quote:
Denk het niet. Toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:27 schreef Breekfast het volgende:
Zijn er hier trouwens echt mensen die voor minstens een jaar het land volledig op slot willen gooien?
Huh?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef Zwansen het volgende:
Wilders beseft niet dat er al extreme maatregelen worden genomen. De fucking scholen zijn dicht,
Leger met een pistool tegen je harses en nu naar binnen jijquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef Zwansen het volgende:
Wilders beseft niet dat er al extreme maatregelen worden genomen. De fucking scholen zijn dicht, alle horeca is dicht, er komt (relatief) bijna geen vliegtuig meer Nederland in, alle evenementen zijn gecanceld en mensen proberen massaal thuis te werken. Het enige echte probleem is dat mensen zich zelf niet houden aan de adviezen.
Alsof we dat wel zouden doen bij een volledige lockdown?
Egoist.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:32 schreef gniffie het volgende:
[..]jatten mensen dalijk mijn volle vriezer mee uit mijn schuur
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Rutte heeft nog niet door dat heel veel mensen zich juist niet aan de maatregelen houden omdat het veel te vrijblijvend wordt gebracht. Logisch, want hij fietst om 10 uur 's avonds over straat.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:29 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Gommert(?) gaf in de technische briefing ook aan dat men nieuwe bedplekken incl beademing e.d. aan het creëren is. Zolang ''we'alles maar kunnen blijven spreiden kunnen we hopelijk nog een flinke tijd (alle) mensen (IC) zorg aanbieden.
Hilarisch he, ik hoop dat de rest ze daar nog eens fijntjes op wijst in de toekomstquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:29 schreef gniffie het volgende:
Wel fijn dat Baudet en Wilders naar de adviezen van het WHO zijn gaan luisteren. Gaan we eindelijk wat aan de klimaatverandering doen in NL
Had ik zelf nog niet gezien. Dankje!quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:33 schreef Solotovski het volgende:
https://covid-19.sixfold.com/
dit al voorbij gekomen? real life tracking van grenssituaties.
Lombardije is al binnenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:32 schreef Sfancta het volgende:
Hoelaat cijfers Italie ongeveer bekend?
Vergeet niet dat voor gewone zorg ook IC capaciteit nodig is. Standaard bezetting van de IC is 70%quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik tel ~750 bedden. Ik dacht dat er een capaciteit van ~1100 was die uitgebreid kon worden?
Dit dusquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef Zwansen het volgende:
Wilders beseft niet dat er al extreme maatregelen worden genomen. De fucking scholen zijn dicht, alle horeca is dicht, er komt (relatief) bijna geen vliegtuig meer Nederland in, alle evenementen zijn gecanceld en mensen proberen massaal thuis te werken. Het enige echte probleem is dat mensen zich zelf niet houden aan de adviezen.
Alsof we dat wel zouden doen bij een volledige lockdown?
Weet je wat echt kut is, indien je in een samenleving woont waar 1 leider alles beslisit en er geen kritische vragen/overleg kan plaatsvinden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wat me nou kut lijkt, dat jij dag in dag uit bezig bent met overleggen en bepalen wat er gedaan moet worden om de bevolking te beschermen. En dan moet je vervolgens ook nog eens dit soort debatten in, waar je Wilders 3x hetzelfde moet uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |