Godverdomme, dacht ik bijna een lekker wijf van een jaar of 25 aan de haak te hebben ...quote:
Corona verbroedertquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond jou ook al goed bezig in het Corona subforum.
Echt niet normaal die lui spelen met het leven van een ander.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gisteravond een hele horde ouders met de kinderen in de speeltuin. Supergezellig.
En de overbuurman van mijn zus gaat gewoon met een vrijwel zekere corona (zijn tante is een bevestigd geval en ligt op de IC) terwijl hij nog koorts heeft lekker de garage opruimen en met de buurman kletsen. De kinderen die ook ziek zijn mogen lekker naar buiten om de hele straat onder te kuchen en te niezen.
Werkt goed, dat 'eigen verantwoordelijkheid'.
Ik heb niet gezegd dat kinderen dat nooit doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:04 schreef Pumpalov het volgende:
haags : KiNdErEn DoEn DaT nOoIt
Google's eerste pagina :
[ afbeelding ]
Beter.quote:
jezus, gaat 'ie opeens weer de welingelichte en bloedserieuze volwassene uithangen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat kinderen dat nooit doen
Kijk. dat is een goed idee. Daar moeten meer aan mee gaan doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier doen ze het goed, straatapp heeft een rooster gemaakt wanneer welk gezin de kinderen buiten mag gooien. en ouders van t gezin is dan ook buiten dat ze de straat nie uit gaan. mogen gebruik maken van elkaars trampo's en basketbalspul enzo.
Haagse tijger.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme, dacht ik bijna een lekker wijf van een jaar of 25 aan de haak te hebben ...
Met de hoeveelheid schoolwerk die mijn oudste heeft meegekregen is er niet eens tijd om te spelenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ik was op school
[..]
ik was op school om schoolwerk op te halen zei de juf ja de kinderen maar lekker veel buiten laten spelen en als ze zich vervelen maar huiswerk maken.
![]()
ik zei sorry maar dan heb je het niet goed begrepen en ben zo het lokaal weer uitgelopen.
kwam net in de garage een gasmasker tegen. Heb gelijk een paar patronen besteld. Feest op straats straksquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
Jammer dat ik niet zo'n grote halfgelaatsmaker heb, dan gaan mensen denk ik goed met een boog om me heen lopen, heerlijk
Had vreemder geweest als de jongste al zo'n hoeveelheid meegekregen had.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid schoolwerk die mijn oudste heeft meegekregen is er niet eens tijd om te spelen
hier werkt het, niet te grote straat hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk. dat is een goed idee. Daar moeten meer aan mee gaan doen
Je blijft een lekker wijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |