Zit Scrummie ook op Harvard?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:51 schreef Elan het volgende:
Ik haal scrummie altijd door de war met @:klaasweetalles
In Mongolië misschien ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Door de war is regionale spreektaal. Stelletje imbecielen.
Ah ja, daar hebben we het excuus weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Door de war is regionale spreektaal. Stelletje imbecielen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ja, daar hebben we het excuus weer.
@kapiteintje en @aTypisch walgen van je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:26 schreef MC-Morgan het volgende:
Net even een stukje wezen hardlopen. Lekker man.
quote:
Waren doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waren doen dat soort types altijd eerst strontvervelend en hebben ze vervolgens geen enkele zelfreflectie
[..]
[ afbeelding ]
Waren doen dat soort types altijd eerst strontvervelend en hebben ze vervolgens geen enkele zelfreflectie
@Poepz0r mods zorgen daar niet voor, die weten soms niet eens dat iemand gebanned wordtquote:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry maat, maar ik kon deze kans om je even uit te lachen niet laten gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het allang aangepast, beetje flauw dit scrummie!!!!
Zo werkt het niet helemaal, maar wij bespreken dit niet voor de schermen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:poepz0r mods zorgen daar niet voor, die weten soms niet eens dat iemand gebanned wordt
Komt door een snitch van een FA
Niet gekregen denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn mention?
Terecht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry maat, maar ik kon deze kans om je even uit te lachen niet laten gaan.
Is spreektaal in Friesland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry maat, maar ik kon deze kans om je even uit te lachen niet laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |