Mad boos*quote:
Dat is nog niet duidelijk dacht ik, je kan wel testen in het lab, maar of het in de praktijk ook een significante rol speelt bij transmissie is moeilijker te bepalen. Tenzij je proefpersonen wil blootstellen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het niet zo dat het virus nog best lang in de lucht kon blijven hangen?
ja, als een auto je aanrijdt heb je nl een IC bed nodig, dat een corona patiënt dan niet krijgt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kreeg verdomme net een boete omdat ik door rood reed met de fiets
Ik ben ook al bijna niet meer mijn dorp uit geweest de laatste week. Mijn partner ook niet en wij hebben niet eens klachten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan het park bij ons (Prins Hendrikpark). Daar is het erg druk met spelende kinderen en sportende mensen
Wacht maar dat je ziek wordt van de groepsimmuniteit van Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik word een beetje moe van Wilders.
Niet naar Duitsland en België. Maar ja, die mogen toch niet naar buiten, dus eigenlijk zijn onze grenzen wel dicht ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Wilders, de grenzen zijn al dicht pak je rust.
quote:
Python 2 Django allenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze die website niet in zo'n achterlijk scripttaaltje hebben gebouwd
Jij hebt het al te pakken geloof ik. Je ijlt een beetje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Wacht maar dat je ziek wordt van de groepsimmuniteit van Rutte
Woon dicht aan de grens. Zie ook bijna geen Duitsers meer rondrijden hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Niet naar Duitsland en België. Maar ja, die mogen toch niet naar buiten, dus eigenlijk zijn onze grenzen wel dicht ja.
Zal de koers van Rutte gaan bepalen. Als,Duitsland kiest voor totale lockdown zal hij nog verder zijn keutel in moeten trekkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank voor het noemen. Ben benieuwd.
Straks wel met die duizend doden op dat kruispunt.quote:
maar wachten voor een rood stoplicht terwijl het kruispunt leeg is , geeft ej ook een gevoel van WTF ben ik maar mee bezigquote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:27 schreef Breekfast het volgende:
Zijn er hier trouwens echt mensen die voor minstens een jaar het land volledig op slot willen gooien?
Wilders en Baudetaanhangers, zodat ze daarna weer kunnen klagen dat het allemaal niet nodig was geweestquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:27 schreef Breekfast het volgende:
Zijn er hier trouwens echt mensen die voor minstens een jaar het land volledig op slot willen gooien?
Maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit niet hoort van andere mensen om zich heen. Ik kan me niet voorstellen dat hij écht denkt dat we nu voldoende doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Rutte heeft nog niet door dat heel veel mensen zich juist niet aan de maatregelen houden omdat het veel te vrijblijvend wordt gebracht. Logisch, want hij fietst om 10 uur 's avonds over straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |