Zit Scrummie ook op Harvard?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:51 schreef Elan het volgende:
Ik haal scrummie altijd door de war met @:klaasweetalles
In Mongolië misschien ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Door de war is regionale spreektaal. Stelletje imbecielen.
Ah ja, daar hebben we het excuus weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Door de war is regionale spreektaal. Stelletje imbecielen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ja, daar hebben we het excuus weer.
@kapiteintje en @aTypisch walgen van je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:26 schreef MC-Morgan het volgende:
Net even een stukje wezen hardlopen. Lekker man.
quote:
Waren doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waren doen dat soort types altijd eerst strontvervelend en hebben ze vervolgens geen enkele zelfreflectie
[..]
[ afbeelding ]
Waren doen dat soort types altijd eerst strontvervelend en hebben ze vervolgens geen enkele zelfreflectie
@Poepz0r mods zorgen daar niet voor, die weten soms niet eens dat iemand gebanned wordtquote:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry maat, maar ik kon deze kans om je even uit te lachen niet laten gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het allang aangepast, beetje flauw dit scrummie!!!!
Zo werkt het niet helemaal, maar wij bespreken dit niet voor de schermen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:poepz0r mods zorgen daar niet voor, die weten soms niet eens dat iemand gebanned wordt
Komt door een snitch van een FA
Niet gekregen denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn mention?
Terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry maat, maar ik kon deze kans om je even uit te lachen niet laten gaan.
Is spreektaal in Friesland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry maat, maar ik kon deze kans om je even uit te lachen niet laten gaan.
Het is zeldzaam dat jij de fout in gaat, dus duik er meteen bovenopquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt vriend, meteen aangepast.
Ook @Drizzt_DoUrden is al weken kwijt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zeldzaam dat jij de fout in gaat, dus duik er meteen bovenop(net als de moeder van @:onlogisch vannacht)
Waar is die gozer eigenlijk?
Laatste keer dat hij aanwezig was hier voelde hij zich niet zo lekker.
door de warquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar. Ik haal jullie altijd door de war dus jullie lijken wel op elkaar.
Drizzt zit volledig in de stress omdat hij door deze hele crisis niet meer aan het werk is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook @:drizzt_dourden is al weken kwijt.
Skysheriff post hier nooit.
Gelukkig hebben we @:donraja nog. De redder in nood. DonGOD.
Heeft gister nog wel even kort gepost dat hij moest werken, maar hij is opvallend rustig ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zeldzaam dat jij de fout in gaat, dus duik er meteen bovenop(net als de moeder van @:onlogisch vannacht)
Waar is die gozer eigenlijk?
Laatste keer dat hij aanwezig was hier voelde hij zich niet zo lekker.
Jij ook toch omdat de slijterijen dicht zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drizzt zit volledig in de stress omdat hij door deze hele crisis niet meer aan het werk is.
JR zit alleen nog maar in de ONZ-sc.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook @:drizzt_dourden is al weken kwijt.
Skysheriff post hier nooit.
Gelukkig hebben we @:donraja nog. De redder in nood. DonGOD.
Zijn gewoon open hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ook toch omdat de slijterijen dicht zijn?
Jeetje wat laat dit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
door de war![]()
Hahahahahaha!
Bedankt voor je mention @:lenny_leonard
Zijn gewoon open. #alcoholistenleefquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ook toch omdat de slijterijen dicht zijn?
Huh, wat moet ie daar danquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR zit alleen nog maar in de ONZ-sc.
Slijmbalquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh, wat moet ie daar dan
Alhoewel, je hebt daar @:flippiee . Misschien zit ie daarom daar. Wel een goede reden opzich.
@KingRoland is dit echt zo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs @:kingroland zou het niet doen met een Noord-koreaanse dus we missen er niets aan.
COR / Welke winkels zijn dicht verzameltopicquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland is dit echt zo?
Oh ja dat is waarquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee en ik waren een goed team. Dat heb je zelf gezegd.
Jouw post is gelijk weg met modbreak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland is dit echt zo?
Kut, waarschijnlijk note erbij over 7 dagen dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw post is gelijk weg met modbreak.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut, waarschijnlijk note erbij over 7 dagen dan.
Ik geloof hier niks van.quote:Op verzoek van TS de onzin reacties eruit gehaald.
Door de warquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar. Ik haal jullie altijd door de war dus jullie lijken wel op elkaar.
Sorry dat ik moest lachen om een post in COR.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd vermoeiend bezig in COR.
Dat je niet moe wordt van jezelf.
Wil je ons niet op één hoop gooien, bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd vermoeiend bezig in COR.
Dat je niet moe wordt van jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |