Heb je dat boek The World Without Us wel eens gelezen? De enige diersoort die ons zou missen: de kakkerlak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel echt heel mooie video's die daar inderdaad van naar buiten komen, en zo snel nadat de boel een tijdje stil ligt. Zet wel aan het denken.
Nee nooit gelezen, interessant!quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heb je dat boek The World Without Us wel eens gelezen? De enige diersoort die ons zou missen: de kakkerlak.
Studio Brussel draaide net een liedje dat een Belgische band speciaal voor nu had geschreven. Stay indoors heette dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:20 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel echt heel mooi om te zien hoe allerlei mensen, sectoren, met creatieve oplossingen komen en hard werken om er wat van te maken.
Dat is toch wel een mooi onderdeel van een crisis als dit.
Absoluut! Ik heb lekker een ESF-afspeellijst opstaan en hou m'n eigen songfestival-feestje. Tot nu toe gaat dat thuiswerken best prima zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:34 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen! Gaan we er weer een mooie dag van maken vandaag?
Ik wacht al vol spanning op een column van Tijs van den Brink die met een serie keiharde grappen de zieke Youp voor gek zetquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:02 schreef Guanabana het volgende:
Youp van 't Hek besmet en opgenomen in het ziekenhuisEn die ging al niet heel lekker.
Dat is nogal smakeloos. Maar het sentiment begrijp ik, als ik die Ab Osterhaus hoor praten denk ik: echt, moet je hier voor hebben gestudeerd? Zulke open deuren als er allemaal worden ingetrapt. 'Het zou kunnen dat...' en dan elke dag een ander scenario.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef Momo het volgende:
Quote van een paar dagen geleden;
"maar ik kan geen virusdeskundige meer zien. Laatst wenste ik ze zomaar op een zwart moment allemaal een virus."
Quote van wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef Momo het volgende:
Quote van een paar dagen geleden;
"maar ik kan geen virusdeskundige meer zien. Laatst wenste ik ze zomaar op een zwart moment allemaal een virus."
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef Momo het volgende:
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
twitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 12:09:36Wat zullen de Belgen nu wel niet denken van ons reageer retweet
Ditquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar dan? De reacties die ik heb gezien zijn vooral 'jammer dat het niet doorgaat, maar wel terecht/begrijpelijk'.
Overigens, ga je ook alle sporttopics langs om daar te zeggen dat ze niet moeten zeuren dat een sportevenement niet doorgaat of uitgesteld is?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:05 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik moet zeggen dat ik wonderwel redelijk slaap.
Annuleren, onannuleren, wat een onzekerheid @:StraniHopelijk is ze snel terug!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:25 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:strani wat een hoop onduidelijkheid rondom de vluchten van je vrouw, hopelijk zit ze nu snel op een vliegtuig naar huis!
@:ato fijn dat je weer thuis bent! Natuurlijk jammer van je vakantie maar toch, home sweet home.
@:georgem is er nieuws over je zwager?
Dank jullie wel allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:31 schreef Em31 het volgende:
@:Strani shit wat klote allemaalik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |