not allowed to fall ill, cause hospitals cannot take me. This is why... Stay home"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Insgelijks, heb tijdens deze debatten mij voor een van de eerste keren mij door elke partij gepresenteerd gevoeld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:58 schreef Kyran het volgende:
Ben geen fan van Klavertje, maar goed gesprokenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Yep, zelfde soort lui die in de hongerwinter woekerprijzen vroegen voor eten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:58 schreef hollandia02 het volgende:
Klaver hier een terechte sneer richting bedrijven in mondkapjes.![]()
![]()
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:53 schreef SunZomer het volgende:
Lieve fokkers, op welke zenden is het debat nu te volgen?![]()
We zitten nog maar in het begin, als we italiaanse taferelen krijgen dan wordt het aantal doden dadelijk verdubbeldquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan valt dit wel mee van 15 perdag als je het zo gaat bekijken
dan hebben we de dagelijkse verkeers doden en andere dingen nog niet mee gerekend![]()
The average age of those who’ve died from the virus in Italy is 79.5. As of March 17, 17 people under 50 had died from the disease. All of Italy’s victims under 40 have been males with serious existing medical conditions.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
0 doden < 30
5 doden 30 - 39
Zou wel willen weten wat de achtergrond is van die 5...![]()
Jep!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zelfde soort lui die in de hongerwinter woekerprijzen vroegen voor eten.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Helder en nuchter verhaal net bij Jinek vanuit het Amphia. In control met ruimte voor uitbreiding, maar met name de lange opnametijd maakt het in de toekomst wellicht een uitdaging.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja, en dit is ook zo makkelijk. Sneren uitdelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:58 schreef Oostwoud het volgende:
Ik word altijd wat moe van die emotionele chantage van Klaver, met z'n grootouders en kinderen.![]()
Kan Rutte zo’n motie (mocht het aangenomen worden) nog naast zich neerleggen met een veto ofzo?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dus oudjes en dikkertjes kunnen wel gewoon dood?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar het overgewicht in de percentagesA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het applaus voor mensen in de zorg
In dorpjes hoor je de kerkklokken een kwartier lang
Eurhmmm ja ik hoop maar dat dit helpt.
Wel hartverwarmend dat overal mensen spontaan hulp aanbieden. Op de gekste plekken hangen briefjes van hardwerkende mensen die na werktijd hun vrije tijd opgeven om anderen kosteloos te helpen. Super.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Yasar begrijpt duidelijk de echte VOC-mentaliteit nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:58 schreef hollandia02 het volgende:
Klaver hier een terechte sneer richting bedrijven in mondkapjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |