Andersom. Het RIVM gaf aan dat het een politieke keuze is. Mn kiest voor dit scenario. Heel bewust. Al weken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]
Bruins doet gewoon precies wat RIVM wil.

Tuurlijk, dat zijn ook de wetenschappers. Bruins is een bestuurder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]

Liegen dusquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]

Hij was ook al bijna aan het huilen. Triest dit. Arme manquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeuren

Ik weet niet hoe hij normaal is in debatten, maar ik vond hem er ook nerveus uitzien (terwijl hij het mijns inziens niet slecht deed).quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeuren

Er lag wel een handleiding. Dat was juist het probleem.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je harses.
Er ligt nergens een handleiding hiervoor. Sterker nog. Dit hou je niet in de hand en je hebt wat geluk en het lot nodig.

Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
het gaat echt een onoverzienelijke ramp worden vrees ik

Waarom denk je dat? En qua doden, economisch of beiden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:

Hij stotterde veel meer dan normaal wel. En idd nerveusquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij normaal is in debatten, maar ik vond hem er ook nerveus uitzien (terwijl hij het mijns inziens niet slecht deed).

Dat alles dicht is. Dat geeft al aan dat dit zeer ernstig is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:

overdrijven is ook een vak heequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Heel erg triest dit voor minister Bruins

onvertoond... elke dag zie en lees en hoor ik dingen... het lijkt wel een dystopische filmquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij was ook al bijna aan het huilen. Triest dit. Arme man

Hij had in januari Dissel er uit moeten schoppen, nu kan hij zelf vertrekkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]

Hou toch opquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.

Dat is het al. Maar ze doen nog steeds alsof het niet zo is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:

Kan je wel eens helemaal gelijk in hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Edith Schippers is haar koffer al aan het pakken.

Zeker weten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:

En dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die op Bruins nu haten. Wel makkelijk achter jullie computertje. Jullie zouden het vast 10 keer beter doen ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |