Is. Niet alleen met ouderen Ook ouders met kinderen begeven zich massaal in gebieden waar veel mensen samen komen. Ik las in de krant ook al de jeugd die zich verzameld op een skatebaan en gewoon met elkaar speelt en knuffelen er heel veel die het niet serieus nemenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:47 schreef Nizno het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)av6ejLR3uUi-9C6W6W54
wie had er nou problemen met laconieke ouderen?
Dom van zequote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is. Niet alleen met ouderen Ook ouders met kinderen begeven zich massaal in gebieden waar veel mensen samen komen. Ik las in de krant ook al de jeugd die zich verzameld op een skatebaan en gewoon met elkaar speelt en knuffelen er heel veel die het niet serieus nemen
maar door meeroken gaan er meer dood zegt de antirooklobbyquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben nu trouwens in deze korte tijd meer gevallen en doden dan mexicaanse griep totaal
betwijfel ikquote:
nee er was iemand die opa niet binnen kon houdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is. Niet alleen met ouderen Ook ouders met kinderen begeven zich massaal in gebieden waar veel mensen samen komen. Ik las in de krant ook al de jeugd die zich verzameld op een skatebaan en gewoon met elkaar speelt en knuffelen er heel veel die het niet serieus nemen
ik was op schoolquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik was op school om schoolwerk op te halen zei de juf ja de kinderen maar lekker veel buiten laten spelen en als ze zich vervelen maar huiswerk maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie als ik boodschappen ga doen ook gewoon hordes kinderen samen spelen. Ja, gooi dan de scholen maar weer open. Zo werkt het niet natuurlijk.
jquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar door meeroken gaan er meer dood zegt de antirooklobby
[..]
betwijfel ik
ja leuk, zo kan je oneindig vergelijkingen makenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
betwijfel ik
doe jij ook met de mexcaansequote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
j
[..]
ja leuk, zo kan je oneindig vergelijkingen maken
De antirooklobby is echt een onbegrijpelijk iets.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
betwijfel ik
Is toch ook de verantwoording van de ouders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie als ik boodschappen ga doen ook gewoon hordes kinderen samen spelen. Ja, gooi dan de scholen maar weer open. Zo werkt het niet natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
de domheid van de mensen is gevaarlijker dan het virus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |