Hoe is dat in vergelijking met gister?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef riazop het volgende:
En Piemon
[..]
Lombardije is al binnen
319 doden
Piemonte
10 doden
Ja is ook zo natuurlijk. Ik zat gewoon even te denken aan hoe Rutte z'n dagen er nu uitzienquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:35 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Weet je wat echt kut is, indien je in een samenleving woont waar 1 leider alles beslisit en er geen kritische vragen/overleg kan plaatsvinden.
Bijzonder die verschillen. Hier merk ik er echt bijzonder weinig van. Behalve dan dat de hele dag mensen het erover hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
afgelopen weekend nog niet,veel hamsterende mensen gezien in supermarkt en veel mensen op straat .Sinds Zondag lijkt het wel nieuwjaarsdag hier
ik zal echt nu niet in zijn schoenen willen staan :-(quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijk. Ik zat gewoon even te denken aan hoe Rutte z'n dagen er nu uitzien
Juist wel. Nu kan hij verschil maken. Dat koetjes en kalfjesbeleid lijkt mij maar saaiquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zal echt nu niet in zijn schoenen willen staan :-(
Wellicht denkt Wilders exact hetzelfde over Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijk. Ik zat gewoon even te denken aan hoe Rutte z'n dagen er nu uitzien
Je zou toch denken dat uiteindelijk men genoeg in huis heeft?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
Hier waren de gebruikelijke dingen weer op; vlees, pleepapier, houdbare melk en bloem.
Dat vind ik geen gekke vraag inderdaad, maar je weet dat Baudet ze dan meteen op Twitter flikkert en er een compleet eigen spin aan gaat geven met surrogaat-meningen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Kyran het volgende:
Baudet heeft wel een punt. Hij wil gewoon de plannen inzien. Wat is de bedoeling, wanneer gaan we opschalen, wanneer afschalen etc.
Rutte en Bruins negeren dit soort vragen vanaf dag 1.
Net acht kratten aan AH binnengekregenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
Hier waren de gebruikelijke dingen weer op; vlees, pleepapier, houdbare melk en bloem.
Waarom is dat relevant voor Baudet? Dat zijn modellen die het RIVM en de NVIC beslissingen maken en adviseren. De politiek heeft echt totaal niets aan deze modellen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Kyran het volgende:
Baudet heeft wel een punt. Hij wil gewoon de plannen inzien. Wat is de bedoeling, wanneer gaan we opschalen, wanneer afschalen etc.
Ja precies. En dan krijgen de mensen uit de regio geen zorg meer omdat de complete IC vol ligt met Brabo's.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef SunZomer het volgende:
'"Als de ICs in het zuiden vol zijn kunnen patiënten naar het Noorden''. Um ja, nu nog wel.
Dat is Rutte zijn modus operandi. Ik heb liever openheid maar snap ook dat hij het 17 miljoen bondscoaches idee wil tegengaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Kyran het volgende:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik geen gekke vraag inderdaad, maar je weet dat Baudet ze dan meteen op Twitter flikkert en er een compleet eigen spin aan gaat geven met surrogaat-meningen...
Inderdaad, hele terechte vragen. Fijn dat iemand doorvraagt (ongeacht wat je van hem als persoon vind)quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Kyran het volgende:
Ik zie nog geen update bij worldometers ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:35 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Hoe is dat in vergelijking met gister?
Of dat Rutte vastgepind gaat worden op 1 woord, zoals met groepsimmuniteit gebeurde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik geen gekke vraag inderdaad, maar je weet dat Baudet ze dan meteen op Twitter flikkert en er een compleet eigen spin aan gaat geven met surrogaat-meningen...
Ze moeten kunnen controleren of het kabinet een beetje wijs met de modellen en adviezen om gaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant voor Baudet? Dat zijn modellen die het RIVM en de NVIC beslissingen maken en adviseren. De politiek heeft echt totaal niets aan deze modellen.
Gewoon eerlijk antwoord geven, zo lastig hoeft het niet te zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |